De Klaagmuur

Bar is open!
Plaats reactie
Flippie
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Flippie » 15 nov 2005 17:28

PUMA schreef:
Flippie schreef:
emperor schreef: ja,..ach vreselijk..er zijn ergere dingen in de wereld,moet je maar denken. :wink:
en je bent niet de enigste.
ja idd daar heb je (of moet ik u zeggen) gelijk in.
Ik had maar één uur les, en moest wel 5 hele minuten fietsen :D
tsss }: ik moes om 10 uur met de bus mee en om 11 uur beginnen, moes ik nog rennen omdat ik haast te laat op school was, en om 10 voor half 3 naar de tram lopen om om half 3 met de tram me te gaan en vervolgens half 4 thuis te zijn. :T :r :8

PUMA
Regisseur
Regisseur

Bericht door PUMA » 15 nov 2005 17:40

Om half negen zat ik in de klas in ik mocht om kwart over negen weer weg... Heerlijk rapportvergaderingen!

Flippie
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Flippie » 15 nov 2005 17:42

ja wij hadden gister 2 uur eerder vrij :D maar wel lekker hoor.... zo vroeg naar huis :T

Guido
Regisseur
Regisseur

Bericht door Guido » 15 nov 2005 18:06

emperor schreef:
LuciusMalfoy schreef:Vechten; echt het toppunt van primitief gedrag, veelal gebezigd door kansloze rukkers die tijdens de evolutie niet opgelet hebben en een paar stappen dichter bij de aapmens zijn blijven hangen...
tja,vroeger moest men vaak vechten om zijn deel van het eten,of om een vrouwtje,territorium..dat zit nog steeds in de mens,een soort overlevingsdrang..iemand die in het nauw zit,zal toch altijd vechten om zich eruit te bevrijden..vechten is niet altijd zinloos,soms nodig.
Maar dan nog snap ik niet waarom sommige types door de stad lopen met enkel de reden anderen in elkaar te stampen. Het liefste nog onschuldige en weerloze mensen. Een overlevingsdrang is dat niet meer, eerder prestige drang ten opzichte van zijn vrienden.

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 15 nov 2005 18:08

Flippie schreef:
emperor schreef:
Flippie schreef: ow ik ben niet te enige :wink: vreselijk he
ja,..ach vreselijk..er zijn ergere dingen in de wereld,moet je maar denken. :wink:
aaah,wat netjes!...jij mag je zeggen..u..dat vindt ik zo formeel...nee,niks voor mij,dat u gedoe..tegen je leraar(es) of ouders is het wat anders,maar tegen mij hoef je geen u te zeggen hoor.

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 15 nov 2005 18:12

Een 55-jarige Indiase is onder raadselachtige omstandigheden overleden in een staatsziekenhuis in Calcutta. De vrouw was aan het herstellen van een staaroperatie. De exacte doodsoorzaak is nog onbekend, maar toen artsen het verband van haar oog verwijderden, ontdekten zij grote zwarte mieren die haar oog aan het verorberen waren.

"Ze is een verschrikkelijke dood gestorven", vertelde de schoonzoon van het slachtoffer tegen de Indiase media. Het schijnt dat de vrouw kort na haar operatie al klaagde over vreselijke pijn aan haar oog. Volgens het ziekenhuispersoneel was dat echter normaal. Een onderzoekscommissie zal de zaak verder onderzoeken.

Het is in de overvolle staatsziekenhuizen, vol arme mensen, overigens niet ongewoon dat ratten, straathonden en zwerfkatten het bed delen met patiënten.

vreselijk dit.. :cry:
Als ik dit soort dingen lees,kan ik wel janken,letterlijk bijna.

PUMA
Regisseur
Regisseur

Bericht door PUMA » 15 nov 2005 18:20

au au au...... :o

Flippie
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Flippie » 15 nov 2005 19:17

emperor schreef:
Flippie schreef:
emperor schreef: ja,..ach vreselijk..er zijn ergere dingen in de wereld,moet je maar denken. :wink:
aaah,wat netjes!...jij mag je zeggen..u..dat vindt ik zo formeel...nee,niks voor mij,dat u gedoe..tegen je leraar(es) of ouders is het wat anders,maar tegen mij hoef je geen u te zeggen hoor.
okee is goed........ :)

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 15 nov 2005 20:00

Na de post van Emperor heb ik helemaal niets meer te klagen, even naar het dorp in de regen? Pretje toch! 4 Kassa's en eentje open? Nah je komt wel aan de beurt. Naar de opticien, oogmeting en een nieuwe bril nodig, kost wel even € 509,-- ben ik even blij dat ik het met een bril kan doen. :cry: :cry: :cry:

Maar het is wel vreselijk geweest wat zo'n vrouw heeft meegemaakt, trouwens in Nederland gebeuren ook wel vreemde dingen, ik heb een kennis die jaren geleden met zijn been in het gips zat, hij had er vreselijke jeuk onder, maar dat was normaal zeiden de artsen, later toch het gips eraf omdat het ook pijn ging doen en laten er nu maden in een wond zitten. Je leest de laatste tijd heel vaak dat je met een kleinigheidje naar een ziekenhuis moet en er doodziek vandaan komt, maar de zorg in Nederland is gelukkig toch nog een stuk beter dan in India.

Flippie
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Flippie » 15 nov 2005 20:04

ow dat is echt heeeeel erg :cry: dat is pas vreselijk, ik wil niet weten hoeveel pijn ze heeft gehad :cry:

Rozo
Filmster
Filmster

Bericht door Rozo » 15 nov 2005 22:45

emperor schreef:Een 55-jarige Indiase is onder raadselachtige omstandigheden overleden in een staatsziekenhuis in Calcutta. De vrouw was aan het herstellen van een staaroperatie. De exacte doodsoorzaak is nog onbekend, maar toen artsen het verband van haar oog verwijderden, ontdekten zij grote zwarte mieren die haar oog aan het verorberen waren.

"Ze is een verschrikkelijke dood gestorven", vertelde de schoonzoon van het slachtoffer tegen de Indiase media. Het schijnt dat de vrouw kort na haar operatie al klaagde over vreselijke pijn aan haar oog. Volgens het ziekenhuispersoneel was dat echter normaal. Een onderzoekscommissie zal de zaak verder onderzoeken.

Het is in de overvolle staatsziekenhuizen, vol arme mensen, overigens niet ongewoon dat ratten, straathonden en zwerfkatten het bed delen met patiënten.

vreselijk dit.. :cry:
Als ik dit soort dingen lees,kan ik wel janken,letterlijk bijna.
Ben ik even blij dat ik in India niet naar het ziekenhuis hoefde. Een van mijn reisgenoten heeft wel een bezoekje gebracht aan een ziekenhuis in Varanasi. Ze had last van buikkrampen en kwam samen de eerste hulp binnen met een Indiaas echtpaar dat onder het bloed zat (waarschijnlijk auto-ongeluk). Ze mocht uiteraard voor omdat ze Westers is. Die mensen moesten nog op familie wachten die geld kwam brengen voor medische hulp. Geen geld, geen hulp. Het consult voor mijn reisgenoot was trouwens gratis, de medicijnen 54 Rupees. Dat is ongeveer € 1,-

ruben
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ruben » 17 nov 2005 09:38

godsamme wat schrijven die lui van de Metro toch KUTRECENSIES!

zo, dat lucht op...

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 17 nov 2005 09:42

ruben schreef:godsamme wat schrijven die lui van de Metro toch KUTRECENSIES!

zo, dat lucht op...
Hadden ze een positieve recensie van The Exorcism of Emily Rose? :lol:

Rooster
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rooster » 17 nov 2005 09:44

ruben schreef:godsamme wat schrijven die lui van de Metro toch KUTRECENSIES!

zo, dat lucht op...
Laat me raden. Ze vonden Exorcism of Emily Rose een meesterlijke film die kan wedijveren met The Exorcist?

ruben
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ruben » 17 nov 2005 09:46

het was niet alleen die film. Het zijn alle films. Ze zitten sowieso altijd 1 punt (of meer) hoger dan de Spits en schrijven eigenlijk alleen maar suck-up-cliché-bagger-stukjes, zonder ook maar 1 eigen inzichtje. Waarschijnlijk durven ze geen kritiek te leveren ivm adverteerders. Iets waar we op FT gelukkig (nog) geen last van hebben 8)

Ik hoop altijd dat er 's morgens van die krantenjongens bij het station staan die de Metro uitdelen. Die kun je dan zo lekker bot weigeren, waarna je voor hun ogen de Spits pakt.

uit de recensie van Emily Rose: "...waarbij ook de strijd tussen kerk en wetenschap pakkend wordt neergezet."

HALLOOHOO!!!???

Schoolvoorbeeld van recensenten met een bord voor de kop, dat lijkt me duidelijk

Plaats reactie