De Klaagmuur

Bar is open!
Plaats reactie
Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 17 apr 2008 15:35

Ah, yciro... Was het Vlaamse land zo vermoeiend ? :wink:

Feoreunn
Regisseur
Regisseur

Bericht door Feoreunn » 17 apr 2008 20:49

Touchwood schreef:Ah, yciro... Was het Vlaamse land zo vermoeiend ? :wink:
Zeg, wat hoor ik daar van het Vlaamse Land }:

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 17 apr 2008 21:53

Je zult er mij geen kwaad woord over horen zeggen. Mijn zus woont er en ze hebben er lekker bier :+ (goeie combi want af en toe wordt er dus een kratje door zus deze kant opgeschoven)

Feoreunn
Regisseur
Regisseur

Bericht door Feoreunn » 17 apr 2008 23:45

Touchwood schreef:Je zult er mij geen kwaad woord over horen zeggen. Mijn zus woont er en ze hebben er lekker bier :+ (goeie combi want af en toe wordt er dus een kratje door zus deze kant opgeschoven)
Ain't that the truth :D

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 19 apr 2008 16:30

Mijn hoofd:
ken je het gevoel dat je hersenen in een te klein conservenzakje zijn gepropt? Het folie staat strak gespannen en je brein roept: "freedooooom!". Ondertussen staat er een horde dronken rhinoceros de grote ruimte om het conservenzakje heen helemaal naar de klote te helpen. Ze urineren zelfs door je traanbuis waardoor je vlekken voor je ogen ziet.

Mijn huid:
Ken je dat gevoel dat iemand de kachel in je huid te hard heeft aan laten staan? De mannetjes in je huid zijn bezig de temperatuur omlaag te krijgen door je in een gigantisch ijscompres te wikkelen. Waardoor je je voelt als het huidige klimaat: teveel aan water, rare temperatuurwisselingen en een overijverige erwin Kroll.

Mijn buik:
Ken je het gevoel dat al het overgebleven voedsel in je zich samen gevormd heeft tot een gigantisch naakt babykonijn die in blinde razende paniek zich een weg naar buiten probeert te knauwen? Niet goedschiks dan kwaarschiks.

Mijn spieren:
Ken je het gevoel dat de pezen en kabels in je lichaam zo gespannen staan als de gemiddelde passagiersbrug bij een aardbeving in een ouderwetse rampenfilm? Waarna ze één voor één onder oorverdovend geraas het begeven en met een dik Pztoing knappen?

Zo voel ik me nu, mijn eerste koortsbui in maanden. En ja, ik ben een heel klein beetje aan het ijlen, maar zo voel ik me nu. En dan reken ik mijn verkoudheid nog niet eens mee.

Dre
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Dre » 19 apr 2008 18:28

Nou Gollem dat is geen fijn gevoel nee, als je lichaam niet echt mee wil werken met je. Succes met het uitzieken. Hoppelijk ben je er snel weer boven op.

Megalomaniac
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Megalomaniac » 19 apr 2008 18:59

gollum36 schreef: Mijn huid:
Ken je dat gevoel dat iemand de kachel in je huid te hard heeft aan laten staan? De mannetjes in je huid zijn bezig de temperatuur omlaag te krijgen door je in een gigantisch ijscompres te wikkelen. Waardoor je je voelt als het huidige klimaat: teveel aan water, rare temperatuurwisselingen en een overijverige erwin Kroll.
Actually, ja. Alsof je onderhuids in brand staat.

Guido
Regisseur
Regisseur

Bericht door Guido » 20 apr 2008 22:32

Hoewel ik afgeven op de NS iets vind voor mensen die nooit met de trein gaan, moet ik er nu toch ook aan toegeven. Vandaag viel door een kapotte goederentrein tussen Utrecht en Den Bosch ons geplande bezoek aan de Amstel Gold Race in het water. Na veel vertraging en wachten besloten we maar thuis op de bank te kijken en ons bier op te drinken.
Overigens is het nog wel een leuke dag geworden, met als klap op de vuurpijl het eerste zomerse moment met bakken afhaal Chinees in een zonnig park.

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 22 apr 2008 18:32

Godverdetyfus, godskolere, godderdeverdomme, godopeenfiets. Mijn ouders. Mijn broer. Een gezonde geloofsdiscussie met alleen maar argumenten van mijn kant:

Akte 1: Vereenvoudigde weergave:

Broer: Maar evolutie is toch zo'n onzin. Een knal, uit iets ontstaat niets. BWAAAH, wat een onzin.
Ik: nee, het word logischer als iets dat er altijd al is vanuit het niets iets schept.
Broer: Maar dat is dus niet zo, want god schept het leven.
Ik: uit wat?
Broer: Uit het niets.
Ik: en hoe lang bestaat god al.
Broer: Eeuwig.
Ik: Dus....
Broer: maar dat heet geloven.
Ik: *herhaalt vraag*
Broer: maar dat zit dus niet zo.
Ik: Waar schiep god dan het leven uit?
Broer: maar dat zit dus niet zo... enz. enz. enz.

Akte 2:

Opeens word broerlief woedend:
Ik word er gewoon gek van dat jij niet naar mijn argumenten luistert en dat jij god in twijfel trekt.

Ik: Welke argumenten?

heel veel geschreeuw heen en weer.

Akte 3:
Ouders: Theo, ga naar je kamer.
Ik: ik deed niks verkeerds!
Ouders: je trok god in twijfel, bladibladiebla.
Ik: Godverdomme.
Ouders: bied je excuses aan.

En daar had ik dus geen zin in. Dus ik zit hier met natte wangen, vijandige familieleden en een zere zij van een klap met een stoel door mijn broer dit te typen.

Ik moet hier weg.

Silenzio
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Silenzio » 22 apr 2008 18:35

Jij bent dus een atheïst (?) die Theo heet? Dat is wel heel ironisch.

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 22 apr 2008 18:37

Silenzio schreef:Jij bent dus een atheïst (?) die Theo heet? Dat is wel heel ironisch.
Daar komt het wel op neer. Ironisch, maar ik kan er nu niet om lachen. Misschien met kiespijn. Dat lachen komt morgen wel weer. Het is nu nog te fucking onrechtvaardig.

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 22 apr 2008 18:43

Het lijkt wel of het steeds erger wordt. Nou, iig sterkte ermee.

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 22 apr 2008 19:59

dannyB schreef:Het lijkt wel of het steeds erger wordt. Nou, iig sterkte ermee.
Idd, lijkt me echt een hel om met zulke familie te leven... Nja die mensen zijn gewoon niet te overtuigen, ik zou zeggen leer er mee leven en probeer er niet al te veel tegenin te gaan (heeeeeeeeeeeel moeilijk ik weet het...)...

Kimon
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Kimon » 22 apr 2008 21:42

Vraagje: Hoe is het gekomen dat jij je zo tegen het geloof hebt gekeerd in dat milieu en je broer bijvoorbeeld niet? (Ik juig het overigens toe en wens je veel sterkte ermee)

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 22 apr 2008 22:08

Kimon schreef:Vraagje: Hoe is het gekomen dat jij je zo tegen het geloof hebt gekeerd in dat milieu en je broer bijvoorbeeld niet? (Ik juig het overigens toe en wens je veel sterkte ermee)
omdat ik zeker weet dat mijn broer een makkelijker jeugd heeft gehad dan ik. Klinkt lullig but i'm so sure. Hij was altijd populair, ik werd gepest, hij is hetero, ik moest wennen aan mijn homoseksualiteit (they don't know yet, it's a big nono), hij is geestelijk gezien vrij normaal, ik heb een vorm van autisme. Al die dingen hebben voor elkaar bij mij meegeholpen dat ik niet kan geloven in een god. Dat heb ik rationeel proberen te onderbouwen en hé, dat lukte! Mijn broer heeft nooit hoeven twijfelen omdat hij het leven praktisch op een presenteerblaadje heeft gekregen. Klinkt lullig maar het is waar. En daarnaast: doordat mijn broer gelooft krijgt hij waardering van mijn ouders wat waarschijnlijk extra stimulans is voor een tweede gebedje.

Plaats reactie