De Kunsthoek

Bar is open!
Plaats reactie
emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 17 feb 2004 18:44

Ann McDunn schreef:Jij kunt nog altijd op koninginnedag met die videobanden op de vrijmarkt gaan staan (of er een gek voor vinden die dat voor je doet) ben je ze zo kwijt, en kan je weer wat anders in die kast doen.
haha, dat zou kunnen ja,maarja meer dan 1 euro zal het niet opbrengen,en dan vindt ik het weer zonde,en ik ben niet zo'n marktkraam type,mischien is er iemand in de familie die ze nog hebben wil,(zo weet ik tenminste waar ze blijven)maarja iedereen heeft zowat al een dvd speler,dus eigenlijk zit niemand er meer op te wachten.
En die kast puilt echt uit zijn voegen nu,ik moet zelfs een plaatsje zoeken om de reserve tandenborstel nog kwijt te kunnen,'der staat van alles in van grote spiegels,tot stoelen,dekbedden,zwaarden,posters,een surround receiver,kandelaars kitscherige lampen etc.

Laatst nog het dakterras opgeruimd,grote oude dozen etc,12 vuilniszakken bracht het op!
Wat een gesleep zeg,en het moest ook nog drie hoog naar beneden toe.
Die vuilnismannen zullen ook wel gedacht hebben.

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 18 feb 2004 00:11

Eerdaags doe je die, volgens mij, enorme kast open en dan krijg je de hele lading over je heen, en dan wil je wel opruimen hoor, het is alleen altijd zo moeilijk, kan ik dit nog gebruiken, of stel dat..... voor je het weet staat die kast toch weer vol.

En vuilnismannen moeten niet kijken, die moeten vuilnis opruimen, soms vinden ze best nog wel eens een aardig schilderijtje, of wat antiek. Vuilnismannen hebben inmiddels al een aardige kijk op kunst. (blijven we toch een beetje on topic). :Y

Claar
Filmster
Filmster

Bericht door Claar » 18 feb 2004 07:19

Vorige week was er op de BBC een programma waarin mensen geholpen werden hun huis op te ruimen, hun spullen/rommel te selecteren, te verkopen (rommelmarkt in de eigen tuin). Was wel een beetje confronterend.

Ik heb naast een hoop dvd's ook nog veel video's. Dat zal wel een tijdje zo blijven. Niet alles verschijnt op dvd (maar wel veel) en de video gebruik ik vnm. om tv-programma's op te nemen.

JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door JB » 18 feb 2004 08:59

Gaat dit topic nu over de kunst van het opruimen of over Kunst als in mooie plaatjes, beeldjes en allerhande prullaria:-?

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 18 feb 2004 14:53

JB schreef:Gaat dit topic nu over de kunst van het opruimen of over Kunst als in mooie plaatjes, beeldjes en allerhande prullaria:-?
Inderdaad, we zijn afgedwaald, deze topic gaat over kunst, maar tussen prullaria, komt soms heel wat kunst tevoorschijn, op rommelmarkten wordt nog steeds èchte kunst gevonden, dus het een sluit het ander niet uit. :D

gert
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door gert » 18 feb 2004 15:52

Een stukje glas van Willem Heesen, dat ik wel mooi vind (hij heeft mooiere, maar zoals gezegd kan ik niet scannen):
Afbeelding

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 18 feb 2004 16:47

Ann McDunn schreef:
JB schreef:Gaat dit topic nu over de kunst van het opruimen of over Kunst als in mooie plaatjes, beeldjes en allerhande prullaria:-?
Inderdaad, we zijn afgedwaald, deze topic gaat over kunst, maar tussen prullaria, komt soms heel wat kunst tevoorschijn, op rommelmarkten wordt nog steeds èchte kunst gevonden, dus het een sluit het ander niet uit. :D
Hoor ik daar de stem van God?... :D

Ik vindt het een hele kunst om dat allemaal netjes op te ruimen!

yamic
Bijrol
Bijrol

Bericht door yamic » 18 feb 2004 17:00

Figurant? Wat nou figurant? Hoe kan ik daar me eige teksje plaatsen? :-?

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 18 feb 2004 17:01

Afbeelding

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 18 feb 2004 17:06

yamic schreef:Figurant? Wat nou figurant? Hoe kan ik daar me eige teksje plaatsen? :-?
Dat is een vraag voor het feedback forum, niet voor in het kunsthoekje.

Maar om je vraag te beantwoorden: Dat kan niet. De enige manier waarop je naam op dit forum verandert, is door meer te posten.

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 18 feb 2004 17:18

Deze hangt bij mij aan de muur:

Afbeelding

details:
A. Authorized by the Alaska Chilkat Bald Eagle Preserve, a minted medallion richly accented in 24 karat gold is inset into the border.

Werd destijds uitgegeven om met de opbrengst een eagle reservaat in Amerika te steunen.

yamic
Bijrol
Bijrol

Bericht door yamic » 18 feb 2004 17:23

Colonel_Kurz schreef:
yamic schreef:Figurant? Wat nou figurant? Hoe kan ik daar me eige teksje plaatsen? :-?
Dat is een vraag voor het feedback forum, niet voor in het kunsthoekje.

Maar om je vraag te beantwoorden: Dat kan niet. De enige manier waarop je naam op dit forum verandert, is door meer te posten.

Aha! Dus het is een kwestie van je titel verdienen? Sorry dat ik in het verkeerd forum zit dan, maarre dit vind ik kunst; Geboorte van Venus van Botticelli _O_ lekker oud! (enne hoe doen die adobe illustrator vormgevers dat toch?)

Afbeelding

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 19 feb 2004 13:16

Emperor, eerdaags kan je zeggen "deze hing bij mij aan de muur", ik ben maar zo vrij geweest een paar handige jongens in te schakelen! :D

O, en dat beeldje nemen ze ook even mee met onbekende bestemming.

Kenji
Regisseur
Regisseur

Bericht door Kenji » 19 feb 2004 14:07

Even wat 'hard-core' kunst tussendoor :P :

Giacometti, Femme égorgée (Vrouw met doorgesneden keel), 1932
Afbeelding
Wat mij betreft veel krachtiger dan zijn 'uitgerekte' figuurtjes.

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 19 feb 2004 14:25

Bolo Ik had nog nooit iets gezien van Giacometti, en de vorm vind ik mooi, alleen de titel kan voor mij van alles zijn, zelfs "schaal voor borrelhapjes", ik wil je niet beledigen, nòg de kunstenaar, maar ik zie hier niets herkenbaars in. en zeker geen vrouw met doorgesneden keel. Heb je zelf niet het idee dat sommige kunstenaars hun werk maar een naam geven?

Plaats reactie