Sasser-virus

Bar is open!
Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 11 jun 2004 13:13

Aphelion schreef:Niet het sasser virus,
maar bij mij heeft mijn hardeschijf het zojuist begeven door de hitte :cry:

Ik heb er 3 schijven in: 1 voor windows, 1 voor applicaties en 1 voor muziek.. die van de applicaties is stuk :cry: Maar windows draait gelukkig nog en mn muziek vrolijkt me weer wat op.. Ik heb er nu wel de pest in aangezien ik een harddisk moet vervangen en 50gb aan programma's weer opnieuw mag installeren :x
Dat is toch wel sneu voor je, maar ik wist helemaal niet dat hitte ook al invloed had op een harde schijf, daar is zeker ook niets aan te doen. In ieder geval sterkte Aphelion. :-?

Aphelion
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Aphelion » 11 jun 2004 13:16

Ann McDunn schreef:
Aphelion schreef:Niet het sasser virus,
maar bij mij heeft mijn hardeschijf het zojuist begeven door de hitte :cry:

Ik heb er 3 schijven in: 1 voor windows, 1 voor applicaties en 1 voor muziek.. die van de applicaties is stuk :cry: Maar windows draait gelukkig nog en mn muziek vrolijkt me weer wat op.. Ik heb er nu wel de pest in aangezien ik een harddisk moet vervangen en 50gb aan programma's weer opnieuw mag installeren :x
Dat is toch wel sneu voor je, maar ik wist helemaal niet dat hitte ook al invloed had op een harde schijf, daar is zeker ook niets aan te doen. In ieder geval sterkte Aphelion. :-?
Mja, als er 3 schijven op elkaar liggen zonder de nodige koeling met dit weer, dan worden ze nogal warm en soms ook instabiel. Helaas deze keer fataal :( Misschien is het toch tijd voor dit speelgoed:

Afbeelding

Plaats reactie