De Klaagmuur

Bar is open!
Plaats reactie
Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 19 jul 2008 12:23

Cee zelf kan ik vreselijk kwaad worden als ik dierenleed zie dat is veroorzaakt door mensen, ik ben ik wél een enorme dierenliefhebster, over de straffen waarover hier gepraat wordt hoef je je niet druk te maken want niemand zal zo'n onverlaat echt een nekschot geven, radbraken o.i.d. dat is gewoon een eerste reactie, maar praten tegen dieren heeft wel zeker nut! Nee ze zeggen niets terug maar reageren wél. Weet je dat koeien veel meer melk geven als er een muziek wordt gespeeld in de stal? Als je op een kwaad paard afloopt en al vanaf een afstand begint te praten dat ze gaan luisteren en als hun oren naar voren komen je niet bang hoeft te zijn dat ze je een trap verkopen? Hoe wil je met honden en katten omgaan als je er niet tegen praat? Belonen en straffen met woorden kan meer uithalen dan slaan. En denk eens aan alle eenzame mensen die een hond of kat hebben waar ze tegen praten, het helpt hen tegen de eenzaamheid. Het zijn maar wat voorbeelden maar wie het vreemd vindt dat er gepraat wordt tegen dieren heeft nog nooit dieren gehad.

Hier is je bier weer terug, ik heb de lemming even vermanend toegesproken, zie je wel dat het helpt?

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 19 jul 2008 12:32

Uiteraard ben ik, zoals van oudsher, erg plastisch en overtrokken bezig als ik praat over nekschot, radbraken etc. maar het kan toch nooit goed te praten zijn om een huisdier te dumpen ?

Maar als ik dan toch over een gepaste straf denk, dan moet je ook niet te flauw zijn want -------------------> Afbeelding :-D

Okay, nu een dubbele espresso met roomboter krakelingen !

Cee van Lleef
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Cee van Lleef » 19 jul 2008 14:09

Ik hou wel van Lemmingen overigens.

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 19 jul 2008 15:07

Cee van Lleef schreef:Ik hou wel van Lemmingen overigens.
Gebraden of van de gril? :lol:

Cee van Lleef
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Cee van Lleef » 19 jul 2008 16:13

Haha, Peruvian style: gegrild boven een open vuur.

Lumière
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Lumière » 20 jul 2008 22:03

Fucking iPhone kutzooi. :x

Megalomaniac
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Megalomaniac » 20 jul 2008 22:07

Je wil de nieuwe of gefuck met je eigen?

Cee van Lleef
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Cee van Lleef » 20 jul 2008 22:19

Of ben je gefrustreerd omdat de man die vorige week de eerste iPhone kocht in een Nederlandse winkel applaus kreeg?

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 20 jul 2008 22:59

iPhone: het meest overschatte stukje techniek van de laatste jaren.

Megalomaniac
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Megalomaniac » 20 jul 2008 23:27

so true. zelfs een mms versturen is onmogelijk met dat ding. Niet dat het moeilijk is, de functie zit er gewoon niet op.

Lumière
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Lumière » 20 jul 2008 23:28

Overschat ja, maar leuk speelgoed is het wel.

Alleen nieuwe software installeren op een gekraakte versie is enigszins funest.

Jusjuh
Regisseur
Regisseur

Bericht door Jusjuh » 23 jul 2008 18:12

School...

Mijn P niet gehaald, en het is me afgeraden door mijn examinatoren om verder te gaan op deze school. Waarom geen film-, of fotografiestudie. Bijna een bindend negatief, tot de deur openging en een stralend licht verscheen. Filmleraar kwam binnen, en deed de examinatoren tot kleine jongentjes verschrompelen door te roepen dat ze me móesten laten herkansen. Dat is ondertussen 3 weken geleden. Gevolg is dat ik dus iedere dag aan het tekenen, schilderen en kleien ben. Ik wil graag blijven, maar dit is niet bepaald vakantie...

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 23 jul 2008 18:46

Jusjuh schreef:School...

Mijn P niet gehaald, en het is me afgeraden door mijn examinatoren om verder te gaan op deze school. Waarom geen film-, of fotografiestudie. Bijna een bindend negatief, tot de deur openging en een stralend licht verscheen. Filmleraar kwam binnen, en deed de examinatoren tot kleine jongentjes verschrompelen door te roepen dat ze me móesten laten herkansen. Dat is ondertussen 3 weken geleden. Gevolg is dat ik dus iedere dag aan het tekenen, schilderen en kleien ben. Ik wil graag blijven, maar dit is niet bepaald vakantie...
Klinkt kut :( . Vast al 100.000 keer gevraagd door iedereen en mij maaruh welke studie precies en waar? :P

Shine
Regisseur
Regisseur

Bericht door Shine » 23 jul 2008 20:36

Jusjuh schreef:School...

Wel tof van die leraar dat hij je een tweede kans wilde geven. Anders had je er misschien uit gelegen. Daarentegen wel shit dat je nu flink aan de bak moet, maar ik denk dat je er blij mee mag zijn....

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 24 jul 2008 11:25

Nog 12 uurtjes werken en dan ben ik 3 weken vrij...
Schijnt mooi weer te worden ook..

En ja hoor.. sinds vannacht ineens snipverkouden natuurlijk :x

Plaats reactie