De Klaagmuur

Bar is open!
Plaats reactie
Papigiulio
Hoofdrol
Hoofdrol
Contacteer:

Re: De Klaagmuur

Bericht door Papigiulio » 30 jul 2013 08:34

Ze had nog nooit zo'n mooie afsprong gezien en ging er met mn beste vriend vandoor. }:

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 30 jul 2013 08:51

hehe... De slet ;)

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 30 jul 2013 09:09

Maandag ging het hartstikke goed met mijn rug en ik dacht: kom laat ik dinsdag weer eens vol goede moed beginnen.

En ik zit weer thuis }:

Papigiulio
Hoofdrol
Hoofdrol
Contacteer:

Bericht door Papigiulio » 30 jul 2013 09:35

Vleeshaak schreef:Maandag ging het hartstikke goed met mijn rug en ik dacht: kom laat ik dinsdag weer eens vol goede moed beginnen.

En ik zit weer thuis }:
Rug moet je heel voorzichtig mee zijn, heb af en toe last van mn rug, nu een tijdje niet, geen idee waarom, misschien slechte slaaphouding maar ik weet dat het ontzettend pijnlijk kan zijn en dat je het niet moet over belasten. sterkte dus
Sha schreef:hehe... De slet ;)
my thoughts exactly! :P

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 30 jul 2013 09:55

Papigiulio schreef:
Vleeshaak schreef:Maandag ging het hartstikke goed met mijn rug en ik dacht: kom laat ik dinsdag weer eens vol goede moed beginnen.

En ik zit weer thuis }:
Rug moet je heel voorzichtig mee zijn, heb af en toe last van mn rug, nu een tijdje niet, geen idee waarom, misschien slechte slaaphouding maar ik weet dat het ontzettend pijnlijk kan zijn en dat je het niet moet over belasten. sterkte dus
Thanks, ik doe zeker rustig aan nu, pas weer aan het werk als ik helemaal niks meer voel. En ga ik ondertussen maar films kijken, wat erg nou.

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 30 jul 2013 10:45

Of happy geen Tempur ? :)
Sha schreef:hehe... De slet ;)

Vríjwel hè, vrijwel. Afbeelding

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 01 aug 2013 10:32

Ik heb weer een reden om te klagen.....helaas :x
Ik las in een tijdschrift over Hero kokoswater, wat schijnt een goeie dorstlesser te zijn.
http://www.hero.nl/producten/kokoswater ... met-ananas

Dus ik naar de Appie (IRL uiteraard...probeer maar eens drank uit de App store te downloaden :wink: ), haal de Hero kokoswater ananas flesje uit de schappen, smijt 2,29 over de toonbank en hup achterover met het flesje.....

GATVERDAMME!!! :x :r
Wat smaakt die zooi smerig zeg. Echt goor, niet normaal meer. :r

Ik ben gek op zoete fruitsapjes zoals ananas. Maar in combinatie met kokoswater....
Ik vermoed dat het spul chemisch afval water is uit Botlek of zo.

Duikboot
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Duikboot » 01 aug 2013 10:43

Hehe ik ken het :P Lijkt iets je gigantisch lekker en dan blijkt het gewoon niet weg te moffelen te zijn :o

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 01 aug 2013 13:44

Ik weet dat elke product even wordt getest voordat het de markt op gaat. Maar volgens mij waren de Hero proevers niet bewust van dat hun smaakpapillen niet werkte.

DrMabuse
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door DrMabuse » 01 aug 2013 13:52

Ik ken 2 mensen die het lekker vinden. Ik zelf heb niets met kokos.

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 01 aug 2013 14:05

Wordt toch tijd dat de guillotine weer komt. Het is toch beter om sommige mensen uit waan illussie te helpen.
Off with their heads. Uiteraard ook enkele managers van Hero, zij die verantwoordelijk waren voor dat gore spul.
Waarom gaan altijd lekkere dingen uit de schappen. Ik praat over een Coca Cola Vanillia of Lay's Mediterraneas.
En nee ik bedoel dus niet Lay's Baked - Mediterranean Herbs. Want dat is ook troep 1e klas. :r
En Coca Cola Zero.....met hun randdiebelen reclame. Je proeft geen verschil tussen Zero en normale Coke. Diegene die geen verschil proeft wil ik graag uit hun lijden lossen dmw een guillotine.
Verder is Coca Cola Zero zo giftig als de neten.
Flikker toch op met die Zero en laat Coca Cola Vanillia weer (in de randstad) terugkomen.

Maar verder heb ik niks te klagen hoor. :T :+
Laatst gewijzigd door bobocad op 01 aug 2013 14:55, 1 keer totaal gewijzigd.

DrMabuse
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door DrMabuse » 01 aug 2013 14:13

:D :+

Zeg Bob, lukt het, met het interview. Je kondigde het een aantal maanden geleden aan.

Duikboot
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Duikboot » 01 aug 2013 14:23

bobocad schreef:Flikker toch op met die Zero en laat Coca Cola Vanillia weer (in de randstad) terugkomen. :+
Hier spreekt iemand met kennis _O_ Ik zag het spul laatst in gigantische getale staan in Duitsland, maar dan ben ik natuurlijk weer zo'n lul die op de terugweg een voorraad vergeet mee te nemen }: :cry:

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 01 aug 2013 14:54

DrMabuse schreef: Zeg Bob, lukt het, met het interview. Je kondigde het een aantal maanden geleden aan.
Het klopt, maar ik merk dat ik niet kan tijdplannen. :oops: Ik hou wel aan mijn woord, er komt een interview.
En ik zou nog deze zomer (wat nog duurt tot 21 september) eraan beginnen. Maar dat moet ik echt onder voorbehoud plaatsen.
Oftewel ik vraag.....engelen geduld van je. Of er moet een week lang regen, onweer, hagel...etc M.a.w. verplicht binnen. :wink: :P

DrMabuse
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door DrMabuse » 01 aug 2013 15:01

Heb ik toch net mijn regenmachine gesloopt. Nu ja, het was één indiaan die weer terug ging naar zijn eigen land. Nadat ik hem iets te hard had gemept.

Plaats reactie