Droomhoekje

Bar is open!
emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 17 jan 2009 20:15

Ik heb nu weer even tijd om neer te zetten wat ik gisteravond droomde best wel helder ook..het was ook best wel weer bijzonder eigenlijk komt 'ie:

Ik was net terug van een behandeling namelijk de nieuwste rage op tattoo/piercing/scarification/branding gebied voor de durfals...namelijk letters op je tanden laten graveren..(hoe kom je erop) en natuurlijk was ik bij de beste geweest die dat zou kunnen doen dacht ik nl. Henk Schiffmacher..dit realiseerde ik me toen de behandeling al afgelopen was en ik eigenlijk alweer buiten stond..het enige wat ik wist dat Henk Schiffmacher het gedaan had en ik hoorde nog luid gepraat in de verte w.o. zijn typerende stemgeluid...afijn, ik loop verder op straat mezelf afvragend of zo'n behandeling geen kwaad kon voor je tandglazuur O+ ...in ieder geval wist ik wel welke letters erin gegraveerd zouden moeten zijn nl. G R I E F...en dan zou de eerste letter er onzichtbaar ingezet zijn..(hahaha..hoe kom ik erop)..maargoed het wordt nog vreemder..op de weg naar huis kom ik Bryan Ferry van Roxy Music tegen, die net een optreden aan het geven was..ik was zo dichtbij dat ik met hem praten kon..ik keek hem goed aan en zag dat eigenlijk zijn beste dagen voorbij waren..toch zei ik tegen hem: "you are the best"..en hij zei terug: "back then"...
de reis gaat verder en ergens had ik de gelegenheid om in de spiegel te kijken wat Schiffmacher nou eigenlijk met mijn tanden had uitgespookt..ik kijk in de spiegel en zie dat er een kies gebarsten is, en het graveerwerk alleen een paar krassen zijn..me gebit was dus naar de klote en ik zei nog in mezelf, dit gaat meneer Schiffmacher vergoeden...

dat was alles wat ik me nog herinneren kan.
(je wordt bedankt Henk!).. :wink:

Dre
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Dre » 20 jan 2009 19:30

Ik zou gewoon een advocaat op hem afsturen, je moet alleen nog even bewijzen dat dit echt gebeurd is en dat je er nu een trauma vanopgelopen hebt.

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 20 jan 2009 20:25

..ik was allang blij dat het niet echt was.

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 07 feb 2009 10:20

it can't get any better than this;

..ik lag onder een soort tafel met de actrice Radha Mitchell (of we nu in een film speelden of niet is niet duidelijk) we moesten door een soort gat heen en ik hielp haar daar natuurlijk graag bij..eenmaal door het gat lagen we naast elkaar en ik zei dat ik wist dat ze ook een schorpion was van sterrenbeeld..toevallig zei ik..ze deed een beetje nonchalant omdat ik haar bij het helpen door het gat heen haar over het hele lichaam betast had..:lol: tenminste zo kwam het over..de kleine conversatie was trouwens in het nederlands...

grappig dat je in dromen toch soms precies weet met wie je te maken hebt vanaf het eerste moment..nou heb ik al een hele tijd geen films meer gezien met deze actrice, maar het blijft toch hangen dus.

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 19 apr 2010 19:20

Gister weer eens een droom gehad die wel weer eens het vermelden waard is denk ik..het was tamelijk vreemd maar toch ook weer niet op een bepaalde manier...in die droom verscheen er een grote zwarte kat..echt diepzwart van kleur en met een zeer mooie glanzende vacht en ongeveer 2 keer zo groot als een gewone kat met een beetje oplichtende grote katteogen..die bleef maar bij mij in de buurt en steeds als ik die kat aanraakte zag ik een soort visioen, elke keer weer iets anders..ik had ook het idee dat die kat mij beschermde op een of andere manier.
Vreemde droom, maar ik vond het eigenlijk wel gaaf.

Roeltje
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Re: Droom hoekje

Bericht door Roeltje » 26 dec 2014 14:02

Heb even moeten zoeken, maar ik wist dat hier al een topic over moest zijn. Daarom plaats ik mijn ervaring even hier (mochten er mensen geïnteresseerd zijn).

Ik heb vannacht gedroomd dat ik naar school moest (ja, en dat midden in de kerst) en dat het lot mij op elke manier tegenhield om daar te komen. Zo schoot mij ineens te binnen dat ik mijn kleren nog niet aan had toen ik buiten stond om mijn fiets te pakken. Na een aantal gebeurtenissen vertrok ik te laat van huis. En ja, toen verdwaalde ik. Een vriend van me die op een school in Groningen zit nam hem mee naar zijn school voor onderdak. Daar kreeg ik ruzie met een vrouw, omdat ik hier niet hoorde. Inmiddels was het nacht en toen wilde ik ontsnappen via de achterkant van de school... ofzo :}
Toen ging ik volgens mij nog een tijdje ronddwalen in de stad en toen kwam ik een andere groep jongeren tegen die mij wel wilde helpen met het vinden van mijn school (het was nog steeds pikkedonker). Ik denk dat het einde was dat ik bij mijn school aankwam, maar dat die natuurlijk allang weer dicht was en alles geen zin had.

Vond het een hele vreemde droom en zo ongeveer alles zag er anders uit dan het in het echt eruit zag.

MissOrangey
Filmster
Filmster

Bericht door MissOrangey » 28 dec 2014 21:43

Hmm, ik had verwacht dat puberjongens wel betere dingen hadden om over te dromen. :wink:

Roeltje
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Roeltje » 28 dec 2014 21:47

Helaas kan ik niet zelf kiezen wat ik droom. :wink:

Dre
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Dre » 28 dec 2014 23:19

MissOrangey schreef:Hmm, ik had verwacht dat puberjongens wel betere dingen hadden om over te dromen. :wink:
Bedoel je nu over vrouwen? :P

MissOrangey
Filmster
Filmster

Bericht door MissOrangey » 28 dec 2014 23:23

Bijvoorbeeld. Spreek je trouwens uit ervaring, Dre? :wink:

Dre
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Dre » 28 dec 2014 23:30

Jammer genoeg bleef dat bij dag dromen (nu nog steeds overigens) en jij? haha

MissOrangey
Filmster
Filmster

Bericht door MissOrangey » 28 dec 2014 23:40

Dat vind ik echt heel jammer, Dre. Je lijkt me zo'n lieve jongen. Ik? Nou, nooit gedroomd over vrouwen, wel over jongens natuurlijk. Onder andere Leonardo DiCaprio... wat was ik toen een leuk bakvisje.

Dre
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Dre » 28 dec 2014 23:44

bakvisje? dat begrijp ik niet, maar zoals ik net las (nou ja je familie was in België) kom jij ook uit België misschien dat het daar iets mee te maken heeft O+
Maar ik begrijp je verder wel, nu wordt Orangey toch niet jaloers op hem he? :D

MissOrangey
Filmster
Filmster

Bericht door MissOrangey » 28 dec 2014 23:51

Ik dacht dat het in Nederland ook gebruikt werd, maar het betekent ongeveer pubermeisje. Zo'n meisje dat veel giechelt en verliefd wordt op popsterren en acteurs.
Orangey is niet zo jaloers van aard, gelukkig.

Dre
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Dre » 29 dec 2014 00:00

Dat zou ook raar zijn, Leonardo DiCaprio zou dan eerder jaloers moeten zijn op Orangey, want hij heeft jou aan zijn zijde DiCaprio niet. En Orangey zal vast een veel leukere en knappere kerel zijn dan DiCaprio denk ik zo.
Ah oké dan begrijp ik het, maar jij bent dus inderdaad afkomstig uit België? :8

Plaats reactie