De Klaagmuur

Bar is open!
Plaats reactie
dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 30 aug 2007 16:12

gollum36 schreef:Ik krijg les van Joshua J. , wegens privacy geen achternaam, maar ik denk dat Hadiederk genoeg weet.
Afbeelding
??

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 30 aug 2007 16:13

Nee. Erger.

hadiederk
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door hadiederk » 30 aug 2007 16:32

gollum36 schreef:Nee. Erger.
een vieze ouwe nicht B-)

Ik heb laatst trouwens een virtueel wandelingetje door de van Heutzkazerne in Kampen gemaakt, daar waar de CABK eerder gevestigd was. Ik werd totaal emotioneel door een gevoel van jeugdsentiment overmand. Er was namelijk maar heel weinig veranderd in ruim 20 jaar.

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 03 sep 2007 17:13

Eigenlijk is het geen klagen maar gewoon witheet zijn op mezelf! Mijn oude dect telefoon deed het niet goed meer, maar gelukkig had ik een paar jaar geleden een nieuwe genomen op spaarzegels, de hele middag mee bezig geweest en alles was piekfijn in orde......dacht ik, doet het ding het niet en waarom niet? Op de doos stond dat het een telefoon was die alleen geschikt was voor het KPN netwerk @#@$#%$# en ik ben bij de UPC, in de gebruiksaanwijzing stond alleen dat de voice-mail alleen ondersteund werd bij de KPN en daar kon ik mee leven. Ik ben nu echt laaiend dat ik niet eerder op dat doosje heb gekeken. :x

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 03 sep 2007 18:07

Mijn broer impliceert dat ik een slecht mens ben omdat ik Perfume een goede film vind. Volgens hem is die film van de duivel. Als ik hem probeer uit te leggen dat eeb film waarin het kwaad centraal staat niet het kwaad zelf is, en vervolgens de film loof om zijn ambiguïteit ten opzichte van de protagonist, begint hij vele drogredenen aan te voeren (teveel vrouwelijk naakt? Is hij latent homoseksueel?) en op de man te spelen. Hij laat me niet uitpraten en overschreeuwt me. Als hij vervolgens begint over het feit dat het toch een slechte film is omdat hij zag dat een lijk nep was stel ik hem een wedervraag: hoe vaak kijk jij thrillers? Waarop hij heel erg boos word, zegt dat ik op de man speel ("dat jij nou een heiden bent"! is dat zeker niet?!), terwijl ik alleen bedoelde dat het in een film gewoon is dat er geen echt lijk gebruikt word (duh!). Vervolgens kap ik hem af, en word hij woedend, begint over dingen die er niets mee te maken hebben (wat heeft mijn eetgedrag met Grenouille te maken?). Ik word het beu, roep: Laat me, verdomme, uitpraten!

Raad eens wie er nu beneden zit te bidden, en wie er boven op zijn kamer zonder eten zit. Mijn broer moet volwassen worden. Hij kan geen normale discussie aanknopen en heeft toch altijd mijn ouders mee. Op een onvolwassen discussie voeren is kennelijk een voorrecht.

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 03 sep 2007 18:16

Voor de zoveelste keer sterkte. Ik blijf het zeggen, maar het wordt echt tijd dat je op jezelf gaat wonen. De situatie bij jou thuis kan echt niet goed zijn voor je gezondheid.

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 03 sep 2007 18:23

gollum ook ik blijf het zeggen, sterkte maar weer. Het lijkt wel of jullie gezin bij de Pinkstergemeente zit het is wel erg dat er om geloof zoveel herrie wordt gemaakt, leg ze anders eens wat goede bijbelteksten voor, daar is Geert heel sterk in die zegt altijd "Paulus zei het al als ik het goede wil, is het kwade mij nabij" het heeft hem altijd wel geholpen. Je kunt vuur in dit geval met vuur bestrijden.

rrambuiter
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door rrambuiter » 03 sep 2007 18:28

Haha, je broer is dus ook zwaar christen. Ik weet niet, als ik dit soort verhalen lees (christenen die niet buiten hun christendom om kunnen oordelen) moet ik altijd wel lachen. Ze moeten zich niet zo aanstellen, wij als ongelovigen altijd maar rekening met hen houden, het moet verdomme eens afgelopen zijn. :)

Maar sterkte meneer Theo, ga alsjeblieft op jezelf wonen.

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 03 sep 2007 19:26

Maar het heeft me wel inspiratie opgeleverd. Ik moet voor school een kunstwerk maken over privé en publiek. Opeens kreeg ik het! De botsing tussen de publieke wereld (blootreclame's) en het privé geloof, en het publieke geloof dat zich met privélevens (abortus, homohuwelijk, euthanasie) probbert te bemoeien. In een animatie de hypocrisie van religieuze fundamentalisten ontleden. Ik worstel me wel los!

the catfishman
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door the catfishman » 03 sep 2007 20:12

http://www.youtube.com/watch?v=JcCOktdsz-0

dit past wel bij je post, vooral de opmerking; jullie doen net alsof gevoeligheid, gekwetstheid en je beledigd voelen een voorrecht is voor gelovigen.

ErikSchierboom
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ErikSchierboom » 03 sep 2007 22:18

Sterkte gollum en dat Hans Teeuwen filmpje is briljant _O_

Red
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Red » 04 sep 2007 15:24

@ gollum; kun je geen lekker parfum van hem bereiden?

Ayciro
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Ayciro » 04 sep 2007 15:48

Ach Gollum van je familie moet je het ook maar hebben.
Ik bedoel je vrienden kun je tenminste uitzoeken.

Lumière
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Lumière » 04 sep 2007 16:15

Wat een dag, wat een klas. Een kippenhok van hinnikende meisjes, leraren die ongelooflijk bevooroordeelt zijn over mijn luiheid, het voor elkaar krijgen om meteen de eerste dag te spijbelen en tot overmaat van ramp ook nog gesnapt te worden.

the catfishman
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door the catfishman » 04 sep 2007 16:36

achhhh jaaaa...de charmes van de middelbare school :8 sniff...

Plaats reactie