De Klaagmuur
Re: De Klaagmuur
Sterkte zeg! (En laten we het vooral nog niet hebben over blindheid...
)

- MissOrangey
- Filmster
Beterschap, Bilbo!
F**k man, je hebt dus letterlijk een Eye of Sauron gekregen.Bilbo schreef:En m'n oog is na ongeveer 6 dagen nog steeds niet vebeterd.

Beterschap.
Bedankt allemaal!
- Sauron look-a-like
- Sauron look-a-like
- Touchwood
- Walk of Fame
Oh, wow... dat ziet er niet best uit, Bilbo. Jeetje...
Apart ook, die witte rand rond de iris. Hoop dat het snel weer beter wordt 

Heel veel beterschap, Bilbo!
- Touchwood
- Walk of Fame
Steenkoude klauwen en een brandend hete kop vol met watten... neus en oren kwijt... verstopt bedoel ik.
Snie leuk !
Aston heeft me aangestoken.
maar verder mag ik niet klagen 
Snie leuk !
Aston heeft me aangestoken.

Is inderdaad niet leukTouchwood schreef:Steenkoude klauwen en een brandend hete kop vol met watten... neus en oren kwijt... verstopt bedoel ik.
Snie leuk !
Aston heeft me aangestoken.maar verder mag ik niet klagen

- Touchwood
- Walk of Fame
Dank je, ik krijg net een lekkere kop hete citroenthee van de dokter om m'n kouwe klauwen aan te warmen. 

Lekker!
Tja, internetvirus. Heeft je firewall mij niet tegengehouden?Touchwood schreef:Steenkoude klauwen en een brandend hete kop vol met watten... neus en oren kwijt... verstopt bedoel ik.
Snie leuk !
Aston heeft me aangestoken.![]()

Overigens had ik het iets anders. 4 dagen koorts, 1 dag niezen als een idioot en milde hoest. Weinig bijverschijnselen.

Beterschap, Touchwood!
- Touchwood
- Walk of Fame
Thanks guys. Ik heb dat elk jaar wel een keer en het loopt eigenlijk altijd wel zo'n beetje hetzelfde rijtje af. Zo zit ik nu op kilometers snot wegwerken. Gadverdamme, man... de tissues die ik normaal voor gebruik doormidden scheur, zijn nu al klieder voordat ik ermee klaar ben.Aston schreef:Overigens had ik het iets anders. 4 dagen koorts, 1 dag niezen als een idioot en milde hoest. Weinig bijverschijnselen. Beterschap in ieder geval.
Too much info zeker ?
Waddafok voor gezeur ook, hè... I will shut up now.

Hè, bah; nieuwe pagina. Daar gaat m'n keeping a low profile
- WizardOfOss
- Walk of Fame
- Contacteer:
Beterschap Touchwood!
En ook even klagen: het weerbericht van vandaag: onafgebroken regen, afgewisseld met zware regen, om pas laat in de avond over te gaan in buien
(maar om het positief te bekijken: als de voorspellingen zo goed blijven kloppen blijft het de komende dagen droog)
En ook even klagen: het weerbericht van vandaag: onafgebroken regen, afgewisseld met zware regen, om pas laat in de avond over te gaan in buien

(maar om het positief te bekijken: als de voorspellingen zo goed blijven kloppen blijft het de komende dagen droog)
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
Oh, die fase ken ik. Sterkte!Touchwood schreef:de tissues die ik normaal voor gebruik doormidden scheur, zijn nu al klieder voordat ik ermee klaar ben.