Voor € 2.250,- doet iemand dit???? Is dat gegarandeerd geld of kan je het dan ook nog kwijtraken?? Ik zou het sowieso niet doen, ik heb nog zoiets als eigenwaarde, zelfrespect, een gevoel van schaamte. Ik vind die gasten maar zielig... Sha is toch niet die met de blauwe blouse hè? Ik wil niemand beledigen...
Laatst gewijzigd door timdekw op 24 jun 2011 15:15, 1 keer totaal gewijzigd.
En naar je groep toe...
ben je ÓF die gast die niet met die Hell's Angel wilde zoenen ÓF die gast die het juist wel deed, dus wat dat betreft maakt het niet uit, dus gewoon niet doen en nog een pilska bestellen
Ik denk niet dat het je echt interesseert, omdat het voor jouw maar een ranzig spelletje is (is het ook) maar het spel bestaat uit drie groepen die alledrie een vraag voorgeschoteld krijgen waarin ze moeten schatten. Wie het dichtste bij het antwoord zit verdient 500 euro. Als je het verste van het antwoord afzit krijg je een pain game. Neem je die aan dan blijf je in The Paingame. Bij Leatherboy haken nog welleens groepjes af. 1 keer in het spel komt er 'Cash & Go' waarbij het groepje met het hoogste geldbedrag mogen kiezen of ze het spel willen verlaten met geld of dat ze door willen gaan.
Haha. Dus je maakt een walgelijk programma en verkoopt dat onder de term 'Wij willen de grenzen opzoeken' of hoe gaat zoiets. €2250 verliezen vergeet je nog wel, maar zo'n opdracht niet. Kortom je bent echt gek als dat gaat doen.