TV-tips vandaag

Om te praten over programma's, omroepen of je nieuwe flatscreen.
Plaats reactie
Pieternel
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Pieternel » 14 aug 2003 09:29

Bolo schreef:
wab schreef:Mmm, ben benieuwd. Was wel interessant zo te horen.
Heb het opgenomen, was iets te laat voor mij. Dan zou ik niet aan mijn broodnodige 8 uurtjes slaap per nacht gekomen zijn.

Wat zijn de 3 C's?
Jaaa, dat ga ik niet tegen jou zeggen hoor. Die opmerking was bedoeld voor de échte bikkels die gewoon tot kwart over één hebben zitten kijken, niet voor huilebalkjes die hun ogen niet kunnen openhouden en de videorecorder instellen omdat ze toch willen kunnen meepraten, puh! :P
sjees, ben ik helemaal sneu zeg. Ik kan vanavond niet eens net doen alsof ik geen huilebalkje ben:
m'n videorecorder lijdt nu nl ook al aan geheugen verlies. :cry:

Hans
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Hans » 14 aug 2003 11:24

wab schreef:jamaar, jamaar, ehh.... ik kan er toch ook niks aan doen dat ik nu eenmaal 8 uurtjes moet slapen in mijn Snoopy-pyama, met een nachtlampje aan, onder mijn Winie-the-Poeh dekbed onmdat ik anders op mijn werk in slaap val?? en verder ben ik echt wel een hele stoere bikkel hoor, ik kan bijvoorbeeld ehh, ... nou, en ik heb uhm... enne,... euh...nou, ik ben gewoon best wel stoer!!
Hahaha :D
Hier moet je een sketch van maken joh, ik zie het al helemaal voor me :)

P.S. Heb het opgenomen en ga het zo kijken... nee, ben geen huilebalkje... ben ziek... ja, ben wel zielig... :cry:

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 14 aug 2003 11:40

Hans schreef:
wab schreef:jamaar, jamaar, ehh.... ik kan er toch ook niks aan doen dat ik nu eenmaal 8 uurtjes moet slapen in mijn Snoopy-pyama, met een nachtlampje aan, onder mijn Winie-the-Poeh dekbed onmdat ik anders op mijn werk in slaap val?? en verder ben ik echt wel een hele stoere bikkel hoor, ik kan bijvoorbeeld ehh, ... nou, en ik heb uhm... enne,... euh...nou, ik ben gewoon best wel stoer!!
Hahaha :D
Hier moet je een sketch van maken joh, ik zie het al helemaal voor me :)

P.S. Heb het opgenomen en ga het zo kijken... nee, ben geen huilebalkje... ben ziek... ja, ben wel zielig... :cry:
Ach arme jongen toch.. Beterschap dan maar he!

Hans
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Hans » 14 aug 2003 13:25

ash_ schreef:Ach arme jongen toch.. Beterschap dan maar he!
Thx!

Ik heb net de docu gekeken en ik weet nu eindelijk wat een producer eigenlijk doet :) (ik vroeg het me altijd al af)...
Maar ik vond de docu over Stanley Kubrick (afgelopen 3 weken) 10x boeiender dan deze... producers interesseren me niet zoveel.

wab
Filmster
Filmster

Bericht door wab » 19 aug 2003 15:38

Ik weet niet of het wat is, ik heb eerdere afleveringen niet gezien, maar ik meld het toch maar even:

Nederland 3, 23.33-00.35

R.A.M. compilatie
Op onderwerp geselecteerde compilaties van items die het afgelopen seizoen te zien waren. De betrokken programmamakers kijken op journalistieke of essayistische wijze naar de kunsten in binnen- en buitenland, doen verslag van hun ontroering, verbazing, bewondering of boosheid, en informeren een breed publiek over nieuwe ontwikkelingen, maar ook over schoonheid en stilte, over subcultuur en tegencultuur.
Afl.: Film.
-Martin Scorsese. -Ari Kaurimaki. -Michael Moore. -Rob du Mée. -Shirin Neshat.

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 09 okt 2003 16:19

Aanstaande dinsdagmiddag op de BBC:

A Streetcar Named Desire!

Ik zoek al een jaar naar deze film, maar kon 'm nergens vinden.
Maar nu, my prayers have been answered! Eindelijk!
Hoe laat de film precies is en op welk BBC-net, dat zullen Tako en Peter iedereen binnenkort wel vertellen.

FTer
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door FTer » 09 okt 2003 16:26

14:30 - 16:30 op BBC2

Ooit komt hier voor dit soort dingen nog de mogelijkheid om je automatisch een mailtje te laten sturen wanneer een bepaalde film of een bepaalde acteur op de buis komt....maar nu nog even niet ;)

Pieternel
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Pieternel » 11 okt 2003 14:15

Oeps, beetje laat,
maar op dit moment op NEd 3 een special over het boek The Fight Club

-edit-
Laat maar, duurt nog zo'n 5 minuten :oops:

Zeurdoos
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Zeurdoos » 11 okt 2003 14:17

Pieternel schreef:Oeps, beetje laat,

-edit-
Zo, weer voor niks heen en weer gelopen .... :)

-Zeur-

VoiceOver
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door VoiceOver » 11 okt 2003 17:10

Pieternel schreef:Oeps, beetje laat,

-edit-
Ik heb het ook gezien, was fascinerend, te meer nu ik net het boek aan het lezen ben.

Kenji
Regisseur
Regisseur

Bericht door Kenji » 13 okt 2003 10:14

Voor degenen die nog Arte kunnen ontvangen…(waar kan dat nog eigenlijk?): vanavond wordt om 23.40 uur Luchino Visconti’s La caduta degli dei (1969) uitgezonden, ook wel bekend als Götterdämmerung of The Damned (herhaling van gisteravond, zie ik nu).
Deze nummer 50 uit mijn top-50 is een over-the-top melodrama dat zich afspeelt in het Duitsland van de jaren ’30. Een zeer oude adellijke familie, eigenaars van een metaalindustrie à la Krupp, ziet zich geconfronteerd met de opkomst van de nazi’s en het einde van hun ancien régime. Verschillende familieleden krijgen te maken met verschillende aspecten van Hitler’s regime, van vervolging tot recrutering. Hierbij komen sluimerende conflicten en taboes binnen de familie naar de oppervlakte. We zien de weke estheet Martin von Essenbeck (een onvergelijkelijk decadente Helmut Berger) de wereld van politiek en militarisme ingezogen worden. Intussen weet de ambitieuze bourgeois Frederick Bruckmann (Dirk Bogarde) zich dankzij zijn politieke connecties binnen de familie te wurmen, om zo pater familias van de Von Essenbecks te kunnen spelen.
Als je deze of andere films van Visconti ziet weet je waarom geen enkele productiedesigner of kostuumontwerper, hoe goed gedocumenteerd ook, ‘the real thing’ kan vervangen. Visconti, zelf van zeer oude adel, weet (net zoals in films als Ludwig II, Il Gattopardo en het geweldige Death in Venice) het verval van de oude aristocratie en het verdwijnen van hun wereld met zoveel delicatesse, weemoed en authenticiteit weer te geven, dat je onwillekeurig met hem mee zwelgt in zijn decadentisme en dramatische overdrijving.

Zeurdoos
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Zeurdoos » 13 okt 2003 11:24

Bolo schreef:Voor degenen ................................ dramatische overdrijving.
Ehm, doet Arte aan ondertiteling? Ik ben niet echt goed in Duits :oops:

-Zeur-

VoiceOver
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door VoiceOver » 13 okt 2003 21:39

Zeurdoos schreef:
Bolo schreef:Voor degenen ................................ dramatische overdrijving.

-Zeur-

Ja, Franse ondertiteling. :D

Zeurdoos
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Zeurdoos » 13 okt 2003 21:48

VoiceOver schreef:
Zeurdoos schreef:

-Zeur-

Ja, Franse ondertiteling. :D
Hehe, lood EN oud ijzer voor mij ;)

-Zeur-

Zeurdoos
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Zeurdoos » 16 okt 2003 10:34

Vandaag is Out of Sight het enige interresante op de tv, maar ik heb ook niet héél goed gekeken.... Meer tips iemand?

-Zeur-

Plaats reactie