Ik zou altijd een gezonde portie wantrouwen meenemen.
Verkopers zijn provisiegeil tuig.
Maar natuurlijk mag je wel met de nodige mensenkennis de verkoper inschatten en 'm je wat nuttigs laten vertellen.
Nieuwe TV kopen
- Dr. Strangelove
- Regisseur
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
Re: Nieuwe TV kopen
En dat levert meer op dan zo'n 48fps/soap/nieuwsprogramma effect? Want dat zag ik laatst nog bij het upscalen van een DVD naar HD gebeuren bij iemand thuis...Ed Crane schreef:De tv upscaled zelf hd tot uhd (of dat 'true uhd is weet ik niet, maar het is duidelijk beter dan hd), dus ook met gewoon BluRays heb je er zeker wel wat aan.
Bij die gozert met die aso-tv heb ik daar niks van gemerkt, nee. Weet je zeker dat bij diegene over wie je spreekt de tv niet vanzelf een framerate-instelling veranderde en deze handmatig weder teruggezet kon worden?
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
Oh ja, maar toen we alle instellingen goed hadden gezet, oftewel alle "rotzooi" uitstond, was er ook heel wat aan upscaling weg. Zag het er gewoon weer als een DVD uit. Prima, maar toen hij 'm eerst had aangezet met al die motion crap en mood lighting nog aan, dacht ik dat het een blu-ray was. 

Gingen jullie proberen van een dvd uhd te maken 

- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
Hé, ik probeerde niks, dat deed die tv. Maar er zal wel geen u in het spel zijn geweest.