Dank je wel Wizzard, inderdaad die bedoelde ik, blijf hem hilarisch vinden. En niet alleen omdat hij ook half spaans is. Heb hem een paar keer ontmoet en hij is echt een hele aardige jongen, ondanks alles zeg maar . En nog een uitstekende cabaretier ook.
Dat zal zuiver toeval zijn. Of zou mijn Hoofdpiet zich de rest van het jaar schminken en stiekem een beetje bijbeunen? Als dat het geval is is het laatste woord daarover nog niet gesproken.
Nou ja, een eerdere Hoofdpiet ging een paar jaar na zijn ontslag ineens als blanke man moorden in Amsterdam oplossen. Ik denk dat uw personeelsbeleid wel wat verbetering kan hebben, Sint.
Vanavond 22:00 op Ned 3. Ronald Goedemondt: Binnen de lijntjes.
Critici over de show:
"Niemand is zo grappig als Ronald Goedemondt." - Annet de Jong, De Telegraaf, 5 van de 5 sterren
"Lachkanon met perfecte timing." - Merijn Henfling, AD, 4 van de 5 sterren.
"Goedemondt vindt grappen waar anderen niet zoeken." - Henk van Gelder, NRC Handelsblad, 4 van de 5 sterren. Recensies
Bilbo schreef:Vanavond 22:00 op Ned 3. Ronald Goedemondt: Binnen de lijntjes.
Critici over de show:
"Niemand is zo grappig als Ronald Goedemondt." - Annet de Jong, De Telegraaf, 5 van de 5 sterren
"Lachkanon met perfecte timing." - Merijn Henfling, AD, 4 van de 5 sterren.
"Goedemondt vindt grappen waar anderen niet zoeken." - Henk van Gelder, NRC Handelsblad, 4 van de 5 sterren. Recensies
Bedankt. Bijna buikpijn gehad van het lachen. Echt geweldige show, heel grappig. Vooral die grap in de trend van. Ja kanker vind ik een naar woord , kijk heel serieus. Mijn ouder is doodgereden door een kankerlijer.
Net terug uit Lelystad van een voorstelling van Youp, maar dat liep toch iets anders dan gepland: ergens in het tweede deel van de show, midden in een stuk waarin hij met een terminaal zieke vriend een kist aan het uitzoeken is zei hij heel plotseling iets van "ik word ziek", liep het podium af en het gordijn ging dicht. En dan toch uiteraard de twijfel of dit een grap was, deel van de show. Dat ie ineens midden in de zaal zou zitten of zo, voor de pauze had hij al iets gezegd dat de mensen die daarna terug zouden komen daar nog wel eens spijt van zouden kunnen krijgen, dan zouden er knopen doorgehakt gaan worden over de rest van je leven. Toch het risico van een cabaretier, je weet nooit wanneer het nu serieus is of dat je in de maling wordt genomen. En zelfs als er dan een kerel het podium op komt om te vertellen wat er aan de hand is en iedereen wat later naar de foyer wordt gestuurd blijft die twijfel nog even hangen. Maar al snel wordt dan toch wel duidelijk dat het serieus is. Plotselinge griepaanval. Er is een arts bij geweest, schijnt verder allemaal niet zo ernstig, maar de show afmaken was geen optie.