De Klaagmuur
Re: De Klaagmuur
Vandaag begint mijn toetsweek 

- MissOrangey
- Filmster
Veel sterkte, Touchy!
En veel succes, James!
En veel succes, James!
Hier sneeuw vanaf vanavond.WizardOfOss schreef:En ook even klagen: het weerbericht van vandaag: onafgebroken regen, afgewisseld met zware regen, om pas laat in de avond over te gaan in buien![]()
(maar om het positief te bekijken: als de voorspellingen zo goed blijven kloppen blijft het de komende dagen droog)

Thank youMissOrangey schreef:Veel sterkte, Touchy!
En veel succes, James!

Hier komen ook al de eerste sneeuwvlokjes voorbij... 

- WizardOfOss
- Walk of Fame
- Contacteer:
Niet alleen bij jullie, de weerman zat er vandaag flink naast. Vanochtend nog wel even door de regen naar de dichtstbijzijnde ingang van Ueno Station gespurt, maar eenmaal in de trein veranderde de regen al snel in sneeuw. En niet een beetje, maar een ware sneeuwstorm. Niet dat ik er veel last van had, ben in Saitama naar het Railroad Museum geweest, dat was geheel "droog" te bereiken. Maar op het dak van het museum zat ook een uitzichtplatform, per slot van rekening is het museum tussen de drukke spoorlijnen in gebouwd. En dat uitzichtplatform was gesloten. Deels vanwege het weer, maar ook omdat er domweg geen treinen meer voorbij kwamen.Aston schreef:Hier sneeuw vanaf vanavond.WizardOfOss schreef:En ook even klagen: het weerbericht van vandaag: onafgebroken regen, afgewisseld met zware regen, om pas laat in de avond over te gaan in buien![]()
(maar om het positief te bekijken: als de voorspellingen zo goed blijven kloppen blijft het de komende dagen droog)
En toen werd ik toch wel een tikje nerveus, per slot van rekening zat ik toch een aardig stukje buiten Tokyo. Maar zolang ik niks voorbij zag komen rijden had het dus ook weinig zin om haast te maken, dus op m'n gemak de hele middag door het museum rondgestruind.
Eenmaal terug op Omiya Station bleek het gelukkig mee te vallen, weliswaar lagen er een hoop lijnen uit of reden met vertraging, maar 2 van de 6 lijnen richting Tokyo reden in ieder geval nog. En ik zit nu dus gewoon weer op m'n hotelkamer. Maar heel Tokyo is nu bedekt onder een laag van zo'n 15cm sneeuw-drerrie, dat had ik na gisteren (een zonnige 13 graden) toch echt niet aan zien komen. En zoals gezegd, de weerman ook niet...
Hier was het ook pas dinsdagochtend verwacht...
Het sneeuwt in Delft al 2 uur en het blijft nog 2 uur sneeuwen.
Het sneeuwt in Delft al 2 uur en het blijft nog 2 uur sneeuwen.

- Touchwood
- Walk of Fame
Thanks. Ja, je kunt net zo goed rechtstreeks in je handen snuiten, why bother.Colonel_Kurz schreef:Oh, die fase ken ik. Sterkte!Touchwood schreef:de tissues die ik normaal voor gebruik doormidden scheur, zijn nu al klieder voordat ik ermee klaar ben.
Daar heb je, bij dat last minute pakken van jou, dan zeker ook geen rekening mee gehouden ?Wizard schreef:Maar heel Tokyo is nu bedekt onder een laag van zo'n 15cm sneeuw-drerrie, dat had ik na gisteren (een zonnige 13 graden) toch echt niet aan zien komen. En zoals gezegd, de weerman ook niet...

Nog steeds zo ziek, Touchwood? Zorgt de dokter niet goed voor je.
Veel beterschap!

- Touchwood
- Walk of Fame
Jazeker wel ! Sterker nog; ik heb het van hem gekregen. Ik zei nog: 'dat had je nou niet hoeven doen'...
Maar nee; hij zorgt goed voor me hoor.

Gelukkig 

- sickboy1984
- Regisseur
Mn opa is overleden, woensdag de begrafenis.
Mooi leven gehad 92 geworden, zn lichaam was gewoon op. Geen ziektebed gehad. Vanochtend wakker gemaakt door de verpleegster in het verzorgingshuis, en zn laatste woorden waren dat hij heerlijk geslapen had, maar wel nog wat moe was, daarna zn laatste adem uitgeblazen. Zo'n einde wens ik iedereen op die leeftijd toe.
Ik ben nu gewoon de oudste naamdragen van de familie.
Mooi leven gehad 92 geworden, zn lichaam was gewoon op. Geen ziektebed gehad. Vanochtend wakker gemaakt door de verpleegster in het verzorgingshuis, en zn laatste woorden waren dat hij heerlijk geslapen had, maar wel nog wat moe was, daarna zn laatste adem uitgeblazen. Zo'n einde wens ik iedereen op die leeftijd toe.
Ik ben nu gewoon de oudste naamdragen van de familie.
Gecondoleerd sickboy, maar inderdaad een mooie leeftijd om te gaan.
- Touchwood
- Walk of Fame
Het klinkt als een waardig afscheid... blijft nochtans een verdrietig gemis waarmee ik jou (en Kleintje/Karin) veel sterkte bij toewens.
- sickboy1984
- Regisseur
Tnx, ik ben gevraagd om een speech te houden, wat ik ook ga doen, maar vind het moeilijk om de goede woorden te vinden.