Aston schreef:Ja, ik moet mijn zoekveld toch ergens mee verkleinen. Als ik een beetje rondkijk vind ik de prijs ook alleszins redelijk in vergelijking tot andere merken. En deen reactietijd van bijvoorbeeld 5 ms schijn je toch wel te merken als je gamed. En aangezien er wellicht binnenkort een playstation komt... Sowieso kan het geen kwaad.
Overigens snap ik je laatste zin niet.

Je bedoeld dat ik groter moet kopen omdat je toch geen verschil ziet tussen HD en niet-HD? Voorlopig moet ik het sowieso nog doen met een dvd-speler en een hoop dvd's.
MS heeft inderdaad invloed op de gameprestaties van het apparaat, plasma is wat dat betreft nog altijd de beste

. Maar mijn punt is dat je niet te veel naar die ms moet kijken want die zijn meestal nogal dubieus, al zijn ze wel betrouwbaarder dan de contrastratio. Phillips doet niet veel verkeerd hoor in het LCD segment, vaak zelfs een van de betere, maar (wellicht is dat veranderd) meestal waren ze altijd wel een euro of honderd duurder dan een Samsung of Panasonic of zelfs 150 dan LG (wat sowieso een beetje een budget imago heeft, maar daar is in de meeste gevallen niks van te merken).
En over de grootte van je scherm, ik reageerde hierop:
Aston schreef:
En wat groter betreft. Ik zit in een beetje vast aan de maten van mijn kast. Dus 81 cm is voor mij eigenlijk het max. Sowieso zit ik redelijk dicht bij het scherm dus anders zou 94 cm echt het max zijn.
Ofwel, bij 81 cm en 2 meter afstand zit je dus echt niet te dicht er op, eerder te ver eraf. Voor HD content that is, en inderdaad bij 'te ver' zie je niet alle details, bij HD ready niet, laat staan bij full HD.