De Klaagmuur

Bar is open!
Plaats reactie
gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 02 jul 2007 17:38

Ann McDunn schreef:Waarom dit soort mensen überhaupt kinderen neemt kan ik niet volgen, ze hebben er zelf voor gekozen om je op deze wereld te zetten en dan hebben ze de consequenties ook te nemen, wat een slap gelul kinderen kosten nu eenmaal geld en als de liefde niet van twee kanten komt houdt het op! }: En dannyB ik geloof er ook totaal niets van, iedereen die gollum heeft meegemaakt heeft plezier met hem gehad, het lijkt wel of zijn ouders denken een wisselkind te hebben gekregen en dat gaat nu al jaren zo.

En ik lees net dat je ook al geen eten krijgt? Wees blij dat ik niet in de buurt woon. :(
Niet zolang ik mijn excuses niet aanbied voor het feit dat ik vloekte in de ruzie die aan deze "openbaring" voorafging. Verdomme is tegenwoordig al een doodzonde.

En let wel, ik weiger excuses aan te bieden voor een vloek, na wat ze tegen mij gezegd hebben. Dan honger ik nog liever uit.

the catfishman
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door the catfishman » 02 jul 2007 18:57

en je mag nog steeds niet op kamers? dus ze willen je wel thuis houden maar niet voor je zorgen...? debiel zeg, kan je nu niet ergens anders gaan eten?

ik heb aardig wat hardcore christenen meegemaakt (ik kom uit kampen) maar dit is toch wel extreem, dat is ook gelijk wat me zo irriteert bij christen fanaten (niet dat ik daarmee zozeer je ouders bedoel), dat ze ze absoluut close minded zijn voor dingen die ook maar een beetje afwijken van hun ideaalbeeld.

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 02 jul 2007 21:05

En dan vraagt 's avonds vader poeslief of ik nog steeds met hem meega naar het museum morgen (wat al een tijd op de planning stond). Well, up yours! :x

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 02 jul 2007 21:49

gollum36 schreef:En dan vraagt 's avonds vader poeslief of ik nog steeds met hem meega naar het museum morgen (wat al een tijd op de planning stond). Well, up yours! :x
Durfde je niet te zeggen, "nou nee, dank u ik wil u niet op onkosten jagen?" Ik hoop wel dat hij ook zo vriendelijk geweest is je eten te geven. }:

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 02 jul 2007 22:05

Ann McDunn schreef:
gollum36 schreef:En dan vraagt 's avonds vader poeslief of ik nog steeds met hem meega naar het museum morgen (wat al een tijd op de planning stond). Well, up yours! :x
Durfde je niet te zeggen, "nou nee, dank u ik wil u niet op onkosten jagen?" Ik hoop wel dat hij ook zo vriendelijk geweest is je eten te geven. }:
Ik heb uiteindelijk te eten gehad.

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 02 jul 2007 23:35

Gelukkig, dit heb je dan maar weer gehad jammer dat het altijd zo kort goed is en volgens mij vergeet je zulke dingen ook nooit.

flightart
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door flightart » 02 jul 2007 23:48

gollum36, Sterkte. Ik reageer niet vaak, maar lees wel altijd alle ellende en onbegrip die je moet doorstaan. Denk aan de dag dat je wakker wordt op je eigen plek, je eigen kamer/huis, en je je eigen leven helemaal zelf kunt bepalen en inrichten.

(En er na lange tijd een rëunie volgt tijdens het 'Het Familie-diner' uitgezonden door de EO. :wink: )

Creeper
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Creeper » 04 jul 2007 13:19

Ik ging gister met mijn moeder naar Death Proof in de bioscoop in Oostburg (een klein bioscoopje met één zaal waar de klapstoeltjes héél kut zitten, maar ach) komen wij daar. Zijn we met zijn tweeën en krijgen we te horen dat ze alleen draaien vanaf drie personen, wij nog even wachten maar er kwam niemand weer, konden wij weer terug naar huis en hebben we Death Proof niet gezien. :x :x

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 04 jul 2007 14:18

Creeper schreef:Ik ging gister met mijn moeder naar Death Proof in de bioscoop in Oostburg (een klein bioscoopje met één zaal waar de klapstoeltjes héél kut zitten, maar ach) komen wij daar. Zijn we met zijn tweeën en krijgen we te horen dat ze alleen draaien vanaf drie personen, wij nog even wachten maar er kwam niemand weer, konden wij weer terug naar huis en hebben we Death Proof niet gezien. :x :x
Apart, mijn vader ging laatst op een woensdagmiddag naar Pan's Labyrinth in Lumiere in Maastricht en was de enige. Toen kwam de camera operateur de zaal in en vroeg hem of mijn vader de reclames ook wilde zien of dat hij de film maar meteen moest starten :T

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 04 jul 2007 14:20

Memory card playstation 2 naar de klote, weg ontspanning op game gebied deze vakantie...

Creeper
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Creeper » 04 jul 2007 14:24

ash_ schreef:
Creeper schreef:Ik ging gister met mijn moeder naar Death Proof in de bioscoop in Oostburg (een klein bioscoopje met één zaal waar de klapstoeltjes héél kut zitten, maar ach) komen wij daar. Zijn we met zijn tweeën en krijgen we te horen dat ze alleen draaien vanaf drie personen, wij nog even wachten maar er kwam niemand weer, konden wij weer terug naar huis en hebben we Death Proof niet gezien. :x :x
Apart, mijn vader ging laatst op een woensdagmiddag naar Pan's Labyrinth in Lumiere in Maastricht en was de enige. Toen kwam de camera operateur de zaal in en vroeg hem of mijn vader de reclames ook wilde zien of dat hij de film maar meteen moest starten :T
Dat mevrouwtje dat daar zat zei dat het pas rendabel was bij drie personen, ik kan het wel begrijpen want het loopt daar niet echt maar toch was het vet balen, ook omdat het gisteren de laatste dag was dat hij daar draaide.

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 04 jul 2007 14:36

Vreemd, ik heb niet zelden met minder dan 3 personen in de zaal gezeten, en er nooit gezeik over gehad.

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 04 jul 2007 18:58

gollum36 schreef:Vreemd, ik heb niet zelden met minder dan 3 personen in de zaal gezeten, en er nooit gezeik over gehad.
Ik ook niet. Lijkt me wel een aparte ervaring met z'n tweeën in zo'n gigantische zaal.

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 04 jul 2007 19:02

Heb het één keer gehad dat ik met iemand anders in de zaal zat(in totaal met ons tweeen) die ik niet kende, en de film werd gewoon gedraaid.

Galerius
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door Galerius » 04 jul 2007 19:03

Ik heb bij Death Proof voor het eerst meegemaakt dat mensen gingen klappen na afloop. Dat was ook een hele ervaring opzich. :D

Plaats reactie