TV Ergernissen!

Om te praten over programma's, omroepen of je nieuwe flatscreen.
Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 04 jan 2005 12:00

Tuurlijk, als je al een computer hebt met een voldoende processor, voldoende grote HDisk én een DVD Brander...
Da's logisch eigenlijk..

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 04 jan 2005 13:09

Dr. Strangelove schreef:Tuurlijk, als je al een computer hebt met een voldoende processor, voldoende grote HDisk én een DVD Brander...
Da's logisch eigenlijk..
Kijk dat bedoel ik "me... stupido...ikke niet weet, echt niet, ben een ongelooflijke dombo wat computers betreft", OK een inkoppertje, niet alleen wat computers betreft :P

Rudy
Bijrol
Bijrol

Bericht door Rudy » 20 jan 2005 20:31

Ik heb niet zo gek veel last van reclames. vind altijd wel wat om in de tussen tijd om te doen. Moet wel zeggen dat die van Jamba wel aardig de irritant kunnen worden.

Wat ik nou wel vervelend vind is dat ze vaak de neiging hebben om te beginnen met een serie, 4 afleveringen te laten zien en dan stoppen om zes maanden later weer opnieuw te beginnen. What's that al about.

RobbieBoy
Bijrol
Bijrol

Bericht door RobbieBoy » 23 jan 2005 04:11

ash_ schreef:Ik ben aan het trachten te stoppen met me te ergeren aan de commerciele omroepen. Tenslotte kun je al die irritante dingen daar verwachten; ze proberen gewoon zoveel mogelijk geld te verdienen. Ergerlijk is het maar niet onverwacht.

Veel erger vind ik waar de publieke omroep mee bezig is. Ook daar wordt regelmatig de aftiteling niet getoond, wordt er ontzettend veel reclame uitgezonden (gelukkig niet tijdens programma's maar voor en na iedere uitzending zit toch wel weer een blokje), zijn er zwaar infantiele spelletjes te zien (Get the picture, mag ik even een emmertje?) en is de hoeveelheid sport een beeeeetje overdreven. En dan hebben we het nog niet gehad over de overdaad aan herhalingen. En daar moeten wij voor betalen? Nou bedankt.
Wat dacht je van Het glazen huis??? Het enige leuke aan die serie is, dat het stopt _O_

thibi_yen
Figurant
Figurant

Bericht door thibi_yen » 27 feb 2005 18:10

Mijn ergenissen, plus nog de vele van hiervoor genoemde:

-Reclameblokken die tegelijk zijn met andere zenders, kijk je Net5, is er reclame, zap verder, is er op alle andere zenders ook reclame. Doe dan tenminste dat er op 1 zender iets te kijken is.
-De sexreclames tijdens Buffy eerst, nu bij Will & Grace, Friends, Dawson's Creek 's nachts.
-De veels te lange reclameblokken bij de publieke omroepen, bij de commerciele kan ik het nog begrijpen, want daar krijgen ze geld voor. Maar de publieke zenders zijn gewoon irritant.
-'s morgens/middags is er niets interessants te zien, behalve stomme belspelletjes. Zendt dan tenminste oude Telekids tekenfilms uit ofzo.
-Geen Cartoon Network meer en geen TCM
-Nederlandse vertaalde tekenfilmseries.
-Grace under Fire ipv Frasier, Law & Order ipv The Simpsons (maar daar houden ze donderdag ofzo gelukkig mee op), iets ipv Dawson's Creek dinsdagnacht, Roseanne, Providence, Law & Order en zijn spin-offs, de vele CSI's, zaterdagmiddag is er niets interessants te zien.
-Het stoppen van series in het midden van het seizoen (Gilmore Girls, The OC, Charmed, Will & Grace)
-Geen structuur in Fox Kids programering, of tenminste niet dat ik weet, want ik kijk nooit meer, alleen voor de leuke series, maar ik weet niet wanneer die komen want er is geen normale programmering.
-Series om 5.00uur 's ochtends op Veronica.

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 27 feb 2005 18:13

Voetbal.. }:

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 27 feb 2005 18:36

emperor schreef:Voetbal.. }:
:T

ruben
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ruben » 27 feb 2005 18:39

kitsch in het kunsthoekje }:

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 27 feb 2005 18:58

ruben schreef:kitsch in het kunsthoekje }:
Dit topic gaat over TV ruben...

maar ik begrijp je

ruben
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ruben » 27 feb 2005 18:59

ash_ schreef:
ruben schreef:kitsch in het kunsthoekje }:
Dit topic gaat over TV ruben...
weet ik. maar het ging ff om het moment & de plaats :)

me against the world
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door me against the world » 27 feb 2005 20:01

thibi_yen schreef:Mijn ergenissen, plus nog de vele van hiervoor genoemde:
-De sexreclames tijdens Buffy eerst, nu bij Will & Grace, Friends, Dawson's Creek 's nachts.
zo irritant... 's nachts tv kijken op commerciële zenders... al die reclames zijn gwoon sexreclames... :r heb al bijna geen zin meer om iets te gaan kijken...
wat ik positief vond... ik was laatst toen ik thuis kwam film gaan kijken.. en was gwoon geen reclame.. heb ut begin wel gemist maar in één uur geen reclame en dat voor yorin... pluspuntje...
thibi_yen schreef: 's morgens/middags is er niets interessants te zien, behalve stomme belspelletjes. Zendt dan tenminste oude Telekids tekenfilms uit ofzo.
idd... heel irritant.. en dan doen ze bij net5 en sbs6 ook nog us dezelfde :|
thibi_yen schreef:Het stoppen van series in het midden van het seizoen (Gilmore Girls, The OC, Charmed, Will & Grace)
kan ut niej uitstaan... vind ut egt niej lief... charmed begint vrijdag trouwens weer waar het was gebleven :D
thibi_yen schreef:Geen structuur in Fox Kids programering, of tenminste niet dat ik weet, want ik kijk nooit meer, alleen voor de leuke series, maar ik weet niet wanneer die komen want er is geen normale programmering
ik snap ut vaak ook niet ... maar volgens mij klopt het wel wat er op teletekst staat (pagina 101)

Tycoon
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Tycoon » 02 mar 2005 09:03

Ik vind dat toch een stuk prettiger wakker worden (Yes, minister, early edition en Miami Vice 's ochtends) ipv van die befaamde reclames of fantastische videoclips op.

RobbieBoy
Bijrol
Bijrol

Bericht door RobbieBoy » 13 mar 2005 00:00

Tycoon schreef:

Ik vind dat toch een stuk prettiger wakker worden (Yes, minister, early edition en Miami Vice 's ochtends) ipv van die befaamde reclames of fantastische videoclips op.
Ik vind dit ook juist tof. Lekker ffe voor het werk 2 afleveringen van Magnum.PI kijken. super

Mickeal
Bijrol
Bijrol

Re: Ergernissen!

Bericht door Mickeal » 15 mei 2005 10:13

dh schreef:ERGERNISSEN

Wat is het er zo ergelijk op de nederlandse televisie dat zodra je dit (of die) ziet meteen doorzapt of zelfs de tv uitzet!

enkele voorbeelden van mezelf:
- hart van nederland tijdens een film! :x
- geen aftiteling laten zien na een film! :x
- linda de mol met haar afstandsbediening in miljoenenjacht! :x
- die reclame van becam :x
enz. enz. ....
(ja, ja ik erger me kapot! daarom kijk ik meestal dvd's)
enfin, jullie snappen me wel

en ik weet zeker dat jullie er nog wel een aantal op kunnen noemen!!!!
ja 4al hart van nederland tussen die film en dan eindigt het zoo lat som wel half 12 dat is iritand en 4al die lange reclamesen onodige reclames het werkt me soms op het zenuwen het meot gewoon zo zijn dat er een reclame komt om te gaan pissen of zo weetje voor anderlafe minuut niet 4min lang het is zo iritand!!!!!!

giant2000
Figurant
Figurant

Bericht door giant2000 » 15 aug 2005 15:25

[quote]Ik ben aan het trachten te stoppen met me te ergeren[/quote]
Ik ook, stuk beter voor je.
Tip: neem programma's op, kan je hvN doorspoelen, kan je na de film de video + tv uitzetten en nog even nagenieten cq. -praten.

Plaats reactie