Desktop

Bar is open!
Plaats reactie
dragonspirit
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door dragonspirit » 25 nov 2009 11:46

En dan krijg je zoiets:

Afbeelding

Eigenlijk wil ik nog een keer 2 afbeeldingen die elkaar complementeren...en die vind ik nog wel een keer.. ;)

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 25 nov 2009 11:47

dragonspirit schreef:Door middel van het programmaatje "DisplayFusion" is freeware hoewel je ook een betaalde versie kunt doen, maar daarmee kun je dan ook achtergronden automatisch laten wisselen enzo.
Owww... dat is interessant voor wanneer ik mijn tweede monitor weer aan de praat krijg (of een nieuwe/gebruikte krijg, maar ik ben nog lang niet jarig) Waar kan ik daar aan komen, dragonspirit ? Heb je een adresje ? :}

Completeren en complementeren... ? Bedoel je night and day van één plaatje, zoiets ? Want dat heb ik al wel in mijn Astonshell.
Laatst gewijzigd door Touchwood op 25 nov 2009 11:49, 1 keer totaal gewijzigd.

dragonspirit
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door dragonspirit » 25 nov 2009 11:48

Touchwood schreef:
dragonspirit schreef:Door middel van het programmaatje "DisplayFusion" is freeware hoewel je ook een betaalde versie kunt doen, maar daarmee kun je dan ook achtergronden automatisch laten wisselen enzo.
Owww... dat is interessant voor wanneer ik mijn tweede monitor weer aan de praat krijg (of een nieuwe/gebruikte krijg, maar ik ben nog lang niet jarig) Waar kan ik daar aan komen, dragonspirit ? Heb je een adresje ? :}
http://www.binaryfortress.com/displayfusion/ Hier bijvoorbeeld. :)

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 25 nov 2009 11:50

Wil je niet zo snel reageren, ik kan het niet bijbenen. :wink:

dragonspirit
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door dragonspirit » 25 nov 2009 11:52

Touchwood schreef:

Completeren en complementeren... ? Bedoel je night and day van één plaatje, zoiets ? Want dat heb ik al wel in mijn Astonshell.
Bijvoorbeeld of een uitsnede van het linkerplaatje als detail in het rechterplaatje...zoiets...

Oh en sorry dat ik zo snel reageer. ;) programmeur he...ik type rap... ;)

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 25 nov 2009 11:54

Ah, so jah... Dank voor het adres in ieder geval, aardig draakje... :wink: ik ga 'm bookmarken en haal het tevoorschijn wanneer ik weer dual ben. :T

Sandro
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Sandro » 25 nov 2009 12:02

Touchwood schreef:Nijverdal is meer dan een half uur... ehrm... Raalte ? :} Zal voor het weer idd niet veel schelen; één pot nat.
Andere kant op. Oldebroek. :)

Maar flink kans dat ik na afstuderen wel in Zwolle ga wonen.

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 25 nov 2009 12:04

dragonspirit schreef:programmeur he...ik type rap... ;)
Rap? Programmeurs zijn de gangstas van de computerwereld :)

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 25 nov 2009 12:11

Wat heb jij met het woord 'gangstas', weet je dan niet dat het woord van 2009 'twitteren' is ? (Blègh)
Sandro schreef:
Touchwood schreef:Nijverdal is meer dan een half uur... ehrm... Raalte ? :} Zal voor het weer idd niet veel schelen; één pot nat.
Andere kant op. Oldebroek. :)

Maar flink kans dat ik na afstuderen wel in Zwolle ga wonen.
Oldebroek... bij Wezep en Trutjeshoek.:Y

Zwolle is een mooie (Hanze)stad, mooi centrum. Good choice...

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 25 nov 2009 12:15

Touchwood schreef:Wat heb jij met het woord 'gangstas', weet je dan niet dat het woord van 2009 'twitteren' is ? (Blègh)
Ja maar...twitteren heeft toch niets met rappen te maken? Ik kan moeilijk het woord twitteren gewoon ergens in een zinnetje gooien omdat het bij deze tijd hoort.

Ik lees nu trouwens net dat het woord van het jaar 'unfriend' is, dus jij liep ook achter :)

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 25 nov 2009 12:17

Sha schreef:
Touchwood schreef:Wat heb jij met het woord 'gangstas', weet je dan niet dat het woord van 2009 'twitteren' is ? (Blègh)
Ja maar...twitteren heeft toch niets met rappen te maken? Ik kan moeilijk het woord twitteren gewoon ergens in een zinnetje gooien omdat het bij deze tijd hoort.

Ik lees nu trouwens net dat het woord van het jaar 'unfriend' is, dus jij liep ook achter :)
Twitteren is het woord van het jaar in Nederland, en "unfriend" is het woord van het jaar in de VS :Z

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 25 nov 2009 12:21

Axeqlusive schreef:Twitteren is het woord van het jaar in Nederland, en "unfriend" is het woord van het jaar in de VS :Z
Ja maar...hmm, wat zal ik eens verzinnen.. ah... Nederland loopt met bijna alles achter, vooral bij films... dus op een film forum hou ik wel het Amerikaanse woord aan :)

Meh, zal nog eens proberen een woordgrapje te maken }:

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 27 mar 2010 22:42

Afbeelding

moom
Figurant
Figurant

Bericht door moom » 03 apr 2010 12:12

Vandaag zelf een wallpapertje geknutseld met screenshots van de op YouTube te vinden leader van "How to Train Your Dragon". Ik heb de film afgelopen woestdag gezien, deze is prima. De stoere Viking-tiener op de wallpaper is Astrid, die in de film wordt geintroduceerd met de in de animatiewereld klassieke haarzwaai, terwijl er drakenvuur achter haar losbarst.
Afbeelding
link naar wallpaper 1024x768

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Re: Desktop

Bericht door emperor » 02 okt 2010 13:30

Plaats reactie