Welk boek (of andere lectuur) lees je momenteel?

Bar is open!
Plaats reactie
Rooster
Regisseur
Regisseur

Welk boek (of andere lectuur) lees je momenteel?

Bericht door Rooster » 16 okt 2003 20:43

In navolging op het "wat luister je nu" en het "wat kijk je nu" topic....

Even ter verduidelijking :wink: :

boek (het ~, ~en)
1 bundel bedrukte of beschreven bladen van papier in een band
2 letterkundig product, verhandeling, beschrijving, in bundelvorm verschenen

(http://www.vandale.nl)

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 16 okt 2003 20:49

Stephen King's Dreamcatcher

Pieternel
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Pieternel » 16 okt 2003 20:51

Op het moment ben ik eigenlijk 2 boeken door elkaar aan het lezen (niet zo heel handig)
De kleine vriend - Donna Tart
(ik doe er al een jaar over, want ik heb 'm vorig jaar met m'n verjaardag gekregen :oops: )
De Dromenvanger - Stephen King (stomme titel in 't nederlands)
(waar in vol goede moed aan begon, maar de vaart (in de voortgang) is er al weer een tijdje uit)

Op het moment neem ik veel te weinig tijd om te lezen. Iedere keer als ik net weer een beetje in het verhaal kom, moet ik alweer ophouden.

6packfan
Bijrol
Bijrol

Bericht door 6packfan » 16 okt 2003 20:52

The lost continent van Bill Bryson....erg leuk een aanrader.