TV Ergernissen!

Om te praten over programma's, omroepen of je nieuwe flatscreen.
Plaats reactie
Thiver
Regisseur
Regisseur

Bericht door Thiver » 15 jan 2009 15:16

Megalomaniac schreef:Uri Geller.
En de aankondigingen daarvoor.

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 15 jan 2009 15:25

Tja, dan kun je wel gewoon SBS6 in z'n geheel zeggen..

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 15 jan 2009 15:27

Bij deze! SBS 6 in zijn geheel! Ik kijk dan ook alleen naar de zender wanneer het bittere noodzaak is!

lykathea
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door lykathea » 15 jan 2009 16:21

De wereld draait door

Serieus, elke filmliefhebber moet echt per direct alles wat met Matthijs Van Nieuwkerk te maken heeft boycotten.

Niet alleen duikt hij tegenwoordig overal op waar het woordje film aan geplakt is met ze gigantische oortjes, de man is ook nog spreekbuis voor themoviespoiler.com, en doet dit met flair. - Ik snap serieus niet wat hem bezielt.

Ik ben blij dat ik Frost/Nixon al gezien heb, maar voor alle mensen die gisteren gekeken hebben, je hebt werkelijk elk detail dat het verhaal nog boeiend kon maken OOK AL wist je wat de uitkomst was, verteld gekregen. Uitgekauwd op een bordje, hier.

Fucking Felix Rottenberg moest zelfs tot tien keer aan toe het meest essentiële stukje vertellen en dan gaan beweren dat het misschien wel niet gebeurd is.

Maar wel kijken, hoor!

Thiver
Regisseur
Regisseur

Bericht door Thiver » 15 jan 2009 17:47

Kyrill schreef:Ik kijk dan ook alleen naar de zender wanneer het bittere noodzaak is!
Which is never.
lykathea schreef:Serieus, elke filmliefhebber moet echt per direct alles wat met
Matthijs Van Nieuwkerk te maken heeft boycotten.
Ik kan Van Nieuwkerk nog wel redelijk verdragen maar bij film dient hij inderdaad ver uit de buurt te blijven; het vreselijke amateurisme en de extreme banaliteit die de Nationale Filmquiz kenmerkten staan nog op mijn netvlies gebrand. Liever laat hij het over aan de vaak integere Twan Huys.

lykathea
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door lykathea » 15 jan 2009 17:55

:Y Gelukkig doet Huys de presentatie van de festivals.

enclave2
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door enclave2 » 27 jan 2009 00:17

Ergenis van vandaag: ik zapte langs Tila Tequila en haar zoektocht naar ''liefde''. Ten eerste deze dwerg is lelijk ten tweede gatverdamme wat een lomp programma. Ik kan nu een hele tirade houden over hoe slecht het wel niet is maar een ieder met gezond verstand is het gewoon nu al met me eens over dit onmens. BAH, in een gesticht met deze rat!

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 27 jan 2009 08:29

Ik erger me dood aan mensen die zogenaamd op komen draven als expert en dan vervolgens niet weten waar ze het over hebben. Ik zapte gister langs shownieuws en daar had meneer Santegoeds (of hoe die ook heet) het over de film Yes, sir met Jim Carrey! :| Als je het niet weet, laat je dan van te voren op z'n minst goed informeren...

Plaats reactie