Droomhoekje

Bar is open!
emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 09 okt 2007 14:34

gollum36 schreef:Tip voor droomliefhebbers: Paprika.
..uien en absinthe.. :D
dromen gegarandeerd.
..update:
Ik zie nu wat je bedoeld..is een film.

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 09 okt 2007 17:33

emperor schreef:
dromen gegarandeerd.
..update:
Bizarre film, inderdaad. Gaat over (lucide) dromen. Maar ik dacht dat het zo cryptisch mogelijk stellen ook wel interessante reacties op zou leveren...

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 09 okt 2007 17:38

gollum36 schreef:
emperor schreef:
dromen gegarandeerd.
..update:
Bizarre film, inderdaad. Gaat over (lucide) dromen. Maar ik dacht dat het zo cryptisch mogelijk stellen ook wel interessante reacties op zou leveren...
De recensie in Filmvalley had mijn interesse al gewekt. Binnenkort eens een keer huren.

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 09 okt 2007 17:49

dannyB schreef:
gollum36 schreef:
emperor schreef: ..uien en absinthe.. :D
dromen gegarandeerd.
..update:
De recensie in Filmvalley had mijn interesse al gewekt. Binnenkort eens een keer huren.
Zet hem alleen af voor de laatste scène. Schaamteloze zelfpromotie van de regisseur die de film flink voor mij verpestte.

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 28 okt 2007 11:30

..het was weer vreemd, maar erg duidelijk;

Ik ontmoette op een gegeven moment de twee gitaristen van iron maiden:
Adrian Smith en Dave Murray (zucht)..Dave stelde zich, zoals altijd erg bescheiden op, en ik was natuurlijk erg onder de indruk dat ik eigenlijk zomaar een praatje kon maken met een van s'werelds beste gitaristen imho.Ik sprak Dave aan, en vroeg hem of hij misschien iets kon vertellen over Bruce Dickinson..of hij prive nog eigenaardigheden had..hij vertelde me toen dat Bruce een pop had, of een knuffelbeer oid met een luier om, en dat hij die regelmatig vernieuwde.

hahaha!..hoe kom je derop.

Feoreunn
Regisseur
Regisseur

Bericht door Feoreunn » 28 okt 2007 12:04

Hahaha, dat lijkt me een hilarische droom :P

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 01 dec 2007 09:07

wauw..
ik droomde dat ik bij mijn ouders was, en er was een soort brandmeldsysteem geïnstalleerd het scheen nieuw te wezen want ik verwonderde mij erover...alleen er scheen iets mis mee te gaan op een gegeven moment..ik deed de deur open waarachter het paneel zat, en er begon rook uit te komen..er begon ook een teller te lopen op het paneel die terugtelde..aftelde als het ware..en ik hoorde iets van : "Time to detonation is minus 5 minutes"uit het paneel komen..ik schrok me rot, en adviseerde mijn ouders om alles bij elkaar te zoeken wat waardevol was, in te pakken, en weg te wezen..ik begon zelf ook vanalles bij elkaar te zoeken, maar ik wist niet waar ik moest beginnen..zelfs de papagaai in de huiskamer liet ik maar uit zijn kooi los uit wanhoop..alleen daar kreeg ik spijt van en ik pakte hem en deed hem in een koekblik om mee te nemen...ik vroeg nog aan mijn vader of die rijden kon...ja dat moest wel lukken nog (hij heeft niet eens een auto)..afijn de countdown liep gewoon door en op een gegeven moment liep ik naar het paneel toe en probeerde de teller te stoppen ik zei "Moeder, stop de teller, er is niks aan de hand"..geen reactie en we hadden nog maar 1 minuut te gaan...opeens hoorde ik een stem terug "ik heb patrouillerende brandwachten in de buurt gedetecteerd, zal ik die binnenroepen?"..jaaa graag!..antwoordde ik terug..toen begon het vaag te worden, maar ik geloof dat we toch met onze spullen nog in de auto wegreden.

tweede gedeelte:
Ik kwam op een gegeven moment in een ziekenhuis, om iemand te bezoeken dacht ik..ik moest plassen en zocht een wc..ik kwam onderweg een zuster tegen, zag er erg jong uit, "op naar de volgende patiënt" hoorde ik haar nog zeggen toen ze voorbij liep..ze leek wel een engeltje zo mooi..afijn, ik had een wc gevonden, met ook wat plashokjes..met een soort doucheputjes,,,vreemd dacht ik nog , moet ik hier plassen..de WC was bezet, dus ging ik maar naar zo'n plashokje,,alleen ik keek onder het deurtje door en zag bloed omhoog pruttelen, door de afvoer heen..lekker, dacht ik nog bij mezelf..later zag ik dat iemand bezig was met de afvoer, geplast heb ik niet geloof ik...onderwijl liepen patienten daar doorheen met hun borden op zo'n plateau..lekker, dacht ik nog een keertje, en begon een gevoel van medelijden te krijgen...(nou vind ik ziekenhuizen al een vreselijke plek om te zijn...al die emotie die je gewoon voelt.)

het was best weer helder.

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 01 dec 2007 11:11

..over dromen en slapen gesproken..

http://item.express.ebay.com/EXORCIST-B ... xpressItem

..niet dat je hierin veel nachtrust zal krijgen.. :O
Wel leuk als je logees hebt, en je hebt net The Exorcist gekeken.. :lol:

Shine
Regisseur
Regisseur

Bericht door Shine » 06 jan 2008 11:42

Ik droomde vannacht voor het eerst over de aankomende bruiloft van Patrob en mij. Alles ging mis! Wat een !#@!-droom zeg! }:

We zijn gisteren druk bezig geweest met de te locatie van het trouwen en we hebben het gelukkig nu duidelijk.

Maargoed, de droom; de jurk was lelijk, er was niets geregeld voor het eten/locatie, alles ging mis....
Gelukkig was het inderdaad maar een droom en is in werkelijkheid (bijna) alles inmiddels geregeld. :Y

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 03 feb 2008 09:13

..ik liep langs een mij wel vaag bekende weg..het was al wat later in de middag had ik het gevoel..en ik zag eigenlijk niemand, geen mensen geen verkeer..maar in de verte kwam er een auto aan..een cabrio..dicht genoeg genaderd herkende ik de bestuurder..het was Robbie Williams...dus ik zwaai even naar hem, hij keek mijn kant op, en hij zwaaide terug met twee handen tegelijk..en reed verder.

tweede gedeelt was ik beland in een soort bouw, waar men allerlei gevaarlijke steigertjes had gebouwd in de trappenhuizen die bij het minste geringste instorten..er was ook geen licht..en langs de trap kon je niet naar beneden of naar boven omdat er van die gevaarlijke steigertjes met losse planken en allerlei troep instonden..omdat er geen licht was ging alles op de tast..ik probeerde naar beneden te klimmen, en probeerde met mijn voet om op zo'n steigertje te gaan staan..helaas het bouwwerkje stortte direct ineen met een klap en een hoop stof...toen ging ik naar de leidinggevenden om te zeggen dat dit de gevaarlijkste bouw was die ik ooit had meegemaakt..

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 22 jun 2008 09:03

..deze keer gedroomd dat ik in een soort studentenkantine was op een campus..ik ging naarbinnen om een flesje drinken te scoren uit 1 van de automaten..ik gooi er een muntstuk in maar alles was uitverkocht..dus ik druk op de retourknop..en wat gebeurt er..de automaat gooit er ineens een stapel bankbiljetten uit..bijna onder mijn neus zie ik vanalles zich opstapelen..briefjes van 500, 1000, 2000 euro..het werd een flinke stapel natuurlijk gritste ik snel de lade leeg en stouwde mijn zakken vol, in de hoop dat niemand het gezien had deed ik zo onopvallend mogelijk..op zoek naar een plek om het geld goed op te bergen kwam ik uit in het toilet..alleen het was overal druk, overal waren mensen en nergens plek om het geld goed op te bergen..mijn zakken puilden uit..en ik bedacht wat ik er allemaal mee kon doen..ik begon maar wat te lopen en bedacht me ook dat natuurlijk iemand moest merken dat er zoveel geld weg was..ik ging terug naar de automaat en keek omhoog..ik zag dat er camera's hingen tot mijn teleurstelling..en besloot toen maar naar de bewaking te stappen..een andere keus was er niet..de bewaker liep ergens rond, en ik legde mijn arm op zijn schouder en fluisterde in zijn oor of ie even met me mee wilde gaan omdat ik iets had wat ik hem wilde laten zien...toen werd ik wakker.

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 20 sep 2008 08:01

..fantastisch!

Ik droomde dat ik in de huiskamer zat, en naar buiten keek waar ik 2 vrouwen van middelbare leeftijd een balletje zag trappen..(op zich al vreemd genoeg)..maar het wordt nog vreemder, op een gegeven moment geeft de ene dame de bal een flinke loei richting mijn ramen..en de bal suist met een rotgang mijn kant op, ik blijf kijken, maar de bal gaat dwars door de ramen heen..en beland op de grond ergens in de kamer..de 2 dames zijn niet meer te bekennen, maar het vreemde is..het glas is niet kapot, bij een grondige inspectie bleek er helemaal geen schade te zijn, de bal lijkt dwars door de ramen te zijn gevlogen zonder schade aan te richten..er ging van alles door me heen in me droom en ik realiseerde me een song van Mercyful Fate waarin de tekst voorkwam "we raise our glasses" en ik bedenk dat er toch meer tussen hemel en aarde moet zijn als dat soort dingen kunnen gebeuren..want dit kon gewoon niet normaal gesproken realiseerde ik me.

2e deel: maar dat was nog niet alles, ik vertelde het aan een aantal bekenden en liet het hen zien..maar er was eigenlijk niks te zien, alleen een voetbal die op de grond lag..we zijn gaan zitten op de grond en keken wat rond, toen het me opviel dat iedereen incl. ikzelf in het groepje rode sokken aanhad..een stuk of 7 mensen die een voor een hun broek opstroopte en ja hoor, iedereen rode sokken..dat kon geen toeval zijn..eentje uit de groep raakte toen iets aan wat donker van kleur was..en opeens had iedereen die die persoon op dat moment vasthad of aanraakte ook die kleur sokken aan...aha! zei ik nog dus jij bent de doorgever..

:lol:

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 30 dec 2008 13:31

vannacht een nachtmerrie gehad..ik droomde dat de vakantie voorbij was, en ik op me werk was.. :o
Laatst gewijzigd door emperor op 30 dec 2008 18:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Ayciro
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Ayciro » 30 dec 2008 15:43

emperor schreef:vannacht een nachtmerrie gehad..ik droomde dat de vakantie voorbij was, en ik op me werk was..
Dat is echt een nare droom.
Ik droomde dat ik de 25 miljoen had gewonnen en toen werd ik wakker dat is nog erger.

Dre
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Dre » 01 jan 2009 19:14

Ayciro schreef:
emperor schreef:vannacht een nachtmerrie gehad..ik droomde dat de vakantie voorbij was, en ik op me werk was..
Dat is echt een nare droom.
Ik droomde dat ik de 25 miljoen had gewonnen en toen werd ik wakker dat is nog erger.
en daar stonden ze met de koffers zeker. :D

Ik Droomde dat er een stel kinderen naar beneden moesten klimmen (16 meter) maar bij een daarvan wilde het niet lukken en sprong. waardoor ze op de grond stuiterde en daarna nog 4 meter liep. (hierna werd ik waker) waarom er paniek was dat weet ik dan weer niet.

Plaats reactie