Nieuwe TV kopen
Nieuwe TV kopen
hallo
ik wil een nieuwe lcd/plasma tv kopen met een hdmi uitgang (en scart) zodat ik mn notebook er op kan aansluiten.
mijn budget is ong 200-300 euro
wat raden jullie mij aan?
de afstand van bank tot tv is ong 2.5 meter
bedankt!
ik wil een nieuwe lcd/plasma tv kopen met een hdmi uitgang (en scart) zodat ik mn notebook er op kan aansluiten.
mijn budget is ong 200-300 euro
wat raden jullie mij aan?
de afstand van bank tot tv is ong 2.5 meter
bedankt!
- PascalE
- Walk of Fame
- Contacteer:
3x de beelddiagionaal geldt voor SD beeldkwaliteit. En je bent op zoek naar een HDMI ingang ipv uitgang denk ikAston schreef:3 X de beelddiagonaal is ideaal. Dus dan kom je op 81 cm. (32 inch)
Maar die krijg je niet voor 300 denk ik. Dus dan moet je het een maatje kleiner doen.
Ik zou je verder niet echt een televisie aan kunnen bevelen. Ligt vooral aan de aanbiedingen.

-
- Figurant
Nieuwe TV kopen
Hallo! Ik ben van plan een nieuwe tv te kopen en had de LG 55EC930V van de plasma-discounter in gedachte.. iemand ervaring met deze tv?
Samsung UE55HU7100 Curved UHD TV
Heren,
Ik zit er aan te denken om de Samsung UE55HU7100 Curved UHD TV (55 inch) te kopen.
Heeft iemand ervaring met een Curved tv? En UHD?
Dit is de tv:

Ik vind de tv nu nog wat te duur, om en nabij de € 1.000,- heb ik er wel voor over.
55 inch is voor mijn tv-kijk-gedeelte ook eigenlijk te groot, maar er bestaat (nog) geen kleinere versie....
Ik hoor graag wat jullie er van vinden!
Ik zit er aan te denken om de Samsung UE55HU7100 Curved UHD TV (55 inch) te kopen.
Heeft iemand ervaring met een Curved tv? En UHD?
Dit is de tv:
Ik vind de tv nu nog wat te duur, om en nabij de € 1.000,- heb ik er wel voor over.
55 inch is voor mijn tv-kijk-gedeelte ook eigenlijk te groot, maar er bestaat (nog) geen kleinere versie....
Ik hoor graag wat jullie er van vinden!
Re: Samsung UE55HU7100 Curved UHD TV
Ik heb'm alleen vlug bekeken een poosje geleden bij de Media Markt. Voor zover ik weet is dat curved-gebeuren enkel om bij de kijker de optische illusie te creëren dat het beeld nog groter is. Het eerste wat ik zou uitzoeken is of dat optische effect niet verloren gaat of het beeld zelfs nadelig vertekend wordt als je niét recht voor de tv zit, bijvoorbeeld als je met een groep vrienden iets wil kijken en dus niet iedereen recht voor het scherm zit. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik zou eerder gaan voor een ultra goeie full hd tv met kweenie hoeveel hertz en wat niet dan nu een uhd-tv kopen. Want wat is er nu voor content in uhd, niet veel. Uiteraard wel eentje van Samsung 

Re: Nieuwe TV kopen
Een vriend van me heeft een asociaal grote Ultra HD tv, alleen niet curved, en als ik het geld had zou ik die ook kopen. De tv upscaled zelf hd tot uhd (of dat 'true uhd is weet ik niet, maar het is duidelijk beter dan hd), dus ook met gewoon BluRays heb je er zeker wel wat aan.
- Vleeshaak
- Regisseur
- Contacteer:
Zojuist een Philips 4K 3D tv besteld. 102cm schoon aan de haak en als het goed is morgen al binnen. Ik ben benieuwd.
3D en 4K! 

4K!
En jammer genoeg 3D

- Vleeshaak
- Regisseur
- Contacteer:
3D zie ik maar als een extraatje. Ga er geen gebruik van maken gok ik. Maar in de winkel zag t beeld er prachtig uit en die 230 euro korting was erg aanlokkelijk. 470 euro voor een 4k tv is een koopje.
Ik snap helemaal wat je bedoelt en heb dat zelf ook getest bij de MM door er niet recht voor te staan maar meer aan de zijkant. Het beeld werd niet slechter, dus het lijkt mij geen probleem.Ed Crane schreef:Ik heb'm alleen vlug bekeken een poosje geleden bij de Media Markt. Voor zover ik weet is dat curved-gebeuren enkel om bij de kijker de optische illusie te creëren dat het beeld nog groter is. Het eerste wat ik zou uitzoeken is of dat optische effect niet verloren gaat of het beeld zelfs nadelig vertekend wordt als je niét recht voor de tv zit, bijvoorbeeld als je met een groep vrienden iets wil kijken en dus niet iedereen recht voor het scherm zit. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Weet iemand iets over de weerspiegeling van licht met zo'n tv? Mega irritant natuurlijk als je constant lampen ziet door het beeld. Jammer dat ik dat dan weer niet kan testen bij de MM

Het jammere is ook dat de verkopers nooit onbevooroordeeld een tv kunnen aanprijzen. Moet ik ze dan wel of niet geloven?