Top 5 lijstjes a la High Fidelity

Bar is open!
Plaats reactie
Zeurdoos
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Zeurdoos » 23 apr 2005 13:12

LuciusMalfoy schreef:Top 5 Ergenissen in de Supermarkt (met name op zaterdag middag, ik moet zo weer, ik heb een kater en maar twee uur geslapen dus if you see me coming, step aside. Many before you didn't, and many died :lol:)
Buiten de al genoemde punten, ook heel ergerlijk:

5) In de weg staande vakkenvullers. Ok, het vak moet gevuld, maar laat me er wel even bij als ik dat net nodig heb.
4) De onlogische indeling. Laten we de 3 diepvriezen die we hebben verdelen over de hele winkel! Zo komt de klant overal, misschien doet hij dan nog wat impulsaankopen onderweg! Of horen puddinkjes en gewone toetjes een halve supermarkt uit elkaar te staan?
3) Megagrote plakaten van aanbiedingen, en als je de kleine lettertjes leest blijkt het om 3 cent winst op 2 Euro te zijn.
2) Het niet openen van extra kassa's! Loopt er 20 man/vrouw personeel rond tijdens spitsuur, is er maar 1 kassa open. En dat blijkt net degene te zijn met defecte pinautomaat/te weinig muntgeld/geen correctiesleutel/een nieuwe cassiere/zeurende klanten* (* = streep door wat niet van toepassing is)
1) Onvriendelijk personeel dat je niet aankijkt. Ok, een leuke baan is het niet, maar probeer tenminste een béétje je best te doen.

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 23 apr 2005 13:14

en altijd weer diezelfde vragen:

heeft u een bonuskaart?
wilt u airmiles...
spaart u zegeltjes?
:N
nee,het enige wat ik wil is gewoon mijn boodschappen doen,afrekenen,en naar huis.

alleen al om bovengenoemde redenen,zou je bijna je boodschappen online gaan bestellen..

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 23 apr 2005 17:15

Supermarktergernissen:
1) de winkel op zaterdagochtend al vol zetten met aanbiedingen voor de volgende week, om er vervolgens bij de kassa pas achter te komen dat het gewoon 3 halen, 3 betalen is.
2) terwijl het behoorlijk druk is slechts twee kassa's open, en zelfs dan er nog eentje sluiten.
3) niet geprijsde artikelen, en maar één scanner aan de andere kant van de winkel.
4) op de parkeerplaats: mensen die denken dat je met 30 cm genoeg ruimte hebt om in te stappen, terwijl de vakken toch echt breed zat zijn. Helaas heb ik een 3-deurs (met dus grote portieren), dus dan maar rechts instappen, maar ja, BMW, dus achterwielaandrijving, dus hoge middenconsole, dus behoorlijke portie acrobatiek. Dit zegt overigens misschien ook wel iets over mijn lenigheid :D
5) 20 minuten voor sluitingstijd iedereen alvast de winkel uitwerken. Sterker nog, laatst kwam ik een kwartier voor sluitingstijd, en ze lieten me niet eens meer binnen...

LuciusMalfoy
Regisseur
Regisseur

Bericht door LuciusMalfoy » 24 apr 2005 09:16

WizardOfOss schreef:Supermarktergernissen:
4) op de parkeerplaats: mensen die denken dat je met 30 cm genoeg ruimte hebt om in te stappen, terwijl de vakken toch echt breed zat zijn. Helaas heb ik een 3-deurs (met dus grote portieren), dus dan maar rechts instappen, maar ja, BMW, dus achterwielaandrijving, dus hoge middenconsole, dus behoorlijke portie acrobatiek. Dit zegt overigens misschien ook wel iets over mijn lenigheid :D
Oh, Ik sluit BMW's ook altijd in.. :D . Ik vind de huisvrouwen die de grootte van hun PC-Hoofttrekker niet kunnen inschatten nog wel erger eerlijk gezegd. Steken ze met de achterkant van de Range Rover een meter uit aan de achterkant en gaan ze bij de achterklep ook nog staan ouwehoeren met elkaar, onderhand de boodschappen inladend... En bejaarden kunnen ook al niet inparkeren...

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 24 apr 2005 13:25

Hoe oud is een bejaarde? :x

Jongeren die kunnen inparkeren, 10 x heen en weer rijden, en dan nog scheef op de weg staan. :Y

LuciusMalfoy
Regisseur
Regisseur

Bericht door LuciusMalfoy » 24 apr 2005 14:59

Ann McDunn schreef:Hoe oud is een bejaarde? :x
Natuurlijk is niet het zo dat ieder persoon boven de 65 of 70 niet kan inparkeren. Deze generalisatie van mijn kant is wat overdreven maar ik ben wel van mening dat er teveel 'ouderen' zich nog steeds op de weg begeven die dat niet zouden moeten doen.

Ik begrijp dat de auto vaak het enige vervooermiddel is dat ze in staat stelt om er nog op uit te trekken, en dat maakt alles weer wat moeilijker. Dat wil ik ze namelijk zeker niet onthouden.

Een herkeuring op een bepaalde leeftijd vind ik dan ook een goede zaak en als er dan ook gecontroleerd wordt of de oudjes nog kunnen inparkeren dan hoef ik niet meer slalommend de parkeerplaats over omdat de één niet kan inparkeren, de ander zijn handrem is vergeten en de volgende midden op de weg staat te ouwehoeren met de buurvrouw...

OnTopic:

De 5 beste versies van Keep on Rocking in the Free World:

1. Chuck Deeley (samen met het Residentie Orkest)
2. Neil Young (origineel)
3. Pearl Jam (MTV unplugged)
4. BonJovi
5. The Vines

(Eigenlijk is de versie die Chuck Deeley op straat speelt het allermooist maar die heb ik niet :cry:)

AngelEyes
Regisseur
Regisseur

Bericht door AngelEyes » 25 apr 2005 19:22

Beste gitaristen:

1. Brian May (unieke sound, weet zich tbv de song in te houden en geen eindeloze solo's te spelen)
2. Jimmy Page (geweldige componist)
3. Jimi Hendrix (zo cliche om hem op 1 te zetten :wink: )
4. Tony Iommi (ondanks handicap topgitarist geworden)
5. Mark Knopfler (zonder plectrum hè, dat doe ik hem niet na)

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 25 apr 2005 19:30

1.David Murray (Iron Maiden,die man zou een koninklijke onderscheiding moeten krijgen,voor wat hij op een gitaar presteert,petje af,ook zijn houding tijdens de talloze concerten en tournees...altijd op de achtergrond,bescheiden,ingetogen,terughoudend,maar speelt ondertussen de ziel uit zijn lijf)
2.Jimmy Page (Led Zeppelin,de ultime live-band)
3.Ritchie Blackmore (Deep Purple/Rainbow,met zeer veel klassieke invloeden)
4.Tony Iommi (Black Sabbath,zware gitaarrifs,langzaam en zwaar komt Iommie het best tot zijn recht,wat ikzelf 2 keer live heb mogen meemaken)
5.Kerry King (Slayer,de pure aggresieve energie,die King in zijn gitaarsolo's stopt,wordt een stroom van pure positieve energie,die je gewoon kan voelen,bij de live-concerten,hier wordt emotie direct omgezet in positieve energie)
Laatst gewijzigd door emperor op 25 apr 2005 21:52, 3 keer totaal gewijzigd.

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 25 apr 2005 21:44

Top 5 ergernissen in supermarkt (als vakkenvuller)

1. Zeikende klanten.
2. In de wegstaande klanten als je moet vullen :lol:
3. Zeurende, schreeuwende, jankende, rennende kinderen.
4. De erg foute en steeds herhalende muziek.
5. Wachten in de rij als je pauze hebt. Tijd gaat er gewoon van af.. :x
Laatst gewijzigd door dannyB op 25 apr 2005 22:01, 1 keer totaal gewijzigd.

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 25 apr 2005 21:47

dannyB schreef:3. Invalliden helpen. Sorry hoor, maar stuur dan iemand die gewoon kan lopen.
Wat een buitengewoon lompe opmerking :x

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 25 apr 2005 21:48

Zeurdoos schreef:4) De onlogische indeling. Laten we de 3 diepvriezen die we hebben verdelen over de hele winkel! Zo komt de klant overal, misschien doet hij dan nog wat impulsaankopen onderweg! Of horen puddinkjes en gewone toetjes een halve supermarkt uit elkaar te staan?
Bij ons staan die gewoon bij elkaar hoor..
Zeurdoos schreef:2) Het niet openen van extra kassa's! Loopt er 20 man/vrouw personeel rond tijdens spitsuur, is er maar 1 kassa open. En dat blijkt net degene te zijn met defecte pinautomaat/te weinig muntgeld/geen correctiesleutel/een nieuwe cassiere/zeurende klanten* (* = streep door wat niet van toepassing is)
Bij ons zijn altijd voldoende kassa's open..
Zeurdoos schreef:1) Onvriendelijk personeel dat je niet aankijkt. Ok, een leuke baan is het niet, maar probeer tenminste een béétje je best te doen.
Ik kan alleen onvriendelijk zijn als punt 1 (zie boven) zich voordoet..voor de rest ben ik heel aardig tegen klanten hoor.. :Y

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 25 apr 2005 21:50

ash_ schreef:
dannyB schreef:3. Invalliden helpen. Sorry hoor, maar stuur dan iemand die gewoon kan lopen.
Sorry, misschien moet ik die opmerking terugnemen. Maar er zijn van die klanten in die wagentjes overal tegen aan rijden. Je kunt ze amper verstaan. En ja, dat kan ergernis opwekken bij mij..sorry.

Maar er zijn ook mensen die invalliden zijn die heel grappig zijn, waar ik wel weer heel vrolijk van kan worden..

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 25 apr 2005 21:55

dannyB schreef:
ash_ schreef:
Sorry, misschien moet ik die opmerking terugnemen. Maar er zijn van die klanten in die wagentjes overal tegen aan rijden. Je kunt ze amper verstaan. En ja, dat kan ergernis opwekken bij mij..sorry.

Maar er zijn ook mensen die invalliden zijn die heel grappig zijn, waar ik wel weer heel vrolijk van kan worden..
Ach nou ja, ik kan me er wel iets bij voorstellen. Maar besef je wel dat veel invaliden proberen zo zelfstandig mogelijk proberen te leven. Ze kunnen alleen niet alles.

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 25 apr 2005 22:00

ash_ schreef:
dannyB schreef:
ash_ schreef: Wat een buitengewoon lompe opmerking :x

Ach nou ja, ik kan me er wel iets bij voorstellen. Maar besef je wel dat veel invaliden proberen zo zelfstandig mogelijk proberen te leven. Ze kunnen alleen niet alles.
Ja, dat snap ik. Ik vind het ook knap van ze dat ze zelf boodschappen willen doen, al worden sommige misschien wel gepusht. Maar ik neem die opmerking terug, heb hem ook aangepast. Ik hoop dat je hier niets op hebt.

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 25 apr 2005 22:49

dannyB schreef:Maar ik neem die opmerking terug, heb hem ook aangepast. Ik hoop dat je hier niets op hebt.
Nee joh. Drankje in de Lemming dan maar?

Plaats reactie