TV Ergernissen!
- sickboy1984
- Regisseur
Outback Jack. Die titel alleen aljacq schreef:Tja wat dan van die nieuwe serie. Dat een stelletje "smachtende", lees "kijk eens hoe leuk ik ben en hoe knap, en hoe gewild", vrouwen een man voor zich moeten winnen.
Blijkt die gast in Australie te zitten. Zie je de vrouwtjes morren en chagerijnig doen dat er iets in hun Chanel tasje is gekropen. En dan hoor je er eentje zeggen "ik maak hem af als hij niet knap is" HELP. Enfin, ik vond de bachelor al erg maar dit is volgens mij helemaal, "hoe ga ik het domst voor l. sorry joker staan". BRRRRRRR bibbberrrrr.
Wat is dat nou weer voor een verschrikkelijke dooddoener Peter.Peter schreef:Wat een ergernissen over tv-programma's, het klnkt misschien cliche maar dan kijk je toch gewoon niet? Jullie kunnen ze hier een voor een opnoemen, inclusief een volledige uitleg, ik ben persoonlijk niet eens op de hoogte van het bestaan van de genoemde programma's...wellicht vinden jullie ze toch interessanter dan jullie denken?
Dan Kijk je toch gewoon niet.... die optie bestaat niet in televisieland!
Zowieso krijg je constant de reclame ervoor om je oren gesmeten, dus krijg er constant een update over hoe de zaken ervoor staan en bovendien moet je er minstens een keer naar gekeken hebben om te controleren of het allemaal net zo erg is als je jezelf hebt voorgesteld en je je mening daarover dus met hand en tand kunt verdedigen.
Het gaat natuurlijk vooral over het verval van de goede smaak op de nederlandse tv. Misschien moet moraalridder Balkie nog maar wat feller ten strijde trekken in het nieuwe jaar.

edit: knap gedaan, 3 posts op hetzelfde moment!
Goed hePieternel schreef:Wat is dat nou weer voor een verschrikkelijke dooddoener Peter.

Maar ik verbaasde me over het feit dat hier een hele klaaglijst programma's wordt neergezet, inclusief uitleg, waar ik werkelijk waar nog nooit van heb gehoord. Maar dat komt waarschijnlijk doordat ik zelden tv kijk.

- Marlous
- Oscar winnaar
- Contacteer:
Dat zal het dan zijn ja....Peter schreef:Goed hePieternel schreef:Wat is dat nou weer voor een verschrikkelijke dooddoener Peter.![]()
Maar ik verbaasde me over het feit dat hier een hele klaaglijst programma's wordt neergezet, inclusief uitleg, waar ik werkelijk waar nog nooit van heb gehoord. Maar dat komt waarschijnlijk doordat ik zelden tv kijk.

Helaas wordt alles haarfijn uitgelegd met beeld in reclames die ook uren duren tegenwoordig.......
:Peter schreef:Wat een ergernissen over tv-programma's, het klnkt misschien cliche maar dan kijk je toch gewoon niet? Jullie kunnen ze hier een voor een opnoemen, inclusief een volledige uitleg, ik ben persoonlijk niet eens op de hoogte van het bestaan van de genoemde programma's...wellicht vinden jullie ze toch interessanter dan jullie denken?

hier hetzelfde..ik weet ook niet waar het allemaal over gaat...Peter schreef:Goed hePieternel schreef:Wat is dat nou weer voor een verschrikkelijke dooddoener Peter.![]()
ik doe de tv aan op het moment dat het journaal begint..meestal 19.55 uur ofzo..of als er een serie is die ik wil zien (op dit moment kijk ik weer naar Are You Being Served?)..en daarna gaat ie weer vrolijk uit,of ik zet een film op.
(de reclames tussendoor druk ik weg( het geluid dan) en dan ga ik ff achter de pc zitten.)
Wel heb ik het idee dat alles op de tv bijna troep is..zielloos, smakeloze programma's,maar als dat er is,heb ik 1 seconde nodig om de tv uit te doen.

(scheelt ook weer stroom)
- Dr. Strangelove
- Regisseur
Jacq, keep dreaming....
Maar een nieuwe video kost tegenwoordig heel weinig..
De DVD-spelers die opneembaar of (nog beter) grote harde schijf bevatten zijn nog te duur.
Dat Media Center gedoe van MS lijkt me het helemaal voor de toekomst.
Ik heb overigens al twee jaar een MediaCenter computer van de Aldi. Daar kan ik (via PowerCinema) tv mee kijken en opnemen.
En met time-shifting; dus kijken terwijl je opneemt met mogelijkheid om "door te spoelen" tijdens reclame
De DVD-spelers die opneembaar of (nog beter) grote harde schijf bevatten zijn nog te duur.
Ik heb overigens al twee jaar een MediaCenter computer van de Aldi. Daar kan ik (via PowerCinema) tv mee kijken en opnemen.
En met time-shifting; dus kijken terwijl je opneemt met mogelijkheid om "door te spoelen" tijdens reclame
Ach, het was te proberen. Wel makkelijk zo'n MediaCenter Computer, helaas ook dat niet in huis. Maar ach, als het schoolgeld en het boekengeld voor de kids betaald is komt er vast wel iets nieuws, denk ikDr. Strangelove schreef:Jacq, keep dreaming....

- mistelhensz
- Filmster
enkel een tv kaart in je computer zetten en op de kabel aansluiten en je kan opnemen, op dvd branden, kijken terwijl ie opneemt en alles.jacq schreef:Ach, het was te proberen. Wel makkelijk zo'n MediaCenter Computer, helaas ook dat niet in huis. Maar ach, als het schoolgeld en het boekengeld voor de kids betaald is komt er vast wel iets nieuws, denk ikDr. Strangelove schreef:Jacq, keep dreaming....