De Klaagmuur

Bar is open!
Duikboot
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Re: De Klaagmuur

Bericht door Duikboot » 11 aug 2015 10:49

Nu alweer? Pfff...

Doe het dan meteen goed en flikker de kerstkransjes en de paaseitjes en chocoladeletters er ook bij. :}

Duikboot
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Duikboot » 15 aug 2015 18:48

Foi, hele middag heg geknipt. Nu al een schouder verrekt en dan heb ik het nog niet eens over de spierpijn die morgen de kop opsteekt.

Maar het klusje is weer voor elkaar. Nu eerst bier! Lem lees je mee? :+

JamesBond
Regisseur
Regisseur

Bericht door JamesBond » 11 sep 2015 19:40

Ben ik de enige die problemen heeft gehad met het gekloot van de NS? Zal wel niet... Ik had vanochtend vanuit Rhenen de trein van 11.08 uur gepakt. Op het moment dat ik Driebergen-Zeist binnen kom rijden wordt er omgeroepen dat er wegens een defecte goederentrein geen treinverkeer tussen Driebergen-Zeist en Utrecht mogelijk is, samen met de rest van heel Nederland... Nou ja, dan maar de bus naar Utrecht Centraal. Eenmaal daar aangekomen moest ik ook nog een bus pakken richting De Uithof (aangezien de Hogeschool Utrecht daar zit), dus uiteindelijk was ik rond één uur op school! Hield in dat ik ruim twee uur gedaan had over een reis waar ik normaalgesproken net een uur over doe.

Om zes uur klaar met school, is er nog steeds gezeik! Er reden amper treinen dus uiteindelijk was mijn goede vriend bus 50 de enige optie om thuis te komen... Ruim anderhalf uur later was ik eindelijk weer op station Rhenen, waarna ik weer met de fiets naar huis moest... Dus uiteindelijk heeft mijn terugreis ook vrijwel twee uur geduurd! Het enige leuke aan dit verhaal was het feit dat er pannenkoeken op me stonden te wachten toen ik thuis kwam!

Zo, dit was mijn frustratieverhaaltje :)

Secret1994goesFilm
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Secret1994goesFilm » 12 sep 2015 12:51

Ah zo, heb je dat veel in Nederland, Berend?
Bij ons in Belgie staken ze namelijk bijna elke maand. Waardoor er bijna géén treinen rijden in het land en je dus ook bijna niet op je bestemming geraakt.
Toch tof dat er pannekoeken waren op het einde van je verhaal ;) geen afgezet bij de Lemming? :+

JamesBond
Regisseur
Regisseur

Bericht door JamesBond » 13 sep 2015 09:29

Ja, storingen komen hier erg regelmatig voor... Met name als het kouder is (dan moet gelijk de hele dienstregeling omgegooid worden), maar ook als er een blaadje op de rails ligt of als er een eend over het spoor loopt kan je rekenen op vertragingen... Maar vrijdag was het wel echt exceptioneel hoeveel problemen er veroorzaakt waren. Maar dat komt ook omdat Utrecht Centraal echt het centrum is van Nederland wat betreft treinen.

JamesBond
Regisseur
Regisseur

Bericht door JamesBond » 13 sep 2015 11:07

airbender schreef:Ik kom te laat op school omdat iemand zijn leven niet op de rails heeft.
Ik weet nu niet of ik deze pun grappig moet vinden :D

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 13 sep 2015 22:06

airbender schreef:Het ergste is als iemand springt voor een trein, zo irritant. Ik kom te laat op school omdat iemand zijn leven niet op de rails heeft.

Had van jou ook echt niet anders verwacht.... misselijkmakende reactie :r. Grappig is het ook zeker niet.

Misschien geeft dit je stof tot nadenken:
https://samhildanach.wordpress.com/2014 ... -de-trein/

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 13 sep 2015 23:30

Stoere jongen hoor :B:

JamesBond
Regisseur
Regisseur

Bericht door JamesBond » 14 sep 2015 06:42

Ik vraag me echt af wanneer ze jou nou eens van deze site verbannen, Airbender... Ik heb het idee dat jij er echt plezier in hebt respectloos te zijn tegen anderen...

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 14 sep 2015 08:16

Dan lijkt me de keuze eenvoudig toch :Y. Je kunt je ook afvragen wat de oorzaak hiervan is maar goed, zelfreflectie komt in jou woordenboek zeer waarschijnlijk niet voor.

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 14 sep 2015 17:52

Oh, als luchtbuiger weg gaat, kom ik wat vaker langs. :)

Secret1994goesFilm
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Secret1994goesFilm » 14 sep 2015 19:12

McMurphy schreef: Had van jou ook echt niet anders verwacht.... misselijkmakende reactie :r. Grappig is het ook zeker niet.

Misschien geeft dit je stof tot nadenken:
https://samhildanach.wordpress.com/2014 ... -de-trein/
Sterk stukje tekst :} Zit jammer genoeg waarheid in...
airbender schreef:Dat terzijde, de laatste tijd vraag ik me ook af wat ik op een site doe waar ik niemand mag.
Waarom je hier komt? Omdat dit een site/forum is waar je - op een leuke en aangename manier - met elkaar over films etc kan praten.
Soms betrap ik je er wel op dat je een beetje kortaf of bruut op anderen reageert :} misschien een beetje op letten en dan zal de rest ook héél wat vriendelijker terug tegen jou doen. We kunnen er nog altijd een gezellige boel van maken!
:+ Hup Team FT! :+

JamesBond
Regisseur
Regisseur

Bericht door JamesBond » 14 sep 2015 19:50

Secret1994goesFilm schreef:(...) Soms betrap ik je er wel op dat je een beetje kortaf of bruut op anderen reageert :} (...)
Het punt is meer dat hij hier plezier in heeft... Een keertje kortaf reageren op iemand doet iedereen wel eens en als je vervolgens je excuses aanbiedt is het helemaal goed, maar Airbender heeft er plezier in andere mensen af te zeiken.

Ed Crane
Regisseur
Regisseur

Bericht door Ed Crane » 15 sep 2015 12:17

Duikboot
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Duikboot » 01 okt 2015 20:48

3 dagen weekend en we beginnen met een buikgriepje... Tuurlijk, waarom ook niet. Heb ik weer...

Plaats reactie