De Klaagmuur

Bar is open!
Plaats reactie
dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 14 feb 2008 17:49

patrob schreef:Daar heb je natuurlijk wel gelijk in, maar op de één of andere manier heb ik het geld wel over voor een dvd, maar niet voor een cd.
Idem.

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 16 feb 2008 19:10

..weinig muziek heden ten dage is het ook echt waard om te kopen.

Kimon
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Kimon » 16 feb 2008 19:21

emperor schreef:..weinig muziek heden ten dage is het ook echt waard om te kopen.
Amen :Y

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 16 feb 2008 19:43

Kimon schreef:
emperor schreef:..weinig muziek heden ten dage is het ook echt waard om te kopen.
Amen :Y
..heden ten dage is voor jouw de laatste 2 eeuwen?.. :wink:

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 16 feb 2008 20:03

Argghhhh. Ik ben blij dat ik weer thuis ben uit Zwitserland, aan de andere kant vind ik het ook erg jammer. Het was zo goed als het laatste waarbij ik mijn klasgenoten nog kon zien. 1.5 jaar echt genoten, en met behoorlijk aantal zeer goede band opgebouwd. Ik ga ze echt onwijs missen :(

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 16 feb 2008 21:22

K*tzooi. Alweer verslapen vanmorgen. Ik moet echt mijn slaapritme aanpassen.

Jusjuh
Regisseur
Regisseur

Bericht door Jusjuh » 18 feb 2008 22:12

Eikels.

Helemaal blij dat ik in een bioscoop werkte, wordt mijn contract niet verlengd. 'Omdat je tijdens de drukke dagen niet kan werken', was het verhaal. Later hoorde ik dat het simpelweg door een personeelsoverschot kwam. Voor de kerstperiode nemen ze een heleboel mensen aan voor de drukke weken, en daarna geven ze de proeftijders geen vast contract.

Mijn baantje in het bejaardenhuis loopt al even soepel. Sinds de persooneelsovername in september krijgen we maar 2 van de 3 uur die we werken uitbetaald. Honderden keren gebeld, iedere keer weten ze van niks. Op 'de laatste brief' van een week geleden reageren ze ook niet. Rechtswinkel. Klootzakken, dat zoiets zo moet.

Per 1 maart woon ik uit huis, komt me verdomd slecht uit. En mijn telefoon is kapot. En ik heb mijn theorieopdrachten voor school niet gemaakt. En ik ben blut. En ontzettend bang dat ik het jaar niet haal.

:x

Feoreunn
Regisseur
Regisseur

Bericht door Feoreunn » 18 feb 2008 22:25

Dat is veel ellende op één keer :-? Sterkte, alleszins!

PUMA
Regisseur
Regisseur

Bericht door PUMA » 18 feb 2008 23:57

Oef Jus, zorg dat je je tijd niet aan nutteloze dingen verdoet en dat je echt doorzet!

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 19 feb 2008 02:27

Jusjuh dat klinkt allemaal niet bepaald prettig maar op de een of andere manier denk ik dat er wel weer licht gaat schijnen, niet bij de pakken neer gaan zitten en in ieder geval sterkte voor nu!

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 19 feb 2008 20:08

Veel sterkte Jusjuh.

Feoreunn
Regisseur
Regisseur

Bericht door Feoreunn » 19 feb 2008 23:43

Dan heb je amper anderhalf jaar een laptop, is het contact met het scherm plots allesbehalve. Constant flitsen en bleker worden, ik word er gek van. Morgen eens naar laten kijken, maar ik vrees dat ze weer gaan aankomen met "Een nieuwe kopen kost minder dan te herstellen". Als dat echt zo is, ga ik een ferme financiële klap krijgen :-?

Ayciro
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Ayciro » 20 feb 2008 10:55

Feoreunn schreef:Dan heb je amper anderhalf jaar een laptop, is het contact met het scherm plots allesbehalve. Constant flitsen en bleker worden, ik word er gek van. Morgen eens naar laten kijken, maar ik vrees dat ze weer gaan aankomen met "Een nieuwe kopen kost minder dan te herstellen". Als dat echt zo is, ga ik een ferme financiële klap krijgen :-?
Hoi Feoreunn, is het een merk laptop, zo ja ga dan eens googelen of er meer mensen hetzelfde probleem hebben, zo ja dan zouden jullie gezamelijk naar de fabrikant kunnen stappen, op die manier heb ik ook een keer een vervangende laptop gekregen 8 maanden na het verstrijken van de garantie.

rrambuiter
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door rrambuiter » 20 feb 2008 19:28

Alle ziektes. Ik heb constant koppijn, ben de hele tijd moe en voel me verre van lekker. Arme ik.

Feoreunn
Regisseur
Regisseur

Bericht door Feoreunn » 20 feb 2008 21:03

Ayciro schreef:
Feoreunn schreef:Dan heb je amper anderhalf jaar een laptop, is het contact met het scherm plots allesbehalve. Constant flitsen en bleker worden, ik word er gek van. Morgen eens naar laten kijken, maar ik vrees dat ze weer gaan aankomen met "Een nieuwe kopen kost minder dan te herstellen". Als dat echt zo is, ga ik een ferme financiële klap krijgen :-?
Hoi Feoreunn, is het een merk laptop, zo ja ga dan eens googelen of er meer mensen hetzelfde probleem hebben, zo ja dan zouden jullie gezamelijk naar de fabrikant kunnen stappen, op die manier heb ik ook een keer een vervangende laptop gekregen 8 maanden na het verstrijken van de garantie.
Goed idee. Het vreemde is dat hij vandaag weer volkomen normaal doet. Nu, eerst eens contact opnemen met de winkel me dunkt, los van de enorme voorspelbaarheid van hun reactie.

Plaats reactie