De Klaagmuur

Bar is open!
Plaats reactie
Wiggly
Bijrol
Bijrol

Bericht door Wiggly » 08 mar 2004 21:30

Ik heb morgen tentamen 'recht' en ik moet nog 200 blz....
ik zit alleen maar te internetten en ik ben gewoon niet goed bezig!!!!!
recht is echt zoooooo saai (rechtenstudenten , voel je niet aangesproken) :x :x :x :x :x :x :x :x

Zeurdoos
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Zeurdoos » 08 mar 2004 21:36

Ga es aan je studie zeg! :P

Maar nu ik hier toch ben, meteen even klagen over de zooi verantwoordelijkheden die vandaag heerlijk op me zijn gestort waardoor ik weer een oh zo ontspannende "stress-periode" tegemoet mag zien (mensen uit m'n omgeving, wees gewaarschuwd!)

The Lunatix Project
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door The Lunatix Project » 08 mar 2004 23:02

klaag klaag klaag klaag klaag klaag klaag klaag klaag klaag

Heb als bijbaantje keukenwerk in een restaurant. En mn chefkok weet echt niet wat ie wil.... had ik vrij gevraagd voor aankomend weekend toen mocht het, vorige week mocht het weer niet, toen weer wel, nu weer niet... :x :x AAAAAAARRGH!! :x :x Daar wordt je echt gek van...! :x :x

uitgeklaagd, voelt heerlijk. Zo'n licht gevoel... :8

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 09 mar 2004 00:47

Even klagen over die geweldige Postbank grrrrr. Moest vanmiddag voor m'n moeder geld pinnen, maar moet altijd een bepaald bedrag laten staan, hebben ze het pinapparaat eraf gesloopt, postkantoor is in de boekenwinkel hier, maar daar kunnen ze je ook niet helpen! Dan moet u de Postbank bellen, ja hoor, ik ga eerst weer naar huis, bel de postbank, vraag om het saldo, en dan maar weer terug naar het dorp. Het is al een paar weken zo, maar het duurt in het totaal zo'n 6 weken voor er weer een nieuw pinapparaat is, laat die knakker in dat blauwe leeuwenpakje er even een nieuwe neerhangen, die doet toch niet veel.

Ik blijf maar bij de rabobank. Toch wel lekker fff klagen. :Y

Hans
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Hans » 11 mar 2004 17:31

Ik ben sinds gisteren maar eens gebruik gaan maken van een virusscanner... en dat was niet voor niets.
Je kunt je afvragen waarom ik tot nu toe er geen gebruikte, maar ik had slechte ervaringen met eerdere virusscanners, die mijn computer belachelijk traag maakten. Daarnaast open ik nooit bestanden van onbekenden, dus hoe zou ik aan een virus moeten komen?
Van die mening ben ik nu snel genezen... ik had 12 virussen (viri?) op mijn computer staan, die NAV gisteren even fijn verwijderd heeft.
Behalve dat bleek er nog meer mis te zijn, want na drie herstarts weigerde mijn trouwe beestje alleen nog maar.
Ik ben de hele avond (en deel van de nacht) bezig geweest met alles opnieuw te installeren (alles behalve Windows, ik had gelukkig een ghost).
Het had allemaal veel sneller gebeurd kunnen zijn, als 1 van de partities niet NTFS was geweest maar FAT32...
Hardstikke fijn hoor die partitieconverteer-mogelijkheid in Partition Magic, maar terugconverteren ging niet. :x
Bedankt PowerQuest! ("Jij bedankt voor het kopen Hans!" Uhhh... :oops:)

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 11 mar 2004 17:54

Ik heb nog nooit een virusscanner gedraaid,
en ik heb deze XP er al ruim een jaar opstaan.

Hans
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Hans » 11 mar 2004 17:57

emperor schreef:Ik heb nog nooit een virusscanner gedraaid,
en ik heb deze XP er al ruim een jaar opstaan.
Is ie niet vreselijk traag dan? Ik herinstalleer alles minimaal 2 keer per jaar.

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 11 mar 2004 18:00

Nee hoor, geen last van
P4 2,8 GHZ H.T.
en 2 Maxtor's SATA schijven in RAID 0...7200 rpm 160 GB.

Maar zal vanavond es kijken met NAV2004pro...

Hans
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Hans » 11 mar 2004 18:20

emperor schreef:Nee hoor, geen last van
P4 2,8 GHZ H.T.
en 2 Maxtor's SATA schijven in RAID 0...7200 rpm 160 GB.

Maar zal vanavond es kijken met NAV2004pro...
Het ligt er natuurlijk ook aan hoe vaak je nieuwe programma's installeert en de-installeert...
Bij normaal gebruik zou je inderdaad makkelijk een jaar dezelfde windows-versie moeten kunnen draaien, zonder te herinstalleren.

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 11 mar 2004 18:41

Die computer van mij laat ik eens per maand virus-scannen, duurt maar een half uur, en er zijn al heel wat virussen verwijderd. Ik heb een Firewall en Norton/Symantec, alle mail komt gescand binnen, en gaat er ook gescand uit, als ik een mail met een virus krijg is dat al verwijderd voor ik de mail event. zou openen. Ik denk wel dat het genoeg is, maar zeker weten doe je het nooit natuurlijk. :-?

Claar
Filmster
Filmster

Bericht door Claar » 11 mar 2004 19:07

Hans schreef: ik had 12 virussen (viri?) op mijn computer staan,
meervoud van virus : virus of virussen; viri is het meervoud van mannen (tenminste in het Latijn dan). :D

Wiggly
Bijrol
Bijrol

Bericht door Wiggly » 11 mar 2004 19:49

Ann McDunn schreef:Even klagen over die geweldige Postbank grrrrr. Moest vanmiddag voor m'n moeder geld pinnen, maar moet altijd een bepaald bedrag laten staan, hebben ze het pinapparaat eraf gesloopt, postkantoor is in de boekenwinkel hier, maar daar kunnen ze je ook niet helpen! Dan moet u de Postbank bellen, ja hoor, ik ga eerst weer naar huis, bel de postbank, vraag om het saldo, en dan maar weer terug naar het dorp. Het is al een paar weken zo, maar het duurt in het totaal zo'n 6 weken voor er weer een nieuw pinapparaat is, laat die knakker in dat blauwe leeuwenpakje er even een nieuwe neerhangen, die doet toch niet veel.

Ik blijf maar bij de rabobank. Toch wel lekker fff klagen. :Y
rabobank rulez! zonder rabobank had ik al een jaar niet meer kunnen eten. je mag er eeuwig roodstaan :x

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 11 mar 2004 20:31

Afbeelding

Ziet ernaar uit dat ik braaf geweest ben.. 8)

ruben
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ruben » 11 mar 2004 20:32

nu nog een keer ad-aware er over heen!!

Wiggly
Bijrol
Bijrol

Bericht door Wiggly » 11 mar 2004 20:41

ruben schreef:nu nog een keer ad-aware er over heen!!
killing the red spiders!! :x

Plaats reactie