De Klaagmuur

Bar is open!
Plaats reactie
Flippie
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Flippie » 27 feb 2006 16:41

Verkouden }: , zoals de rest van Nederland :wink:

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 27 feb 2006 21:36

Flippie schreef:Verkouden }: , zoals de rest van Nederland :wink:
Beterschap, dan zit je trouwens wel in het goede beroep toch? Pilletjes genoeg om uit te proberen :P

Lumière
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Lumière » 27 feb 2006 23:42

Morgenochtend 7 uur op, spullen pakken, en naar school van 9:30 tot 16:00 uur. Naar huis racen, spullen halen, de bus pakken naar Spijkenisse om 16:28, en daar vervolgens de metro.
Aankomsttijd Rotterdam, om en bij 17:30. Een maaltijdsalade + een smoothie kopen bij de AH to go. De trein pakken naar Amsterdam Bijlmer van 17:49. Aankomsttijd Heineken Music Hall: ongeveer 19:00 uur. Concert dEUS.
Terug naar Rotterdam, + overstappen. Overnachten bij zuslief in Rotterdam.
's Ochtends 5:45 opstaan, aankleden. Lopen naar Rotterdam CS, 20 minuten. Metro pakken naar Spijkenisse. Bus naar Brielle. Naar huis racen, boeken inpakken, en naar school. Natuurkunde-proefwerk.

Echt ontspannen is het niet, nee.

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 28 feb 2006 02:02

Lumière schreef:Morgenochtend 7 uur op, spullen pakken, en naar school van 9:30 tot 16:00 uur. Naar huis racen, spullen halen, de bus pakken naar Spijkenisse om 16:28, en daar vervolgens de metro.
Aankomsttijd Rotterdam, om en bij 17:30. Een maaltijdsalade + een smoothie kopen bij de AH to go. De trein pakken naar Amsterdam Bijlmer van 17:49. Aankomsttijd Heineken Music Hall: ongeveer 19:00 uur. Concert dEUS.
's Ochtends 5:45 opstaan, aankleden. Lopen naar Rotterdam CS, 20 minuten. Metro pakken naar Spijkenisse. Bus naar Brielle. Naar huis racen, boeken inpakken, en naar school. Natuurkunde-proefwerk.

Nou nee, maar ik zal in ieder geval voor je duimen dat de treinen op tijd rijden anders wordt het helemaal een ramp. :Y

Lumière
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Lumière » 28 feb 2006 07:15

Ann McDunn schreef:
Lumière schreef:Morgenochtend 7 uur op, spullen pakken, en naar school van 9:30 tot 16:00 uur. Naar huis racen, spullen halen, de bus pakken naar Spijkenisse om 16:28, en daar vervolgens de metro.

Nou nee, maar ik zal in ieder geval voor je duimen dat de treinen op tijd rijden anders wordt het helemaal een ramp. :Y
Als je maar afklopt :x

:wink:

Flippie
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Flippie » 28 feb 2006 11:39

jacq schreef:
Flippie schreef:Verkouden }: , zoals de rest van Nederland :wink:
Beterschap, dan zit je trouwens wel in het goede beroep toch? Pilletjes genoeg om uit te proberen :P

dank je..... :D

ja das idd waar :wink: *hee dat pilletje ziet er leuk uit.....* :8

Il Padrino
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Il Padrino » 01 mar 2006 03:12

De Vastelaovend is weer voorbij :cry:

The-Hunter
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door The-Hunter » 01 mar 2006 11:17

Smoor druk met studie en werk :( laatste maand bijna nergens meer tijd voor gehad, ben al 4 weken niet meer thuis geweest (normaal ieder weekend naar huis) :o . Mijn vader heeft al gevraagt of hij mijn kamer mag gebruiken voor een hobby kamer :P.

HAL.
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door HAL. » 01 mar 2006 11:22

Il Padrino schreef:De Vastelaovend is weer voorbij :cry:
:T Net op tijd terug.

HAL.
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door HAL. » 02 mar 2006 11:31

Er is bezoek beneden en ik heb geen zin om die persoon te groeten :o En ik heb nog niks gegeten!

rrambuiter
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door rrambuiter » 02 mar 2006 12:06

Sneeuw is koud, verdomd koud }:

Guido
Regisseur
Regisseur

Bericht door Guido » 02 mar 2006 15:03

Het concert van Monster Magnet in 013, waar ik al maanden naartoe leef, is afgezegd. David Wyndorf, zanger, heeft een overdosis genomen.

:cry: :|

HornBlower
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door HornBlower » 02 mar 2006 15:44

Terug van wintersport, superweer gehad (het had gesneeuwd voordat we aankwamen en verder alleen 's nachts). Kom ik terug in NL waar het het hele jaar amper gesneeuwd heeft, sneeuwt t drie dagen achter mekaar.

(ik weet dat ik zeik, want het is toch best mooi om te zien, maar wel koud...)

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 02 mar 2006 21:41

HAL. schreef:Er is bezoek beneden en ik heb geen zin om die persoon te groeten :o En ik heb nog niks gegeten!
Ben jij even blij dat je boven internet hebt! Nootje? :wink:

The-Hunter
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door The-Hunter » 03 mar 2006 00:01

Als je even denkt dat het toch niet veel slechter als dit kan worden komt er toch nog even nieuwe ellende bij :r .

De opa van mijn vriendin is vanmorgen overleden (moeders kant). Hij was al 2 jaar ziek dus zat er nu echt aan te komen voor de man zelf is het waarschijnlijk beter, erg jammer was een beste man die (ondanks zijn ziekte) niet stuk te krijgen was. 85 jaar oud.
Zit er zelf ook aardig mee want kon goed met de man opschieten.
Maar mijn meis is helemaal kapot van :cry: . Ze heeft al de hele dag niks gegeten of gedronken ook niet erg gezond natuurlijk. Probleem is dat ik er niks in krijgt en ze zegt ook weinig.

Het eerste wat mijn schoonvader zei is dat ik niet bij de crematie mag zijn, terwijl mijn vriendin graag wil dat ik met d'r mee ga :x .
Het gaat hier dus om de vader van mijn schoonmoeder en van haar was ik wel gewoon welkom dus vraag me eerlijk gezegt af hoeveel hij hier over te zeggen heeft. Maar kan al niet met mijn schoonvader opschieten en wil ook niet herrie schoppen (helemaal niet bij zo'n gelegenheid). Moet dus maar even zien wat ik ga/moet doen..

Gaat allemaal al zo kut de laatste tijd en nu dit weer. Gadverdamme niet normaal alle ellende komt hier in 1 keer }: .

Plaats reactie