De Klaagmuur

Bar is open!
WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Re: De Klaagmuur

Bericht door WizardOfOss » 10 mar 2015 19:39

WTF, bier van €45 de liter? Oké, ik weet dat er nog wel weel duurdere bieren bestaan, maar dan hebben we het over bier dat je niet met een biertje kan en mag vergelijken.

Overigens heb ik er na Kim Jong-Un weer een goede kameraad bij:

Afbeelding

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 10 mar 2015 20:41

WizardOfOss schreef:WTF, bier van €45 de liter?

Ja, dat was dus in Octagon, de beste club van Gangnam en dus Zuid Korea. 9de beste club van de wereld. Betaalde ook 30 euro entree. :o En voor die 15 euro voor een 33cl flesje kreeg ik op een gegeven moment niet eens meer een echt biertje maar meer een soort vies breezer biertje. De Heineken was op... O+ Tot zover de 9de beste club van de wereld...En de muziek stond ook nog eens ongehoord hard. Positief was de lift, de indeling, het licht en de visuals maar kom op, hoe kan de Heineken op zijn... Het was zelfs halverwege de nacht.
WizardOfOss schreef:Afbeelding
Hangt ie naast Kim Jung Un op de koelkast of boven je bed? :8

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 10 mar 2015 21:12

Aston schreef:Ja, dat was dus in Octagon, de beste club van Gangnam en dus Zuid Korea. 9de beste club van de wereld. Betaalde ook 30 euro entree. :o En voor die 15 euro voor een 33cl flesje kreeg ik op een gegeven moment niet eens meer een echt biertje maar meer een soort vies breezer biertje. De Heineken was op... O+ Tot zover de 9de beste club van de wereld...En de muziek stond ook nog eens ongehoord hard. Positief was de lift, de indeling, het licht en de visuals maar kom op, hoe kan de Heineken op zijn... Het was zelfs halverwege de nacht.
Hoe kan de 9e beste club ter wereld überhaupt Heineken in huis hebben? :-?
Aston schreef:Hangt ie naast Kim Jung Un op de koelkast of boven je bed? :8
De magneet van Kimmetje ontbreekt nog, maar Poetin hangt tegenwoorig op het deurkozijn tegenover m'n slaapkamer. Maar gelukkig heb ik nu ook twee Shisa op het kozijn van m'n slaapkamerdeur zitten, die houden hem wel buiten...

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 10 mar 2015 21:22

Ik wilde nog zeggen, laat die bier discussie maar zitten daar hebben we andere topics voor. :wink: Maar in Azie is Heineken volgens mij een beetje de Champagne onder de bieren. Dat het hier festivalbier is kijken ze daar gek van op. Maar ik vind het prima te drinken. Het staat bij mij boven Bavaria en Grolsch. Wel onder Palm, HJ, Jupiler, Brandt en Alpha.

Maar zoals ik al zei, vind ik 9de beste club sowieso een beetje dubieus.

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 22 mar 2015 19:43

Van de week naar de dierenarts geweest, omdat mijn kat nogal futloos en mager aan het worden is. Dan ben je natuurlijk meteen bang dat het iets met de niertjes is, dus dan moet er bloed worden afgenomen. Vind mijn kat niet zo heel leuk, wat heet, het eerste bloed wat vloeide was dat van de dierenartsassistente. Kathy verzet zich altijd gepassioneerd bij de dierenarts. Haar nagels worden bijvoorbeeld eigenlijk standaard door 3 mensen geknipt, want anders lukt het echt niet. En hoewel ik stiekem altijd best trots ben op haar strijdbare houding, is het nu dus een groot nadeel. De uitslag van het onderzoek was namelijk uiterst negatief. lang verhaal kort: Of nierspoeling met een niet zo hele grote kans, of het zo laten en haar laten inslapen als ze pijn begint te krijgen (momenteel ondervind ze wat 'ongemakjes'). Het spoelen houdt in dat ze 3 dagen bij de dierenarts met een infuus in haar pootje moet zitten. Mission Impossible dus. Dus nu zijn mij vriendin en ik Kathy maar een goed aan het vertroetelen. Ze heeft nu een dieet van haring, zalm, tonijn, sardientjes etc (Ze eet officieel beter dan ik nu) en geniet daar met volle teugen van. En ondertussen beoordelen we elke dag of ze nog een dagje extra mag blijven leven. Dat voelt best raar, maar we willen niet dat ze gaat als ze nog 'goed' is, maar ook niet dat ze pijn gaat lijden, dus dan is dit toch echt de enig manier.

zvorod
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door zvorod » 23 mar 2015 18:02

Daar krijg ik hartpijn van :(

Sterkte

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 24 mar 2015 12:46

Same here. Sterkte toegewenst Vlees, vriendin en Kathy :(

Roeltje
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Roeltje » 24 mar 2015 12:50

Dat klinkt als een treurig verhaal en ik wens het allerbeste voor je kat!

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 24 mar 2015 20:10

Gistermiddag hebben we haar in laten slapen. Dat kon gewoon thuis, wat heel erg fijn was, kon ze gewoon op haar favoriete plekje rustig inslapen. Geen stress, lekker in het zonnetje op de bank en ondertussen veel geaaid worden door mijn vriendin en ik. Niet door de dierenarts, die kreeg nog even een blaas toen hij 't probeerde. Geheel terecht natuurlijk.

En nu is het fucking stil huis. :(

patrob
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door patrob » 24 mar 2015 20:59

Sterkte Vleeshaak. Het doet altijd pijn als je zo'n beestje moet missen die zo lang bij je is geweest.

Roeltje
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Roeltje » 24 mar 2015 21:12

Oei! Dat zijn de mindere berichten.

Toch ben ik blij voor jullie en je kat dat ze op zo'n manier mocht sterven. Waardiger kon het niet.

Sterkte.

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 25 mar 2015 00:34

Damn... sterkte Vleeshaak & Vriendin. dag Kathy... :(

Duikboot
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Duikboot » 25 mar 2015 12:02

Niet leuk :cry:

Sterkte Vleeshaak!

JamesBond
Regisseur
Regisseur

Bericht door JamesBond » 20 apr 2015 16:11

Anderhalve maand moeten wachten op de uitslag, maar ik heb vanmiddag een mailtje gelezen dat ik helaas niet ben aangenomen aan de HKU voor de opleiding Writing For Performance. Dat is klote natuurlijk, maar niks aan te doen...

Rem
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rem » 20 apr 2015 16:30

Jammer James. Je relativeert het dan wel, maar het is natuurlijk hartstikke vervelend voor je man! Neem een drankje van me in de Lemming.
Laatst gewijzigd door Rem op 20 apr 2015 20:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie