Even ter verduidelijking

boek (het ~, ~en)
1 bundel bedrukte of beschreven bladen van papier in een band
2 letterkundig product, verhandeling, beschrijving, in bundelvorm verschenen
(http://www.vandale.nl)
HEb je 'm niet zo lang gelezen of niet zo lang geleden?Rooster schreef:Dromenvanger heb ik nog niet zo lang ook gelezen. Vond 'm wel de moeite waard.
Die heb ik wel in één zucht uitgelezen. Mooi boekRooster schreef:Enneuh Pieternel, heb je misschien de verborgen geschiedenis van Tartt ook gelezen?... en wat vond je ervan?
ik kom er ook niet door heen! terwijl haar debuut zo snel las...Pieternel schreef:Op het moment ben ik eigenlijk 2 boeken door elkaar aan het lezen (niet zo heel handig)
De kleine vriend - Donna Tart
(ik doe er al een jaar over, want ik heb 'm vorig jaar met m'n verjaardag gekregen)
Ooit het boek ashes to ashes van haar gelezen. Was wel aardig.misscongenality schreef:Ik ben momenteel Doods Engel van Tami Hoag.
Het is wel een goed boek, ben alleen nog niet zo heel erg ver, maar ja komt wel goed.
Het las inderdaad als een trein. toch vond ik het moeilijk sympatie voor de hoofdpersonen op te brengen (is ook niet echt de bedoelling denk ik)Pieternel schreef:Die heb ik wel in één zucht uitgelezen. Mooi boekRooster schreef:Enneuh Pieternel, heb je misschien de verborgen geschiedenis van Tartt ook gelezen?... en wat vond je ervan?![]()
De personages in dit boek kwamen voor mij veel meer tot leven dan de personages in 'de kleine vriend', ik kan me waarschijnlijk beter met ze identificeren. Kon me overigens niet aan de indruk onttrekken dat ik Henry persoonlijk heb gekend....
Ik wil een gesigneerde versie!!! waar gaat het boek over??ruben schreef:en ik wil niet zeikerig doen ofzo, maar zo rond de sinterklaas ligt er een boek in de winkel, waar ik mede-auteur van ben. En ik verwacht dat jullie die ALLEMAAL gaan kopen.
Ik heb de eerste 2 delen gelezen. op zich wel aardige boeken maar wel erg veel geleend van tolkien. IMHOJeXus schreef:Op een of andere manier krijg ik het altijd voor elkaar om meerdere boeken door elkaar te lezen, maarja...![]()
Meestermagier deel 5: Rastoth (zeer leuke fantasyboeken serie van Nederlandse schrijver W.J Maryson)
Survival Handboek voor KonijnenPieternel schreef:Toch wel over een leuk onderwerp?ruben schreef:...en ik wil niet zeikerig doen ofzo, maar zo rond de sinterklaas ligt er een boek in de winkel, waar ik mede-auteur van ben. En ik verwacht dat jullie die ALLEMAAL gaan kopen....
bv 'Hoe red ik me in de gemeente politiek' of zoiets interessants?