TV Ergernissen!

Om te praten over programma's, omroepen of je nieuwe flatscreen.
Plaats reactie
Marlous
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Marlous » 03 jan 2005 13:41

Hi, Peter,
In reclame's voor programma's krijg je tegenwoordig alle info die je over een serie nodig hebt....

Ik kijk daar ook niet naar. Ik zie reclames.

Jammer dat je dan tegenwoordig nergens meer naar kan kijken...Want je wordt er mee doodgegooid tegenwoordig...

sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Bericht door sickboy1984 » 03 jan 2005 13:41

jacq schreef:Tja wat dan van die nieuwe serie. Dat een stelletje "smachtende", lees "kijk eens hoe leuk ik ben en hoe knap, en hoe gewild", vrouwen een man voor zich moeten winnen.

Blijkt die gast in Australie te zitten. Zie je de vrouwtjes morren en chagerijnig doen dat er iets in hun Chanel tasje is gekropen. En dan hoor je er eentje zeggen "ik maak hem af als hij niet knap is" HELP. Enfin, ik vond de bachelor al erg maar dit is volgens mij helemaal, "hoe ga ik het domst voor l. sorry joker staan". BRRRRRRR bibbberrrrr.
Outback Jack. Die titel alleen al

Pieternel
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Pieternel » 03 jan 2005 13:41

Peter schreef:Wat een ergernissen over tv-programma's, het klnkt misschien cliche maar dan kijk je toch gewoon niet? Jullie kunnen ze hier een voor een opnoemen, inclusief een volledige uitleg, ik ben persoonlijk niet eens op de hoogte van het bestaan van de genoemde programma's...wellicht vinden jullie ze toch interessanter dan jullie denken? B-)
Wat is dat nou weer voor een verschrikkelijke dooddoener Peter.
Dan Kijk je toch gewoon niet.... die optie bestaat niet in televisieland!
Zowieso krijg je constant de reclame ervoor om je oren gesmeten, dus krijg er constant een update over hoe de zaken ervoor staan en bovendien moet je er minstens een keer naar gekeken hebben om te controleren of het allemaal net zo erg is als je jezelf hebt voorgesteld en je je mening daarover dus met hand en tand kunt verdedigen.
Het gaat natuurlijk vooral over het verval van de goede smaak op de nederlandse tv. Misschien moet moraalridder Balkie nog maar wat feller ten strijde trekken in het nieuwe jaar. :Y

edit: knap gedaan, 3 posts op hetzelfde moment!

Marlous
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Marlous » 03 jan 2005 13:42

:Y

FTer
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door FTer » 03 jan 2005 13:44

Pieternel schreef:Wat is dat nou weer voor een verschrikkelijke dooddoener Peter.
Goed he 8)
Maar ik verbaasde me over het feit dat hier een hele klaaglijst programma's wordt neergezet, inclusief uitleg, waar ik werkelijk waar nog nooit van heb gehoord. Maar dat komt waarschijnlijk doordat ik zelden tv kijk. :}

Marlous
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Marlous » 03 jan 2005 13:49

Peter schreef:
Pieternel schreef:Wat is dat nou weer voor een verschrikkelijke dooddoener Peter.
Goed he 8)
Maar ik verbaasde me over het feit dat hier een hele klaaglijst programma's wordt neergezet, inclusief uitleg, waar ik werkelijk waar nog nooit van heb gehoord. Maar dat komt waarschijnlijk doordat ik zelden tv kijk. :}
Dat zal het dan zijn ja.... :)
Helaas wordt alles haarfijn uitgelegd met beeld in reclames die ook uren duren tegenwoordig.......

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 03 jan 2005 13:55

Peter schreef:Wat een ergernissen over tv-programma's, het klnkt misschien cliche maar dan kijk je toch gewoon niet? Jullie kunnen ze hier een voor een opnoemen, inclusief een volledige uitleg, ik ben persoonlijk niet eens op de hoogte van het bestaan van de genoemde programma's...wellicht vinden jullie ze toch interessanter dan jullie denken? B-)
: }: -? Dit is een reclame voor een programma }: Dit wil dus zeggen dat je het op een avond dat je WEL een leuk programmaatje kijkt je het zeker 3x ziet. Of je moet wel heel snel zijn met zappen. }:

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 03 jan 2005 13:59

Peter schreef:
Goed he 8)
hier hetzelfde..ik weet ook niet waar het allemaal over gaat...
ik doe de tv aan op het moment dat het journaal begint..meestal 19.55 uur ofzo..of als er een serie is die ik wil zien (op dit moment kijk ik weer naar Are You Being Served?)..en daarna gaat ie weer vrolijk uit,of ik zet een film op.
(de reclames tussendoor druk ik weg( het geluid dan) en dan ga ik ff achter de pc zitten.)
Wel heb ik het idee dat alles op de tv bijna troep is..zielloos, smakeloze programma's,maar als dat er is,heb ik 1 seconde nodig om de tv uit te doen. :wink:
(scheelt ook weer stroom)

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 03 jan 2005 14:05

ja maar als ik naar een TV film zit te kijken of een ander programma, komen er toch reclames tussen en hoe je het ook wendt of keert, je ziet het toch, kun je zeggen: "schenk wat in" of god mag weten wat dan ook maar je ziet het. En ik zap juist bij het nieuws brrr :P

Capone
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Capone » 03 jan 2005 14:08

Gelukkig heb ik nu een dvd-recorder met live memory functie... neem ik het programma op en begin ik gewoon een half uur later met kijken (terwijl het verder wordt opgenomen). Reclame kan je dan zo doorspoelen... De techniek staat voor niks :D

Marlous
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Marlous » 03 jan 2005 14:15

Dat hadden wij ook, maar dan via een pc. He hoe heette dat nou....Iets met een M......Myth tv....helemaal top....
Toch mijn hub de systeembeheerder weer erop zetten.....

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 03 jan 2005 14:27

TJa techniek staat voor niets. Maar euhhhh, onze video neemt niet meer op (dat heb je als de kids het als spaarvarken gaan gebruiken), en nog een oude dvd die nog niet eens een opnamefunctie heeft. Mijn bankrekeningnummer is...... :P :D

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 03 jan 2005 16:53

Jacq, keep dreaming....

Maar een nieuwe video kost tegenwoordig heel weinig..
De DVD-spelers die opneembaar of (nog beter) grote harde schijf bevatten zijn nog te duur.

Dat Media Center gedoe van MS lijkt me het helemaal voor de toekomst.
Ik heb overigens al twee jaar een MediaCenter computer van de Aldi. Daar kan ik (via PowerCinema) tv mee kijken en opnemen.
En met time-shifting; dus kijken terwijl je opneemt met mogelijkheid om "door te spoelen" tijdens reclame

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 04 jan 2005 09:09

Dr. Strangelove schreef:Jacq, keep dreaming....

De DVD-spelers die opneembaar of (nog beter) grote harde schijf bevatten zijn nog te duur.

Ik heb overigens al twee jaar een MediaCenter computer van de Aldi. Daar kan ik (via PowerCinema) tv mee kijken en opnemen.
En met time-shifting; dus kijken terwijl je opneemt met mogelijkheid om "door te spoelen" tijdens reclame
Ach, het was te proberen. Wel makkelijk zo'n MediaCenter Computer, helaas ook dat niet in huis. Maar ach, als het schoolgeld en het boekengeld voor de kids betaald is komt er vast wel iets nieuws, denk ik :-?

mistelhensz
Filmster
Filmster

Bericht door mistelhensz » 04 jan 2005 11:33

jacq schreef:
Dr. Strangelove schreef:Jacq, keep dreaming....

Ach, het was te proberen. Wel makkelijk zo'n MediaCenter Computer, helaas ook dat niet in huis. Maar ach, als het schoolgeld en het boekengeld voor de kids betaald is komt er vast wel iets nieuws, denk ik :-?
enkel een tv kaart in je computer zetten en op de kabel aansluiten en je kan opnemen, op dvd branden, kijken terwijl ie opneemt en alles.

Plaats reactie