TV Ergernissen!

Om te praten over programma's, omroepen of je nieuwe flatscreen.
Rooster
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rooster » 16 aug 2005 08:47

Bolo schreef:Om ash_ maar even bij te vallen: kunnen we weer on-topic gaan?
Misschien de topictitel ook maar even veranderen in TV-ergernissen?

Zeurdoos
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Zeurdoos » 16 aug 2005 09:29

Rooster schreef:
Bolo schreef:Om ash_ maar even bij te vallen: kunnen we weer on-topic gaan?
Misschien de topictitel ook maar even veranderen in TV-ergernissen?
:T

giant2000
Figurant
Figurant

Re: TV Ergernissen!

Bericht door giant2000 » 16 aug 2005 11:06

dh schreef:TV ERGERNISSEN

Wat is het er zo ergelijk op de nederlandse televisie dat zodra je dit (of die) ziet meteen doorzapt of zelfs de tv uitzet!
Kijkwijzer die niet klopt. Onlangs meegemaakt: KW geeft aan mijkijken gewenst vanaf 6 jaar. In de 2e scene van de film vind er een verkrachting plaats waarin alles te zien is. Leg dat je kind van 8 maar eens uit!

sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Bericht door sickboy1984 » 16 aug 2005 11:15

welke film?

giant2000
Figurant
Figurant

Bericht door giant2000 » 16 aug 2005 11:22

sickboy1984 schreef:welke film?
Weet ik niet, heb hem gelijk weggedrukt. Feit is dat er licht mee omgegaan wordt.

sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Bericht door sickboy1984 » 16 aug 2005 11:25

giant2000 schreef:
sickboy1984 schreef:welke film?
Weet ik niet, heb hem gelijk weggedrukt. Feit is dat er licht mee omgegaan wordt.
Tuurlijk dat slaat helemaal nergens op, maar was gewoon benieuwd bij welke film ze dit zo slecht hadden aangegeven.

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 16 aug 2005 18:21

giant2000 schreef:Kijkwijzer die niet klopt.
Ik erger me er weliswaar niet aan, maar verbazingwekkend is het vaak wel. Requiem for a Dream bijvoorbeeld heeft zo ongeveer alle symbolen, maar zou geen drugsgebruik bevatten. En American History X bevat geen discriminatie. En Basic Instinct bevat in tegenstelling tot beide voorgaande titels geen seks. Erg betrouwbaar...

Marlous
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Marlous » 16 aug 2005 19:29

WizardOfOss schreef:
giant2000 schreef:Kijkwijzer die niet klopt.
Ik erger me er weliswaar niet aan, maar verbazingwekkend is het vaak wel. Requiem for a Dream bijvoorbeeld heeft zo ongeveer alle symbolen, maar zou geen drugsgebruik bevatten. En American History X bevat geen discriminatie. En Basic Instinct bevat in tegenstelling tot beide voorgaande titels geen seks. Erg betrouwbaar...
oooooooooooooooj ik snap hem..
Alle symbolen die de film aangeeft heeft DAT niet, maar de rest wel....

Dommie....

}:

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 19 aug 2005 23:14

Nu op ZDF: Infernal Affairs. Prachtige film, alleen is ie uiteraard weer nagesynchroniseerd. Nu heb ik deze al op dvd, maar morgenavond zenden ze ook deel twee uit, en die heb ik nog niet gezien. Nog maar zien of ik hem ga kijken.

Hetzelfde geldt overigens morgenavond ook voor Fist of Legend op BBC, de vorige keer zonden ze hem met een vreselijke Engelse nasynchronisatie uit, klonk alsof één persoon alle stemmen had ingesproken. Het wordt hoog tijd dat die Duitsers en Engelsen eens leren lezen...

Stinknot
Bijrol
Bijrol

Bericht door Stinknot » 14 jan 2006 13:37

geen ondertiteling of onderbrekingen

Remon
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Remon » 19 okt 2008 14:23

Haha, ik had al langere tijd een SBS6-boycot. Dat Hart van Nederland ofzo wat er altijd tussenkomt... :x Bahh.

Verder erger ik me aan al die vreselijk irritante reclames van bijv 1 2 3 leen.nl en lenen.nl en ikwillenen.nl en ikbenleen.nl etc. etc...

Megalomaniac
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Megalomaniac » 19 okt 2008 22:05

de anomalie schreef:Afgelopen nacht heb ik me weer zo aan SBS6 geërgerd, dat ik besloten heb tot een persoonlijke SBS6 boycot.

:x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x

Was het al een grote ergernis dat SBS6 films durft te onderbreken voor iets langers dan een reclameblok (Hart van Nederland dus), nu hebben ze me echt op de kast. Toen ik 'Ransom' weer zat te kijken en bij de 'balkonscene' wederom op het puntje van mijn stoel werd meegezogen in het acteerwerk van Mel Gibson en Rene Russo, flikte SBS6 het wéér: de scene was nog niet voorbij of ze knalden me met een of andere ontnuchterende commercial om mijn oren. Wat een koude douche was dat. Ik heb gelijk de TV uitgezet en ben naar bed gegaan. Stelletje filmfan-haters!

Ik begrijp best dat films op TV in enigszins verminkte toestand moeten worden uitgezonden (onderbroken door reclame, geen aftiteling, ontbrekende scenes), maar wat SBS6 hier flikt gaat mij te ver.
Oftewel: ik wou dat ik lid was van SBS6, dan kon ik mijn lidmaatschap opzeggen.
Je vindt ontbrekende scenes acceptabel? Ik was een tijdje terug Face/off weer eens aan het kijken op Veronica, toen ze het spannendste deel uit de eindscene hadden geknipt. Woest was ik. Dus ja, ik boycot al langer sbs. Op net5 na dan, daar zit nog wel eens iets goeds tussen, qua series.

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 19 okt 2008 22:14

Megalomaniac schreef:
de anomalie schreef:Afgelopen nacht heb ik me weer zo aan SBS6 geërgerd, dat ik besloten heb tot een persoonlijke SBS6 boycot.

:x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x

Was het al een grote ergernis dat SBS6 films durft te onderbreken voor iets langers dan een reclameblok (Hart van Nederland dus), nu hebben ze me echt op de kast. Toen ik 'Ransom' weer zat te kijken en bij de 'balkonscene' wederom op het puntje van mijn stoel werd meegezogen in het acteerwerk van Mel Gibson en Rene Russo, flikte SBS6 het wéér: de scene was nog niet voorbij of ze knalden me met een of andere ontnuchterende commercial om mijn oren. Wat een koude douche was dat. Ik heb gelijk de TV uitgezet en ben naar bed gegaan. Stelletje filmfan-haters!

Ik begrijp best dat films op TV in enigszins verminkte toestand moeten worden uitgezonden (onderbroken door reclame, geen aftiteling, ontbrekende scenes), maar wat SBS6 hier flikt gaat mij te ver.
Oftewel: ik wou dat ik lid was van SBS6, dan kon ik mijn lidmaatschap opzeggen.
Je vindt ontbrekende scenes acceptabel? Ik was een tijdje terug Face/off weer eens aan het kijken op Veronica, toen ze het spannendste deel uit de eindscene hadden geknipt. Woest was ik. Dus ja, ik boycot al langer sbs. Op net5 na dan, daar zit nog wel eens iets goeds tussen, qua series.
Ik probeer zo min mogelijk films op tv te kijken. Of ik moet ontzettend veel zin hebben in een film.

johan stephan
Figurant
Figurant
Contacteer:

Bericht door johan stephan » 15 jan 2009 00:38

Heel veel reclame tijdens de film,stomme logos in beeld en geen aftiteling.Neem nu films altyd op en spoel de reclames door.

Megalomaniac
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Megalomaniac » 15 jan 2009 14:29

Uri Geller.

Plaats reactie