Ik heb de aflevering met Marijnissen ook gezien, en zat eraan te denken om in deze topic over de aflevering te reageren. Ik heb me nml. wel een beetje gestoord, en wel aan het 'amicale' tussen Marijnissen en v. Nieuwkerk. Het begon al met; 'Ja, we kennen elkaar natuurlijk al wat langer...' en daarna bleef bij mij het gevoel dat Matthijs die dag niet plan van om Jan Marijnissen het vuur aan de schenen te leggen of kritisch te benaderen.sickboy1984 schreef:Vanavond weer gekeken en ik vond het wel aardig.
Van nieuwkerk is gewoon op dit moment een van de betere presentatoren en stelt scherpe vragen.
Marijnissen komt bij altijd heel geschikt over, ook al heeft hij totaal andere standpunten. Voor mij dit keer wat minder interessante gasten, maar begin met marijnissen alleen vond ik erg leuk.
Nou is daar op zich niets mis mee, immers pretendeerd DWDD geen NOVA of P&W te zijn, maar een beetje minder partijdigheid van Matthijs had ik graag gezien.
En Femke H. vind ik irritant. Ik kan niets over haar mening, standpunten of manier van politiek bedrijven zeggen, want zodra ze begint met praten haak ik al af. Sorry...