Tekenfilm netwerken

Om te praten over programma's, omroepen of je nieuwe flatscreen.
KoenZ
Regisseur
Regisseur

Bericht door KoenZ » 12 mar 2007 10:45

Tegenwoordig kijk ik lang niet zoveel tekenfilms meer dan een ongeveer twee jaar terug. Maar in mijn ogen wint Nickelodeon het ook dik van Jetix. Zo vind ik "Fairly odd parents" inderdaad geniaal. Net als "Jimmy Neutron". Ook "spongebob" is wel leuk om te kijken. Sommige cartoons zijn overigens verschrikkelijk lelijk, zoals bijvoorbeeld die nieuwe waar het gaat om een superheldenfamilie o.i.d.

Jetix moet het bij mij nog steeds hebben van "Pokémon". Daar heb ik nog veel "laat-jeugd-sentiment" bij. Al het andere is niet interessant of gewoon weg irritant. (Shin-Shan, Pucca, Totally Spies enz.)

LuciusMalfoy
Regisseur
Regisseur

Bericht door LuciusMalfoy » 13 mar 2007 13:49

De Johnny Bravo aflevering dat hij naar Ierland reist vanwege zijn favoriete cereal... _O_ Of dat hij de kerstman moet vervangen en opeens zijn hele tekst rijmt... _O_

Op Cartoon Network had je volgens mij ook zoiets als 'Justice Friends', met Captain America, VanHallen en Grump. Dat vond ik ook geweldig grappig... En verder was ik op jonge leeftijd gek van die serie op Telekids over die jonge ridders die naar Camelot gingen... Weet niet meer hoe die serie heet...

shellghost
Figurant
Figurant

Bericht door shellghost » 13 mar 2007 15:09

Movieholic schreef:Hield meer van de serieuze spannende tekenfilms: Dungeons & Dragons, Jaycee and the Wheeled Warriors, Dinoriders, Spiderman (niet de hele oude), X-Men animated, Prins Valiant, Transformers enz.
_O_

Zombie
Filmster
Filmster

Bericht door Zombie » 26 mar 2007 18:07

Ik kijk regelmatig naar Cartoon Network en Nickolodeon. Vindt al die tekenfilms wel vermakend :Y

Vlappie
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door Vlappie » 26 mar 2007 18:44

Ik mis inderdaad Johnny Bravo op de televisie. Overigens heb ik ook digitale televisie en kan ik cartoon network ontvangen en daar is Johnny Bravo ook op, alleen is het probleem dat het nu in het nederlands. Ik vind het zo niks meer aan. Het haalt die charme en humor van de echte Johnny bravo gewoon weg.

OT: Hoe zit het eigenlijk met het idee Johnny Bravo te verfilmen :P

Zombie
Filmster
Filmster

Bericht door Zombie » 27 mar 2007 09:52

Vlappie schreef:OT: Hoe zit het eigenlijk met het idee Johnny Bravo te verfilmen :P
Die is denk ik in de ijskast gezet of geschrapt, in ieder geval hoor ik er niets meer over. Maar ik zie Sylvester Stallone echt niet als Johnny Bravo :o

Plaats reactie