De Klaagmuur

Bar is open!
Plaats reactie
Remon
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Remon » 12 okt 2008 20:37

Mijn DVD-speler pakt disc 3 van Hotel Babylon S2 niet :x

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 18 okt 2008 16:50

Trein. Mensen lopen te kaarten "Godverdomme, tyfus! BUUUURP, ik wou een fucking Aas, Godskolere, Kanker, Kanker" "geef nog eens een biertje sjaak!" "Je hebt er godverdomme al vier kankerbiertjes gehad, jij teeringjood" Duw. Schop. Slaan. Mensen komen tussenbeiden. Gaan weer zitten, verder met kaarten. Twee van de vijf steken een sigaret op (bier, sigaret, schelden). Een donkere mevrouw zegt er wat van. "Ach, hou je bek, tyfusneger!"

Een aantal mensen waaronder ik, staan op en lopen de coupe uit. Stelletje aso's. En nee, de conducteur was te druk bezig met collegaklets in de andere coupe.

Cee van Lleef
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Cee van Lleef » 18 okt 2008 20:28

Edit: geen leuke opmerking.

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 18 okt 2008 21:04

Jemig wat een stel aso's zeg! Ik schrok echt efe toen ik het las.

Shine
Regisseur
Regisseur

Bericht door Shine » 22 okt 2008 20:18

We hebben onze auto te koop staan en het gaat me niet snel genoeg....

Nou ben ik af en toe een behoorlijk stuk ongeduld, dan moet wel gezegt worden (krijg ik dus ook de afgelopen dagen vaak genoeg te horen van Dhr. Patrob), maar op één of andere manier hoop je toch dat zodra je hem te koop zet iemand reageert met een opmerking als: "Dat is nou precies dé auto waar ik nou al tijden naar op zoek ben! Geweldig! Ik ga 1000 euro boven de vraagprijs zitten, dan weet ik tenminste zeker dat ik hem heb!" oké, die laatste zin had dan weer niet gehoeven hé.... :D

Hij staat er ook pas vanaf zaterdag op (marktplaats) en we hebben al wel een bod (te weinig, maargoed), maar ik ben gewoon niet erg goed in afwachten.... }:

ZO! Heb ik nog meer te klagen.... Ik kom helemaal los hiero! Nee, jammer, ik geloof van niet.

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 22 okt 2008 20:46

Je had natuurlijk gewoon stiekem een linkje in het bericht kunnen zetten, wie weet is hier nog iemand op zoek naar een auto :wink:

Shine
Regisseur
Regisseur

Bericht door Shine » 22 okt 2008 21:15

WizardOfOss schreef:Je had natuurlijk gewoon stiekem een linkje in het bericht kunnen zetten, wie weet is hier nog iemand op zoek naar een auto :wink:
Dat zou ik noooooooooooit doen! Waar zie je me voor aan! }:

Big Red
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Big Red » 23 okt 2008 06:57

Dat is nou precies dé auto waar ik nou al tijden naar op zoek ben! Geweldig! Ik ga 1000 euro boven de vraagprijs zitten, dan weet ik tenminste zeker dat ik hem heb! :T

Shine
Regisseur
Regisseur

Bericht door Shine » 23 okt 2008 09:41

Big Red schreef:Dat is nou precies dé auto waar ik nou al tijden naar op zoek ben! Geweldig! Ik ga 1000 euro boven de vraagprijs zitten, dan weet ik tenminste zeker dat ik hem heb! :T
Waarom geloof ik je nou niet? :D

patrob
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door patrob » 23 okt 2008 09:45

Shine schreef:
Big Red schreef:Dat is nou precies dé auto waar ik nou al tijden naar op zoek ben! Geweldig! Ik ga 1000 euro boven de vraagprijs zitten, dan weet ik tenminste zeker dat ik hem heb! :T
Ongelovige Thomas. :D

@Big Red, verkocht, wanneer kom je 'm ophalen? Wel contant betalen hoor.

Big Red
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Big Red » 23 okt 2008 10:42

patrob schreef:
Shine schreef:
Ongelovige Thomas. :D

@Big Red, verkocht, wanneer kom je 'm ophalen? Wel contant betalen hoor.
Ophalen?? Voor dat geld wordt 'ie toch zeker thuisbezorgd? En natuurlijk betaal ik contact. Probleem is alleen dat het geld nu nog even in Ijsland ligt. Maar als ik de auto dan even mee kan krijgen rij ik daar even heen om het op te halen...

patrob
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door patrob » 23 okt 2008 10:53

Ik wil 'm natuurlijk met alle plezier komen brengen. Sterker nog, ik doe er zelfs een strikje omheen. Maar ik kom 'm wel brengen als je terug bent uit IJsland.

hadiederk
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door hadiederk » 24 okt 2008 19:40

patrob schreef:Ik wil 'm natuurlijk met alle plezier komen brengen. Sterker nog, ik doe er zelfs een strikje omheen. Maar ik kom 'm wel brengen als je terug bent uit IJsland.
Bedoel je die cayennekleurige skoda waarmee je tegen dat paaltje opgezeten hebt? Ah, dat weet je nog best, je werkte toe nog bij ons.
En je hebt 'm nog maar net. Ik weet nog dat je laaiend enthousiast was over die auto. Je zei nog: "Door die vuiloranje kleur zie je de roestplekken nauwelijks, en die velgen glimmen zo mooi."
Hier was je nog aan het bekvechten met Rooster over jullie respectievelijke karretjes.

http://www.filmtotaal.nl/forum/viewtopi ... oda#373523

Trouwens, Rooster rijdt tegenwoordig Bugatti Veyron heb ik vernomen...

patrob
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door patrob » 25 okt 2008 09:59

sickboy1984 schreef:Afbeelding

Ik ben erg blij met mijn autootje, maar moet over 1,5 jaar weer een nieuwe uit gaan zoeken, hoeft van mij eigenlijk echt nog niet.
Ik besef dat het nog niet helemaal anderhalf jaar is, maar heb je nog belangstelling voor een Skoda Fabia Combi? Cayenne Orange!!! :D

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 25 okt 2008 12:00

Shine schreef:We hebben onze auto te koop staan en het gaat me niet snel genoeg....
..ik heb eens een hele tijd 2 bijzettafeltjes te koop gezet op marktplaats..na een maand kwam er een bod van 15€..leuk d8 ik, maar toch maar ff wachten nog..na nog een maand kwam er een ander bod van 50€...verkocht!..geduld loont meestal wel moet je maar denken en als je het snel verkoopt voor een (te) lage prijs denk je achteraf misschien toch had ik maar wat langer gewacht..maar een bod van mij hoef je niet te verwachten..ik beschik niet eens over een rijbewijs. :P

Plaats reactie