De Klaagmuur

Bar is open!
bobocad
Regisseur
Regisseur

Re: De Klaagmuur

Bericht door bobocad » 01 aug 2013 16:07

Regenmachine gesloopt :cry: ga dan naar Stuntwerk voor de beste regenmachine :+

Papigiulio
Hoofdrol
Hoofdrol
Contacteer:

Bericht door Papigiulio » 02 aug 2013 06:50

bobocad schreef:Wordt toch tijd dat de guillotine weer komt. Het is toch beter om sommige mensen uit waan illussie te helpen.
Off with their heads. Uiteraard ook enkele managers van Hero, zij die verantwoordelijk waren voor dat gore spul.
Waarom gaan altijd lekkere dingen uit de schappen. Ik praat over een Coca Cola Vanillia of Lay's Mediterraneas.
En nee ik bedoel dus niet Lay's Baked - Mediterranean Herbs. Want dat is ook troep 1e klas. :r
En Coca Cola Zero.....met hun randdiebelen reclame. Je proeft geen verschil tussen Zero en normale Coke. Diegene die geen verschil proeft wil ik graag uit hun lijden lossen dmw een guillotine.
Verder is Coca Cola Zero zo giftig als de neten.
Flikker toch op met die Zero en laat Coca Cola Vanillia weer (in de randstad) terugkomen.

Maar verder heb ik niks te klagen hoor. :T :+
Dit doet me denken aan coca cola ice nog iets. OF 7up icecola? transparante cola, dat was lekker. Was maar 3 maanden in de schappen ofzo. helaas pindakaas.

Secret1994goesFilm
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Secret1994goesFilm » 02 aug 2013 08:30

DVD's die ik eergisteren heb besteld voor 23u00 op bol zijn nog steeds niet binnen...
Ik heb ze naar een Kiala winkel laten brengen... dus hopelijk krijg ik straks om 10u00 het bericht dat ze binnen zijn... }:

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 02 aug 2013 10:03

O, is dat waar dat woord wat laatst ergens in een post van jou stond, vandaan komt ? 'Afbollen' was het ? :)

En... heb je het al binnen ?

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 02 aug 2013 10:59

Waarom laat je het eigenlijk naar een Kiala Point brengen en niet thuis bezorgen?

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 02 aug 2013 13:02

Papigiulio schreef:transparante cola, dat was lekker.
Transparante cola? Er is wel zoiets als OpenCola. :wink:
http://www.wikihow.com/Make-OpenCola

Secret1994goesFilm
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Secret1994goesFilm » 02 aug 2013 17:09

Touchwood schreef: En... heb je het al binnen ?
Heb het vandaag mogen ophalen.
Want had het woensdag om 21u besteld... en dus moest ik het gisteren al gehad moeten hebben... maar het was dus ten vroegste vandaag binnen.
Vleeshaak schreef:Waarom laat je het eigenlijk naar een Kiala Point brengen en niet thuis bezorgen?
Ik ging ervan uit dat het dus donderdagmorgend zou bezorgd worden... maar ik ben dan naar de plaatselijke markt met m'n ouders om dan ook nog eens in soort stamkroeg te gaan zitten...
Dus zou niet thuis zijn... daarom in Kiala Punt waar ik er om het even wanneer om kon gaan
Touchwood schreef:O, is dat waar dat woord wat laatst ergens in een post van jou stond, vandaan komt ? 'Afbollen' was het ? :)
Damn :p Da jij dat nog weet? :P

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 06 aug 2013 06:38

Fiets ik vanmorgen rond zessen, tegen de wind in, maar net voor een bui uit, naar mijn werk. Kom er aan, drink eerst een ranzig bakje koffie, om me daarna in te klokken. Volgens het systeem was ik niet ingeroosterd. Da's raar, want dat was ik wel. Ik maar naar de uitzendhotemetoot van dienst. Oh, je bent uitgeroosterd, heb je gister het smsje niet gehad? Eh. Nee. Anders was ik wel in bed blijven liggen. Naja, hij was blijkbaar verstuurd, dus ik kon weer, dit keer door zo'n miezer/windbui waar je zeiknat van wordt, naar huis.

Ik haat het om uitzendkracht te zijn.

Duikboot
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Duikboot » 06 aug 2013 08:35

Dat laten ze weten via een smsje :-? Doe dat op z'n minst per telefoon dan weet je dat de boodschap tenminste overkomt...

Of vraag om bevestiging via sms ofzo, dan kun je altijd nog even de telefoon pakken als er geen respons komt. Maar zo heb je wel een vrije dag tussendoor :P

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 06 aug 2013 08:42

Yup, via een smsje inderdaad. En dan kijken ze raar op wanneer het fout gaat. Maar goed, het bedrijf waar ik werk, veegt hun reet af met hun medewerkers. Zo hebben ze tijdens de hittegolf besloten om de watercoolers op de werkvloer niet meer bij te vullen. Stel je voor dat mensen tijdens fysieke arbeid iets zouden kunnen drinken, al dat water is hartstikke duur. Afspraken kunnen zij eenzijdig wijzigen, maar als mensen een minuut te laat komen, dan kunnen ze zo weer naar huis getrapt worden. En zo zijn er wel meer dingen. Het is dat ik echt niks anders kan vinden dat ik er werk, maar ik ga duidelijk niet gemotiveerd en met plezier naar het strafkamp.

Duikboot
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Duikboot » 06 aug 2013 09:26

Dat kan ik me voorstellen, die tijd heb ik net ook gehad. Gelukkig weer tijdelijk een baantje, beetje achterstallige administratie in het systeem zetten. Beetje eentonig en saai werk maar de sfeer is verder goed dus dan kom ik met dat "domme" werk ook wel die maanden door. Het is in elk geval beter dan thuis zitten en niets doen :)

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 06 aug 2013 09:27

En beter dan thuiszitten door je rug, maar het is wel klote als je voor niets naar je werk komt.

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 06 aug 2013 09:33

Het zou vandaag mijn tweede dag werken na het thuiszitten zouden moeten zijn, dus na 2,5 week duimen te draaien kon ik welgeteld één dag iets nuttigs doen. Naja, morgen weer een werkdag. Denk ik.

Duikboot
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Duikboot » 06 aug 2013 10:28

Ik hoop het voor je, thuiszitten omdat je geen werk hebt is gewoon zeer beroerd en je wordt er op de een of andere manier doodmoe van :}

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 07 aug 2013 15:24

En toen... zat er een barst in het scherm van m'n telefoon.
Goed bezig weer }:

Plaats reactie