Die tank staat al wel stationair te draaien momenteel. Maandag maar weer een keer gebeld.
"Ja meneer ik zie hier dat er vorige week exact zo'n bedrag als shoptegoed in uw account is gezet".
Ja leuk maar dat was niet de afspraak. Ik zou het terugkrijgen.
"Oh, ik ga even het een en ander nakijken."
Sta je dik 20 minuten in de wacht...
"Ja ben ik weer, u krijgt inderdaad geld terug". (dat zei ik toch ook trut)
"Kan het naar dit rekeningnummer?" (noemt rekeningnummer)
Ja dat is 'm, dus heel graag ja.
"Ok, dan is dat bij deze geregeld, dan komt het er zo snel mogelijk aan."
Nou, ik mag het hopen deze keer... Fijne dag...
En drie keer raden wat voor mail ik kreeg gistermiddag. 'We hebben uw rekeningnummer niet'. Meteen maar weer even in de mailbox gesprongen en een 1,5 A4tje lang mailtje op poten teruggestuurd. Gooien ze het op 'ja de bestelling is al van 1,5 jaar terug, dus onze medewerker deed dit uit veiligheidsoverwegingen, maar we hebben het opgepakt hoor'. Leuk maar ik heb gister aan die andere dodo al bevestigd dat het rekeningnummer juist is dus maak het nou maar over en sterffff!
Heb er wel een tegoedbon van 30 euro uit weten te slepen blijkbaar. Heb even cynisch geïnformeerd hoe lang dat ding geldig is. Sta nu niet echt te trappelen om daar ook nog maar een cent naar toe te brengen.
De Muppet Show continues... Ik trek een biertje open, wat krijg ik hier een onmundige hangzak van zeg
Dit is even de stand van zaken op dit moment. Wat kan zo een aflevering uit een nieuwe serie zijn. A Duikboot CoolBlue Horror Story...
Voordeel is wel dat ik straks in elk geval weer centen heb om een sub te halen. Nu nog even uitvogelen welke het gaat worden. Twijfel tussen deze
Jamo en deze
Onkyo. Lichte voorkeur voor de laatste, qua merk en uiterlijk...