De Klaagmuur

Bar is open!
Plaats reactie
hadiederk
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door hadiederk » 04 sep 2007 16:41

Lumière schreef:Wat een dag, wat een klas. Een kippenhok van hinnikende meisjes, leraren die ongelooflijk bevooroordeelt zijn over mijn luiheid, het voor elkaar krijgen om meteen de eerste dag te spijbelen en tot overmaat van ramp ook nog gesnapt te worden.
Maar eh,.. je bent toch ook gewoon lui.

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 04 sep 2007 17:07

..op het werk is het momenteel een echte bende..overal ligt afval,puin,pijpen,ijzerwerk,plassen water..enz. en dan is de boel ook nog voor een groot deel afgezet of dichtgetimmerd, zodat je bijna nergens met je spullen doorkan dan hebben ze ook nog 1 van de 2 bouwliften weggehaald, zodat het enorm druk is als je met de bouwlift naar boven of beneden moet, met je spullen..een liftmoneur viel en werd even later afgevoerd met een verbrijzelde knieschijf.

Lumière
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Lumière » 04 sep 2007 17:19

hadiederk schreef:
Lumière schreef:Wat een dag, wat een klas. Een kippenhok van hinnikende meisjes, leraren die ongelooflijk bevooroordeelt zijn over mijn luiheid, het voor elkaar krijgen om meteen de eerste dag te spijbelen en tot overmaat van ramp ook nog gesnapt te worden.
Maar eh,.. je bent toch ook gewoon lui.
Oja! :P

Nee, maar dit jaar wil ik er serieuzer tegen aan. Blijven zitten was nou niet bepaald leuk.

Red
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Red » 04 sep 2007 19:34

Het enige waarover jij mag klagen is je eigen instelling en inzet.

Lumière
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Lumière » 04 sep 2007 20:02

Ik klaag waarover ik wil, puh.

Red
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Red » 04 sep 2007 20:08

Lumière schreef:puh
-h +ber

Feoreunn
Regisseur
Regisseur

Bericht door Feoreunn » 04 sep 2007 21:52

Geen ramp van wereldformaat, maar ik ben het beu dat ik verhinderd wordt om films te kijken omdat mijn huisgenoten per se naar een of andere achterlijke serie willen kijken. Ze gapen verdomme naar alles wat beweegt en hebben geen flauw benul van wat goed of niet is. Meestal is het dan nog een van die k*tzenders à la MTV of TMF. En ondertussen groeit mijn stapel video's. Ik heb zowiezo door herexamens al maar 's avonds tijd om TV te zien en dan gaan ze dan ook nog eens in de weg zitten. Ik heb ontspanning nodig en als ze mij willen steunen, laat mij dan verdomme TV zien vóór 1 uur 's nachts.

Darko
Regisseur
Regisseur

Bericht door Darko » 04 sep 2007 22:01

Zelf een tv kopen wellicht?

the catfishman
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door the catfishman » 04 sep 2007 22:03

ja of op de computer kijken.

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 04 sep 2007 22:33

Of je huisgenoten inwisselen voor betere exemplaren....

Lumière
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Lumière » 04 sep 2007 22:35

Red schreef:
-h +ber
Joh, penopauze?

PUMA
Regisseur
Regisseur

Bericht door PUMA » 04 sep 2007 23:05

:D

Feoreunn
Regisseur
Regisseur

Bericht door Feoreunn » 05 sep 2007 01:43

Bedankt voor de tips, maar 1) ik heb geen geld voor een eigen TV*, 2) ik kan geen DVD's afspelen op mijn PC en 3) interessant, maar misschien iets te radicaal :P

*Trouwens, het is niet dat ik niks kan bekijken, maar ik moet het altijd zo laat doen omdat ik "toch altijd zo lang opblijf". Maar zoals iedereen wel weet, is er dikwijls iets te zien om half acht/negen uur ook en als ik daar dan rechtsreeks wil naarkijken, is er meteen protest en "bepaal ik altijd naar wat er gekeken wordt". Wat eigenlijk helemaal niet zo is: Ik hou rekening met anderen, maar ik kan tegenwoordig bijna nooit eens zeggen van "vandaag zou ik dit willen zien". Ze hebben ook altijd iets van: Als ik naar iets wil kijken, dat het wel slecht zal zijn. Terwijl ik toch probeer om iets te zoeken dat iedereen wel kan bevallen. Ik ga bijvoorbeeld geen 300 gaan bekijken als iedereen TV kijkt, want vriendelijk voor het hele gezin kun je dat nu ook weer niet noemen.

Toppunt vandaag nog trouwens. Ze beginnen dan te kijken naar een serie, waardoor ik geen film kan beginnen zien, en ze haken dan af na één deel! De onredelijkheid is soms iets te groot. Nuja, ik ben wellicht wel wat sneller geïrriteerd deze dagen omdat ik onder nogal wat stress sta.

Red
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Red » 05 sep 2007 11:38

Lumière schreef:
Red schreef:
-h +ber
Joh, penopauze?
Op mn 29e? Lijkt me niet.

Ik kan er gewoon niet tegen als mensen over dingen klagen die ze zelf over zich afroepen.

Die hinnikende bakvissen, daarbij kan ik me nog iets voorstellen, maar de rest...

Jusjuh
Regisseur
Regisseur

Bericht door Jusjuh » 06 sep 2007 00:54

Relaties... :N

Plaats reactie