Waardeloze films op TV

Om te praten over programma's, omroepen of je nieuwe flatscreen.
Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 01 mei 2007 17:08

Ayciro schreef:Toch zitten er ook films bij die best goed zijn, en alleen voor TV gemaakt, die je anders niet te zien zou krijgen.
Dat zeker! En altijd kopen of huren? Ik kijk eigenlijk best wel veel films op TV of neem ze op en series kijk ik eigenlijk alleen op TV.

Cee van Lleef
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Cee van Lleef » 01 mei 2007 17:35

Het zal inderdaad weer de shuld zijn van kijkcijfers en adverteerderts. De enige zender die nog een beetje fatsoenlijke films uitzendt is Canvas. Waarom daar wel vraag je je af.

Bukowski
Regisseur
Regisseur

Bericht door Bukowski » 01 mei 2007 18:13

Ik heb deze site (FOTV _O_ ) ooit ontdekt omdat ik op zoek was naar een handig overzicht wat er aan films uitgezonden wordt. En ik moet zeggen dat ik juist daardoor bewust werd van het feit dat er eigenlijk best veel goed materiaal wordt uitgezonden, als je maar oplet.
Oké, ook heel veel troep maar who cares, je beslist immers zelf en het is "gratis" en legaal. (Hoewel dat laatste voor mij nauwelijks een argument te noemen is :) )

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 01 mei 2007 19:31

Ach, met Film1 en TCM heb ik maar zelden een gebrek aan goede films zonder reclame...

Criticus
Bijrol
Bijrol

Bericht door Criticus » 12 jul 2007 14:29

Ik heb de afgelopen week een of andere oerslechte rampenfilm gezien, waarbij de USA door vele aardbevingen getroffen werd en het continent vanaf de poolzee bij Canada tot Houston en in de Golf van Mexico in tweeen scheurde. De naam van die film ben ik inmiddels vergeten - en ik hoop me hem nooit meer te herinneren, want het was echt een film die je slechts één keer bekijkt.
Laatst gewijzigd door Criticus op 19 jul 2007 23:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Chrischzz
Filmster
Filmster

Bericht door Chrischzz » 12 jul 2007 15:02

Criticus schreef:Ik heb de afgelopen week een of andere oerslechte rampenfilm gezien, waarbij de USA door vele aarbevingen getroffen werd en het continent vanaf de poolzee bij Canada tot Houston en in de Golf van Mexico in tweeen scheurde. De naam van die film ben ik inmiddels vergeten - en ik hoop me hem nooit meer te herinneren, want het was echt een film die je slechts één keer bekijkt.
10.5 apocalypse..
Nooit meer vergeten he? :D

Pieternel
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Pieternel » 12 jul 2007 17:03

Chrischzz schreef:
Criticus schreef:Ik heb de afgelopen week een of andere oerslechte rampenfilm gezien, waarbij de USA door vele aarbevingen getroffen werd en het continent vanaf de poolzee bij Canada tot Houston en in de Golf van Mexico in tweeen scheurde. De naam van die film ben ik inmiddels vergeten - en ik hoop me hem nooit meer te herinneren, want het was echt een film die je slechts één keer bekijkt.
10.5 apocalypse..
Je moet juist de namen van die slechte films NIET vergeten, anders loop je kans dat je hem per ongeluk nog een keer kijkt... en dat zou zonde zijn toch?

lykathea
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door lykathea » 12 jul 2007 17:54

Pieternel schreef:
Chrischzz schreef:
10.5 apocalypse..
Je moet juist de namen van die slechte films NIET vergeten, anders loop je kans dat je hem per ongeluk nog een keer kijkt... en dat zou zonde zijn toch?
Quoi?

Nooit meer equals Niet.

In andere woorden, jullie zeiden precies hetzelfde.

Chrischzz
Filmster
Filmster

Bericht door Chrischzz » 13 jul 2007 11:17

lykathea schreef:
Pieternel schreef:
Chrischzz schreef: 10.5 apocalypse..
Quoi?

Nooit meer equals Niet.

In andere woorden, jullie zeiden precies hetzelfde.
Ik snapte em ook al niet..

Anyway.. Nog even een reminder, voor de gene die het toch vergeten is..

10.5 APOCALYPSE

:D

Pieternel
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Pieternel » 13 jul 2007 11:34

Chrischzz schreef:Ik snapte em ook al niet..
De opmerking was ook niet zozeer naar jou gericht, maar naar degene die zich de naam niet meer wilde herinneren.

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 13 jul 2007 11:42

Die bagger zaten mijn ouders + zusje ook al te kijken. Het feit dat mn zusje halverwege ergens riep: WAAR BLIJVEN DE RAMPEN? (hoe lachwekkend ook :P) zegt al genoeg hehe.

akketa
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door akketa » 14 jul 2007 11:47

De meeste klassiekers die je opnoemt duren gewoonweg te lang om regelmatig uit te zenden. Tussen de 2 1/2 en 4 uur. Dan moet je ook nog de reclame meerekenen en eventueel....Hart van Nederland.
Daarom worden die films vaker overdag uitgezonden. Dan hebben ze er de tijd voor.

2 uur en een kwartier lijkt vaak de limiet.

Tien lijkt nu elke week zo'n miniserie in het geheel uit te zenden, zoals "10.5". Die in de winkels liggen met die balk bovenaan "Extra lange speelduur" Zal "The Ten Commandments" (de serie) ook wel binnenkort komen.

Plaats reactie