De Wereld Draait Door

Om te praten over programma's, omroepen of je nieuwe flatscreen.
LuciusMalfoy
Regisseur
Regisseur

Bericht door LuciusMalfoy » 20 nov 2006 08:52

sickboy1984 schreef:Vanavond weer gekeken en ik vond het wel aardig.
Van nieuwkerk is gewoon op dit moment een van de betere presentatoren en stelt scherpe vragen.
Marijnissen komt bij altijd heel geschikt over, ook al heeft hij totaal andere standpunten. Voor mij dit keer wat minder interessante gasten, maar begin met marijnissen alleen vond ik erg leuk.
Ik heb de aflevering met Marijnissen ook gezien, en zat eraan te denken om in deze topic over de aflevering te reageren. Ik heb me nml. wel een beetje gestoord, en wel aan het 'amicale' tussen Marijnissen en v. Nieuwkerk. Het begon al met; 'Ja, we kennen elkaar natuurlijk al wat langer...' en daarna bleef bij mij het gevoel dat Matthijs die dag niet plan van om Jan Marijnissen het vuur aan de schenen te leggen of kritisch te benaderen.

Nou is daar op zich niets mis mee, immers pretendeerd DWDD geen NOVA of P&W te zijn, maar een beetje minder partijdigheid van Matthijs had ik graag gezien.

En Femke H. vind ik irritant. Ik kan niets over haar mening, standpunten of manier van politiek bedrijven zeggen, want zodra ze begint met praten haak ik al af. Sorry...

Jedimaster
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Jedimaster » 20 nov 2006 12:10

LuciusMalfoy schreef: En Femke H. vind ik irritant. Ik kan niets over haar mening, standpunten of manier van politiek bedrijven zeggen, want zodra ze begint met praten haak ik al af. Sorry...
Jammer, want haar standpunten zijn vaak toch erg sterk als je haar hele verhaal hoort. Helaas mist zij het charisma en de overtuigingskracht om een goede debater en lijsttrekker te zijn.

LuciusMalfoy
Regisseur
Regisseur

Bericht door LuciusMalfoy » 21 nov 2006 08:18

Aardige aflevering gisteren, v. Nieuwkerk (goddank niet de Breij, klopt mijn theorie over dat zij iedere maandagavond opduikt toch niet) had Marc-Marie als tafelheer en een stel leuke/interessante gasten; documentairemaker Vik Franke, Jan Smit en Arjan Ederveen. Het stuk met Aaf Cortius heb ik gemist, zal wel gezappt hebben. Met name de combinatie Marc-Marie en Arjan Ederveen was lachen, erg sterk.

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 08 mar 2009 23:07

Kick!
Dit is mijn favoriete tv programma samen met How I met your Mother.
Ik ben Maandag 2 Maart naar de uitzending geweest om bij te wonen als publiek. Vond het echt super tof _O_
Heb na afloop nog met Jan Mulder over voetbal gepraat en vroeg hem hoe het met Youri ging. En ook nog met Willem Drees over schrijven en kunst en de jakhalz Ersic en Matthijs van Nieuwkerk. Die ik vorig jaar al bij een masterclass van mijn nu huidige opleiding zag en toen efe sprak.

Ik was nog paar keer in beeld ook zelf :)
Ja echt wel iets wat ik vaker wil doen. Het is anders dan wanneer je zelf vanaf de bank kijkt. Maar vond het erg tof om te doen. En daarna zijn we door gegaan naar Pauw & Witteman :)

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 09 mar 2009 13:52

Lijkt me ook leuk om een keer een uitzending bij te wonen van DWDD. Een aantal maanden geleden zag ik opeens 2 jongens uit Schijndel die telkens in beeld waren (ze zaten pal achter Mathijs). Was wel grappig om te zien. :)

El_Mariachi
Bijrol
Bijrol

Bericht door El_Mariachi » 01 jul 2009 11:44

Wat maken jullie van De Zomer Draait Door? Op zich een aardige variant op DWDD (wat mij betreft een stuk beter dan de vervanging van P&W door Knevel & Van den Brink...), maar het tempo en enthousiasme van Van Nieuwkerk en co mis ik.

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 01 jul 2009 12:02

El_Mariachi schreef:Wat maken jullie van De Zomer Draait Door? Op zich een aardige variant op DWDD (wat mij betreft een stuk beter dan de vervanging van P&W door Knevel & Van den Brink...), maar het tempo en enthousiasme van Van Nieuwkerk en co mis ik.
Ik heb totaal geen behoefte om dat te kijken. Stukken minder als Mathijs niet van de partij is.

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 01 jul 2009 12:41

Het is allemaal wat te geforceerd heb ik het idee. Zodra een gast iets onverwachts doet, dan weten de presentatoren niet wat ze moeten doen.

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 01 jul 2009 14:51

Ik kijk alleen naar "De Wereld Draait Rond met Matthijs van Nieuwekuiken"!

Plaats reactie