Sinds een paar maanden is Netflix ook in Nederland beschikbaar, maar ook de Amerikaanse versie is redelijk makkelijk te bekijken. Persoonlijk heeft het mijn kijkgedrag ontzettend veranderd, ik ben nu bezig met een gigantische inhaalslag wat betreft tv-series, pak regelmatig een filmpje mee en zet de traditionele tv nu eigenlijk alleen nog maar voor nieuws en sport.
Ik ben erg benieuwd of er meer mensen Netflix hebben en in hoeverre dat hun kijkgedrag heeft veranderd.
Netflix
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
Re: Netflix
Ik heb via de Amerikaanse account van mijn vriendin wel eens Netflix gebruikt, maar eigenlijk alleen om de series te kijken die zij geproduceerd hebben dit jaar, Arrested Development en Orange is the New Black.
Is het assortiment van de Nederlandse Netflix eigenlijk al een beetje uitgebreid?
- Vleeshaak
- Regisseur
- Contacteer:
Ze zijn behoorlijk bezig met updaten en het aanbod is nu al een heel stuk groter geworden. Vandaag hebben ze bijvoorbeeld complete seizoenen Battle Star Gallactia, Mad Men, Grimm en nog een aantal films toegevoegd.
Edit: Heb een lijst gevonden met het huidige aanbod van Netflix NL. Je kan deze hier vinden.
Edit: Heb een lijst gevonden met het huidige aanbod van Netflix NL. Je kan deze hier vinden.
- Vleeshaak
- Regisseur
- Contacteer:
In het geval het mensen interesseert probeer ik vanaf nu zo veel mogelijk bij te houden wat de nieuwe toevoegingen zijn op Netflix.
Vandaag toegevoegd:
TV
-Dexter Seizoen 7 (2012)
Film
- Achtste Groepers Huilen Niet (Dennis Bots, 2012)
Vandaag toegevoegd:
TV
-Dexter Seizoen 7 (2012)
Film
- Achtste Groepers Huilen Niet (Dennis Bots, 2012)
Voor mij is Netflix eigenlijk overbodig. Ik heb al 2 jaar geen tv meer in huis. En mijn laptop is mijn Netflix als het ware. Alleen is het niet op demand. Dus als ik een serie wil kijken download ik het eerst. Maar snap wel dat Netflix heel relaxed is. Zo'n ontzettend breed aanbod.
Het aanbod wordt in elk geval steeds breder. Ik ben erg tevreden met Netflix! 

Dus als ik een serie wil kijken download ik het eerst. Maar snap wel dat Netflix heel relaxed is. Zo'n ontzettend breed aanbod.