De Klaagmuur

Bar is open!
Plaats reactie
Drumsticks on fire
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door Drumsticks on fire » 22 feb 2007 08:55

jacq schreef:
Drumsticks on fire schreef:
Rich Art schreef:Oei, dat je nou net dat woord gebruikt als Grappig in dit topic rondhangt... :wink:
Ik pas me aan
Check me bericht nogmaals

het was gewoon even keihard godverdomme ergeren
Joh RichArt maakt maar een grapje, je kent hem toch? Die jongen die voor zijn werk in een kooi moet zitten in een dierentuin :o Maar hij krijgt ervoor betaald :Y
Lol... Ik dacht dat grappig religieus aangesteld was ofzo? :P

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 22 feb 2007 09:03

Nee joh, ben je gek. Lees maar eens goed, hij probeert grappig te zijn :o

LuciusMalfoy
Regisseur
Regisseur

Bericht door LuciusMalfoy » 22 feb 2007 09:03

Drumsticks on fire schreef:Lol... Ik dacht dat grappig religieus aangesteld was ofzo? :P
Ohjee, ga je nou ook nog eens verklaren dat grappig zich aanstelt? :lol:

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 22 feb 2007 11:25

Fc Barcelona :( :cry:

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 22 feb 2007 11:29

Meszahline schreef: Jup, it has been one of those days and it wil be even worse tomorrow.
Marvin: [On being left in a parking lot for 500 million years] The first ten million years were the worst. And the second ten million years, they were the worst too. The third ten million years I didn't enjoy at all. After that I went into sort of a decline

Megalomaniac
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Megalomaniac » 22 feb 2007 11:56

Meszahline schreef:Oh... ja... en toen haalde ik ook nog in alle haast Final Cut in plaats van One Hour Photo, dat een wereld van verschil is (van horen zeggen). Verdammt nogmal.
Heb One Hour Photo niet gezien, maar The Final Cut was behoorlijk saai. Ik had totaal niet door waar ze nu eigenlijk naar toe wilden met die film.

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 22 feb 2007 12:55

Even jammeren omdat ik dat tegen niemand kan doen! Groot houden jawel doe ik ook wel, maar ik ben echt alles zo zat, ik kom mijn bed uit en dan beginnen de telefoontjes, daarna beantwoord ik de mailtjes, regel bezoek voor Geert en kan daartussendoor een kop oploskoffie maken en een banaan naar binnen slingeren, heel even hier kijken en dan naar het ziekenhuis waar het geen bliksem opschiet, dit is echt geen leven meer. :cry:

ErikSchierboom
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ErikSchierboom » 22 feb 2007 12:57

Vreselijk om te horen Ann, ik hoop echt dat het binnenkort een keer wat beter zal gaan voor je. Helaas kan ik niets voor je doen behalve je veel sterkte te wensen, ook voor Geert natuurlijk.

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 22 feb 2007 13:07

Dank je wel Erik, soms kunnen een paar woorden meer goed doen dan ellenlange gesprekken over wie er allemaal wel niet aan zijn doodgegaan, want dat weet ik zelf wel. Mensen zijn raar! :Y

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 22 feb 2007 13:15

Nee Ann, het houdt ook niet op he? Hoop dat Geert toch snel naar huis mag, is daar al zicht op??? Ik hoop het voor je en voor Geert natuurlijk. En mensen die allemaal op gaan noemen wie eraan gestorven zijn die sporen niet/denken althans zeker niet na }:

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 22 feb 2007 13:26

Ehhh nee die sporen zeker niet, maar ja het zijn Friezen. :oops:

rrambuiter
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door rrambuiter » 22 feb 2007 13:28

Megalomaniac schreef:Heb One Hour Photo niet gezien, maar The Final Cut was behoorlijk saai. Ik had totaal niet door waar ze nu eigenlijk naar toe wilden met die film.
Ah, zoiets verwachte ik al. Even die mensen bellen dan, verdammt.
One Hour Photo wou ik graag zien vanwege Mark Romanek, een videoclip regisseur uit het Directors Label archief die met deze film zijn debuut maakte. De stills zagen er beeldschoon uit en daarbij vind ik Robin Williams bijna altijd wel tof in dit soort serieuze rollen.
Colonel_Kurz schreef:
Meszahline schreef: Jup, it has been one of those days and it wil be even worse tomorrow.
Marvin: [On being left in a parking lot for 500 million years] The first ten million years were the worst. And the second ten million years, they were the worst too. The third ten million years I didn't enjoy at all. After that I went into sort of a decline
Hahaha, nou ja, ik wees op het feit dat ik vandaag eigenlijk in de DoKa zou moeten zitten, waar ik erg tegen op zie. Maar dat verschoof ik naar morgen. 8)

En Ann, nogmaals een sterkte, een nare tijd natuurlijk. Hopen dat het snel weer wat rustiger word.

flightart
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door flightart » 22 feb 2007 14:54

Ugh. Weer verslapen voor een hoorcollege. Begint een slechte gewoonte te worden. :oops:

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 22 feb 2007 16:06

Leverde ik een interview in op tape recorder, is de taprecorder zeer waarschijnlijk gejat :x

grappig
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door grappig » 22 feb 2007 19:08

Eligius schreef:Ik vraag me trouwens af of Grappig straks na carnaval ook gaat vasten tot aan pasen...
:Y Gisteren het askruisje gehaald! :wink: Helaas...
ash_ schreef:
grappig schreef:Dit is gezelligheid waar je in geboren wordt, zuipen tot dat je een ons weegt.
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om mee te doen met de hele discussie over carnaval (terzijde: in Maastricht verkleden veel mensen zich niet als "iets" maar hebben de creaties aan die doen denken aan het Venetiaanse carnaval, naar mijn idee veel mooier en als bijkomend voordeel heb je niemand die er aanstoot aanneemt) maar dit geeft wel aan dat je van carnaval geen reet snapt. Carnaval draait helemaal niet om het zuipen tot je een ons weegt. Het is een feest waarbij je even al je zorgen achter je kan laten (en dat werkt, ik ben na deze drie dagen geestelijk zo fris als een hoentje), even ontspannen voordat de zware tijden weer aanbreken (vroeger het vasten, maar dat is er grotendeels uit, niet vreemd, ook kerstmis is grotendeels van zijn christelijke functie ontdaan). Natuurlijk wordt er bij dat laten gaan nogal wat alcohol genuttigd maar als je jezelf zo bezuipt dan je de halve stad onderkotst, ben je wat mij betreft gewoon een domme l*l.
LARIEKOEK!

Colonel_Kurz schreef:
grappig schreef:De paus legde het vorig jaar mooi uit.
Ho ho, dit kan natuurlijk niet, grappig. Je kunt niet én de paus, én Mel Gibson aanbidden. Van die twee walletjes kun je niet tegelijk eten.
En terrence malick en James Caviezel en en... :D
Herie schreef:
grappig schreef:
Jusjuh schreef: Godverdomme, (nu mag het) je snapt het nog steeds niet. Als ze het niet snapten kwam dat omdat het 'feest' niet bij hun religie hoort.
Zal ik het pikanter maken ik zie het niet als een religie! De paus legde het vorig jaar mooi uit. Dus kom maar op met weer klagen...
dan deed je het dus wél als provocatie, en wa sje je daar dondersgoed van bewust

je hebt bovendien de paus blijkbaar niet goed begrepen als je het hebt over die uitspraken op dat congres,

vraag me ondertussen af of je écht zo narrow minded bent of gewoon slecht uit je woordne komt waardoor het zo lijkt }:
Nogmaals ik kraam hier zoveel rotzooi uit dat iedereen erop moet reageren. Hoe vaak heb ik nu al niet het woord: OVERGEWAARDEERD gebruikt henrie?! Dat zegt gewoon al genoeg. En elke keer weer zeggen dat ik de domme l*l ben. Wie trappen er elke keer weer in om op mij te reageren. Het enige waar ik seroius over ben zijn film kijken, kopen en gaan kijken voor de rest roep ik alleen maar rotzooi. Dus dan weten jullie dat ook weer en vergeet het nou eens niet.... Ziet zo dom uit.... :D

Plaats reactie