Wist je dat...

Bar is open!
Plaats reactie
emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 23 mei 2005 19:10

...de absint wet nu officieel helemaal is ingetrokken.
Afbeelding
:)

Konami
Regisseur
Regisseur

Bericht door Konami » 26 mei 2005 15:57

Blu-ray wordt niet duurder dan dvd-schijf

De Blu-ray Disc Association heeft bekendgemaakt dat de kosten voor het produceren van Blu-Ray-schijven op de lange termijn niet hoger zullen liggen dan de huidige dvd-schijfjes. Dit jaar nog zullen de versies met een capaciteit van 25GB en 50GB beschikbaar zijn. De kostprijs van een nieuwe technologie kan een belangrijke factor zijn in het succes ervan en met de Blu-Ray-technologie lijkt dit alvast de goede weg op te gaan, door de opslagcapaciteit te vervijfvoudigen tegen eenzelfde productieprijs. De recentste verbeteringen in het productieproces werden aangebracht in de technologie voor het aanbrengen van de afdeklaag. Het is overigens nog niet duidelijk of entertainmentbedrijven, zoals filmmaatschappijen, ook dezelfde prijs zullen hanteren voor de Blu-Ray-versie en dvd-versie van hun films.
Bron: http://www.tweakers.net/nieuws/37457

PUMA
Regisseur
Regisseur

Bericht door PUMA » 26 mei 2005 16:18

Konami schreef:

De Blu-ray Disc Association heeft bekendgemaakt dat de kosten voor het produceren van Blu-Ray-schijven op de lange termijn niet hoger zullen liggen dan de huidige dvd-schijfjes. Dit jaar nog zullen de versies met een capaciteit van 25GB en 50GB beschikbaar zijn. De kostprijs van een nieuwe technologie kan een belangrijke factor zijn in het succes ervan en met de Blu-Ray-technologie lijkt dit alvast de goede weg op te gaan, door de opslagcapaciteit te vervijfvoudigen tegen eenzelfde productieprijs. De recentste verbeteringen in het productieproces werden aangebracht in de technologie voor het aanbrengen van de afdeklaag. Het is overigens nog niet duidelijk of entertainmentbedrijven, zoals filmmaatschappijen, ook dezelfde prijs zullen hanteren voor de Blu-Ray-versie en dvd-versie van hun films.
Bron: http://www.tweakers.net/nieuws/37457
weet je ook wanneer de blue ray uitkomt (heb er zelf alleen een klein stukje over gelezen in de consumenten bond)

Konami
Regisseur
Regisseur

Bericht door Konami » 26 mei 2005 16:36

PUMA schreef:weet je ook wanneer de blue ray uitkomt (heb er zelf alleen een klein stukje over gelezen in de consumenten bond)
Ik heb niks zinnigs kunnen vinden, maar alleen dit:
With 2006 being widely excepted as the release date for the PS3,
Je kunt namelijk op de PS3 blue ray afspelen.

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 26 mei 2005 20:38

Goh, zeiden ze dat zo'n 20 jaar geleden ook niet toen de LP vervangen werd door de CD?

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 26 mei 2005 21:10

WizardOfOss schreef:
Goh, zeiden ze dat zo'n 20 jaar geleden ook niet toen de LP vervangen werd door de CD?
mja..de eerste CD's die in de platenwinkels verschenen waren klassiek..en die gingen van de hand voor zo'n 100 gulden per stuk..
(ik heb zelf toen meteen Powerslave van Iron Maiden op CD gekocht!...me eerste cd aankoop,nou dat was het helemaal dacht ik...60 gulden voor betaalt...ja ze weten het wel.)

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 27 mei 2005 00:59

je bij dit weer beslist geen ramen moet gaan lappen e.d. :x

LuciusMalfoy
Regisseur
Regisseur

Bericht door LuciusMalfoy » 17 jun 2005 10:15

... de geurvreters die ik net in mijn sneakers heb gedaan gigantisch naar cannabis ruiken?

... ik met deze schoenen nooit door de douane kom als er een drugshond op mij wordt losgelaten?

... ik de komende week naar New York vlieg voor mijn werk en ik dan hoop dat de penetrante zweetlucht van mijn voeten de wietwalm heeft doen verdwijnen?

... mijn huisgenoot al een tien minuten met zijn neus in mijn schoen zit, omdat hij het 'zo lekker' vindt ruiken?

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 17 jun 2005 10:58

...ik jouw schoenen ook wel wil ruiken?

Calva
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Calva » 17 jun 2005 17:44

... Ik een schoenen ga ruiken omdat ik ze al genoeg ruik bij mij op het werk.

... Ik gister echt een super leuk meisje heb ontmoet :)
... Ik daar nu serieus werk van ga maken B-)
... terwijl ik de vorige wist-je-dat typte, ik echt een evil-smile op mijn gezicht had

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 17 jun 2005 18:12

..ik al een hele tijd een plek op mijn voet had die soms bloedde en juikte...ik op het idee kwam om er wat pure absinthe op te deppen...en daarna het steeds minder werd,en nu bijna verdwenen is.. 8)

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 18 jun 2005 00:44

ik dat helemaal geen wonder vind? Alcohol met kruiden, en je had het in huis, maar met Dettol was het ook wel gelukt.

ik knap de pest in heb op justitie, die een tbs'er die door de kliniek als onbehandelbaar is opgegeven, toch maar met proefverlof mocht, de rest weet iedereen.

ik het wel grappig vind dat er zo'n heisa over die europese grondwet is, dat ze die nu maar voor een jaar in de ijskast hebben gestopt, en het wèl sneu vind dat Nederland 5,5 miljard euro blijft betalen, het kleinste land met de hoogste netto bijdrage.

ik het niet nodig vind dat er mensen zijn met onwelriekende voeten en schoenen, omdat er prima middelen voor in de handel zijn. :wink:

ik vandaag een nare dag achter de rug heb, voorgevoelens waarvan ik bijna zeker weet waar het vandaan komt, maar er niets aan kan doen.

ik weet dat bijna niemand er in gelooft, maar ik er wel last van heb. }:

LuciusMalfoy
Regisseur
Regisseur

Bericht door LuciusMalfoy » 20 jun 2005 15:02

Ann McDunn schreef:ik het niet nodig vind dat er mensen zijn met onwelriekende voeten en schoenen, omdat er prima middelen voor in de handel zijn. :wink:
...ik het met Ann eens ben, maar dat met blote voeten in sneakers gaan straatvoetballen met 30 graden buiten nou eenmaal tot gevolg heeft dat ze ietwat minder plezant gaan ruiken?

...ik na zaterdag niet meer bang ben dat de honden op Newark alarm gaan slaan... :lol:

...men in New York wegloopt met Quiks (sneakers dus) en ik dus drie paar moet meenemen voor mijn Amerikaanse collega's daar?

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 22 jun 2005 14:19

- ik het rot vind voor Ann dat die voorgevoelens misschien uitkomen }:

- ikzelf hele goede gevoelens heb voor de toekomst

- ik dit jaar al genoeg heb meegemaakt

- ik hoop dat mijn voorgevoelens wel uitkomen

LuciusMalfoy
Regisseur
Regisseur

Bericht door LuciusMalfoy » 22 jun 2005 15:27

... ik tegen beter weten in toch hoop dat er vanavond lekker eten wordt geserveerd in het vliegtuig.

... ik zondag één dag vrij ben voor ik maandag weer terugvlieg?

... ik uitkijk naar zondag (en naar de andere dagen vol met meetings niet zo..)

Plaats reactie