TCM en TNT
TCM en TNT
Sinds een maand of twee (kan ook alweer iets langer geleden zijn) is bij ons TCM van de kabel afgehaald, voorheen is dit ook een tijd TNT dacht ik geweest, maar het kan ook zijn dat dit per regio verschilt. In ieder geval, ik vind dit echt jammer, ze zenden echt vaak goeie films uit. Om wat voorbeelden te geven: The year of living dangerously, Poltergeist, Diner, The clash of the titans (jaja heel fout maar toch zo leuk om te kijken). Ik vraag me eigenlijk af of er meer mensen naar TCM kijken en zoja, wat vinden jullie er van?
- FuzzyWuzzy
- Oscar nominatie
- Contacteer:
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
Ik zit hier nu een week op Schiermonnikoog, en hier in het Noorden hebben ze non-stop TCM! Hierdoor heb ik onder andere twee oude films met James Cagney
gezien, een leuke whodunnit uit de jaren '70 (The Carey Treatment), een aardige blaxploitation (Cool Breeze), heb ik Dog Day Afternoon nog eens gezien en heb ik eindelijk The Big Sleep, met Bogey en Bacall, gezien. Het is maar goed dat we in de Randstad geen TCM hebben, anders lag ik elke dag 24 uur voor de buis...

- Haagse Harry
- Bijrol
21.00 vanavond THE PHILADELPHIA STORY op TCM
binnenkort op TCMKubricks 2001 en Lolita
Verder komen in februari Casablanca,Malthese Falcon, Ben hur, wizard of oz, gone with the wind
Zie http://tcmonline.co.uk/schedules/2005/e ... bruary.doc[/b]
binnenkort op TCMKubricks 2001 en Lolita
Verder komen in februari Casablanca,Malthese Falcon, Ben hur, wizard of oz, gone with the wind
Zie http://tcmonline.co.uk/schedules/2005/e ... bruary.doc[/b]
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
- Eva-filmfan
- Bijrol
Ik heb Essent jarenlang gebombadeerd met mailtjes waarom ze geen TCM uitzenden, maar ze zeiden de hele tijd dat het niet meer mocht van het bedrijf net zoals toen Cartoon NEtwork van de buis moest en dat je alleen met TVHome ofzo, hoe heet dat van Essent waarvoor je moet betalen?, kan ontvangen. Maar ik was heel boos want in mijn tvgids stond het wel en altijd de films die ik wou zien:( Ik heb wel ooit een keer de intro gezien van een film, toen Cartoon Network om 22.00 was afgelopen,maar toen kapten ze het af. En ik heb ook hele coole reclames gezien van TCM, op CNN, die gaat zovan: "It's Bogie's twitch, it's JD's smirk, it's Marilyn's sparkle, it's Brando prowling the footlights... It's Roundtree with a gun. It's Caine with a bigger one. It's him. It's her. It’s them. It’s the biggest party that ever was. It's everything the movies were... and can never be again. It's those little things that made you fall in love with movies. It's Turner Classic Movies." maar ik kan die reclame nergens vinden op internet:(