De Klaagmuur

Bar is open!
Plaats reactie
gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 08 sep 2007 19:55

Ik ben bereid om een film een half uur op pauze te zetten. Ik ben bereid dat te doen omdat mijn vader mijn moeder van het station op moet halen. Maar als vervolgens ik beneden kom en ik zie dat mijn broer tv kijkt, wil ik ook verder kunnen. Als ik zie dat hij de dvd op stop heeft gezet (verschrikkelijk vervelend) dan wil ik daar ook naar kunnen vragen. En dan wil ik niet meer dan tien minuten wachten om dat te vragen, omdat hij het heeft over sneeuw op een dakterras. Dan wil ik ook niet dat hij zo boos reageert omdat ik even het (onbelangrijke) gesprek onderbreek. Dan wil ik daar ook geirriteerd op kunnen reageren. En dan wil ik niet dat ik vervolgens me in mijn eentje sta te verdedigen tegenover mijn ouders en broer, en dan wil ik ook geen kamerarrest.

Ik wil gewoon verdomme mijn film afkijken.

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 08 sep 2007 20:48

En de ruzie escaleert nog steeds. Het meest klote vind ik nog wel dat ik het goed bedoelde, en iets deed voor mijn ouders, en dat ik er dan op afgerekend word. En ze kiezen uitgerekend partij voor mijn broer. (altijd zo lullig: ouders die partij kiezen).

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 08 sep 2007 21:07

gollum36 schreef:En de ruzie escaleert nog steeds. Het meest klote vind ik nog wel dat ik het goed bedoelde, en iets deed voor mijn ouders, en dat ik er dan op afgerekend word. En ze kiezen uitgerekend partij voor mijn broer. (altijd zo lullig: ouders die partij kiezen).
We krijgen toch niet zo'n Kaïn en Abel-rel?

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 08 sep 2007 21:09

die is er al lang.

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 08 sep 2007 21:21

gollum36 schreef:die is er al lang.
ik bedoelde qua afloop:p

Feoreunn
Regisseur
Regisseur

Bericht door Feoreunn » 08 sep 2007 21:34

Gollum36, bij mij is het wel niet even erg als bij jou, maar ik kom vaak hetzelfde tegen. Je kijkt een film, zet hem een eindje op pauze, komt terug en er zit iemand anders. En meestal ben ik dan ook de boeman die de TV usurpeert. Wellicht een schrale troost, maar je bent niet de enige met dergelijk probleem. En ik krijg ook wel dikwijls "Jij bepaalt altijd naar wat er gekeken wordt!" naar mijn hoofd geslingerd, terwijl ik toch rekening met iedereen probeert te houden. Zoals elders in dit topic eerst gepost.

stijn
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door stijn » 08 sep 2007 23:35

Studenten-ov vergeten in te leveren :o
M'n vergeetachtigheid is niet zo grappig meer als het me 68 euro kost :(

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 09 sep 2007 00:17

Oops stijn dat is sneu geld, maar ja niet iedereen kan alles altijd onthouden, ik vind het wel een klaagmuur post.

Vleeshaak ik zie gollum nog niet als Kaïn, maar mocht dat zo zijn dan gaat hij naar een ander land en trouwt met een...... :-?

gollum en Feoreunn alles moet even z'n tijd hebben nog een paar jaar en jullie maken zelf uit wat je bekijkt en wanneer je een film wilt stoppen of doordraaien, nog even flink doorbijten het komt allemaal goed. :Y

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 10 sep 2007 17:30

Mijn oom is vanaf vanochtend officieel vertrokken naar Curacao :cry: .
Ik heb hem 20 jaar lang iedere dag gezien. Nu gaat hij daar wonen voor minimaal ander half jaar, maximaal twee jaar. Ik vertrek in december erheen voor vakantie. En eventueel in Februari voor Stage.Maar toch baal ik er van :( . Mijn broertje moest vanochtend al huilen, ik vanavond toen ik thuiskwam.

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 10 sep 2007 18:00

Kyrill schreef:Mijn oom is vanaf vanochtend officieel vertrokken naar Curacao :cry: .
Ik heb hem 20 jaar lang iedere dag gezien. Nu gaat hij daar wonen voor minimaal ander half jaar, maximaal twee jaar. Ik vertrek in december erheen voor vakantie. En eventueel in Februari voor Stage.Maar toch baal ik er van :( . Mijn broertje moest vanochtend al huilen, ik vanavond toen ik thuiskwam.
Vervelend, maar aan de andere kant heb je nu wel een héél mooi vakantieadres.

Creeper
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Creeper » 11 sep 2007 18:01

En weer hoor ik die fucking kut jumpshit die mijn overbuujongen aan de overkant van de straat draait in zijn kamer. :o

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 11 sep 2007 18:32

Creeper schreef:En weer hoor ik die fucking kut jumpshit die mijn overbuujongen aan de overkant van de straat draait in zijn kamer. :o
Pak je sniper maar weer tevoorschijn.

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 11 sep 2007 18:48

purschuim is verdomde moeilijk van je handen te krijgen. Ik heb nu een tweede huid van chemisch afval rondom mijn vingers. Hecht als de neten. (waarom neem ik dan ook textielen handschoenen inplaats van rubberen?!)

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 11 sep 2007 19:55

dannyB schreef:
Creeper schreef:En weer hoor ik die fucking kut jumpshit die mijn overbuujongen aan de overkant van de straat draait in zijn kamer. :o
Pak je sniper maar weer tevoorschijn.

_O_

Morgen m'n eerste toets op de universiteit.... Wiskunde :r . De hoorcolleges lijken bestemt voor mensen met een IQ dat gelijk staat als dat van een aardappel en de opgaves die we vervolgens opkrijgen voor de werkcolleges en dus representatief staan voor de stof in de toets zijn compleet chinees voor mij... Volgens mij wordt het een latertje voor mij.

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 11 sep 2007 20:12

gollum36 schreef:purschuim is verdomde moeilijk van je handen te krijgen. Ik heb nu een tweede huid van chemisch afval rondom mijn vingers. Hecht als de neten. (waarom neem ik dan ook textielen handschoenen inplaats van rubberen?!)
..ik ken het..soms mee gewerkt wordt vooral in de bouw gebruikt..moet je niet aan je vingers krijgen inderdaad..gemeen spul..

Plaats reactie