De Klaagmuur
- rrambuiter
- Regisseur
- Contacteer:
Een steeds terugkerend ergenisje is en blijft nog steeds: verpakkingen..ze zijn soms niet alleen ontzettend moeilijk open te krijgen,zonder dat je het hele ding vernield..ze kunnen ook gevaarlijk zijn,doordat ze een schijnveiligheid hebben...zo open ik net een fles glorix bleek,met "kinderveilige dop" de dop is wel kinderveilig,maar die is gemaakt op een andere draaidop,die ik er dus gewoon van de fles af kon draaien,en de fles helemaal open kon draaien met kinderdop erop en al.....erg link als je denkt dat het product kinderveilig is..
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
- Drumsticks on fire
- Hoofdrol
Ik mag verdorie vandaag geen film huren
Laatst gewijzigd door Drumsticks on fire op 21 feb 2007 23:42, 1 keer totaal gewijzigd.
- Herie
- Oscar nominatie
- Contacteer:
dan deed je het dus wél als provocatie, en wa sje je daar dondersgoed van bewustgrappig schreef:Zal ik het pikanter maken ik zie het niet als een religie! De paus legde het vorig jaar mooi uit. Dus kom maar op met weer klagen...Jusjuh schreef:Godverdomme, (nu mag het) je snapt het nog steeds niet. Als ze het niet snapten kwam dat omdat het 'feest' niet bij hun religie hoort.grappig schreef: En die marokanen snapte er geen zak van denk ik...
je hebt bovendien de paus blijkbaar niet goed begrepen als je het hebt over die uitspraken op dat congres,
vraag me ondertussen af of je écht zo narrow minded bent of gewoon slecht uit je woordne komt waardoor het zo lijkt

Hier mag ik dus klagen.
Mn collega is echt een irritante gast zeg.
komt elke dag standaard 10 minuten te laat, zit regelmatig op internet (wat ik helemaal niet doe) en als ik dan om half 6 naar huis ga wat normaal is, me aankijken of ik geen hard voor de zaak heb en hij wel want hij werkt nog een uur langer door.
Ja lekker makkelijk zeg, we doen ongeveer hetzelfde werk.
Alleen doe ik het in minder tijd en ook nog is beter.
Mn collega is echt een irritante gast zeg.
komt elke dag standaard 10 minuten te laat, zit regelmatig op internet (wat ik helemaal niet doe) en als ik dan om half 6 naar huis ga wat normaal is, me aankijken of ik geen hard voor de zaak heb en hij wel want hij werkt nog een uur langer door.
Ja lekker makkelijk zeg, we doen ongeveer hetzelfde werk.
Alleen doe ik het in minder tijd en ook nog is beter.
- rrambuiter
- Regisseur
- Contacteer:
- Drumsticks on fire
- Hoofdrol
Joh RichArt maakt maar een grapje, je kent hem toch? Die jongen die voor zijn werk in een kooi moet zitten in een dierentuinDrumsticks on fire schreef:Ik pas me aanRich Art schreef:Oei, dat je nou net dat woord gebruikt als Grappig in dit topic rondhangt...
Check me bericht nogmaals
het was gewoon even keihard godverdomme ergeren

- rrambuiter
- Regisseur
- Contacteer: