Sasser-virus
Sasser-virus
Ik ben getroffen door dit virus. Ik weet nit of je het zo goed schrijft. Heel mijn hard-disk kapot.....
Zijn er nog meer mensen getroffen?
Re: Sasser-virus
Ik ga niet met jou praten, anders is er ook een kans dat ik getroffen kan worden.. hehe.. oeps.. ik praat nu al met jou..dannyB schreef:Ik ben getroffen door dit virus. Ik weet nit of je het zo goed schrijft. Heel mijn hard-disk kapot.....

Om een normale antwoord te geven, neen, ik ben gelukkig nog niet getroffen ..
- Ann McDunn
- Walk of Fame
- Contacteer:
Nee ik ben ook niet getroffen, dat stuk ellende die dit op z'n geweten heeft hebben ze te pakken gelukkig, maar ik vind het héél sneu voor iedereen die dit is overkomen.dannyB schreef:Ik ben getroffen door dit virus. Ik weet nit of je het zo goed schrijft. Heel mijn hard-disk kapot.....
Maar hoe zit dat nu? Het sarser virus kon toch geen schade aan je computer zelf veroorzaken, wat ik ervan gelezen heb was het alleen zo dat de computer telkens uitviel en zichzelf daarna weer ging opstarten.

weet je zeker dat het sasser is? Er werd gezegd dat Sasser onschadelijk is voor je PC. Dus heb je niet ergens anders last van?dannyB schreef:Ik ben getroffen door dit virus. Ik weet nit of je het zo goed schrijft. Heel mijn hard-disk kapot.....
je harde schijf kapot hehehe mijn neus!
Ik was mijn computer aan het herinstaleren... moest ik even het internet op om mijn drivers te zoeken..2 minuten en jahoor sasser...
fluitje van een cent om em er weer af te gooien ook.....Ik vond het wel grappig...Een geformateerde computer..2 minuten online en pats
.
Met een vuurmuur wordt je ook niet getroffen.
Ik was mijn computer aan het herinstaleren... moest ik even het internet op om mijn drivers te zoeken..2 minuten en jahoor sasser...
fluitje van een cent om em er weer af te gooien ook.....Ik vond het wel grappig...Een geformateerde computer..2 minuten online en pats

Met een vuurmuur wordt je ook niet getroffen.
Laatst gewijzigd door Adamica op 23 mei 2004 07:12, 2 keer totaal gewijzigd.
Een mannetje zei dat er meerdere varianten was. Krijg pc deze week terugLumière schreef:weet je zeker dat het sasser is? Er werd gezegd dat Sasser onschadelijk is voor je PC. Dus heb je niet ergens anders last van?dannyB schreef:Ik ben getroffen door dit virus. Ik weet nit of je het zo goed schrijft. Heel mijn hard-disk kapot.....
- Ann McDunn
- Walk of Fame
- Contacteer:
Na alles wat ik ervan gehoord en gelezen heb, bekruipt me het angstige vermoeden dat dat mannetje van jou er een variant van bedacht heeft, en er nu fijn aan gaat verdienen.dannyB schreef:Een mannetje zei dat er meerdere varianten was. Krijg pc deze week terugLumière schreef:weet je zeker dat het sasser is? Er werd gezegd dat Sasser onschadelijk is voor je PC. Dus heb je niet ergens anders last van?dannyB schreef:Ik ben getroffen door dit virus. Ik weet nit of je het zo goed schrijft. Heel mijn hard-disk kapot.....

afkloppen Ann...Ann McDunn schreef:Na alles wat ik ervan gehoord en gelezen heb, bekruipt me het angstige vermoeden dat dat mannetje van jou er een variant van bedacht heeft, en er nu fijn aan gaat verdienen.dannyB schreef:Een mannetje zei dat er meerdere varianten was. Krijg pc deze week terugLumière schreef: weet je zeker dat het sasser is? Er werd gezegd dat Sasser onschadelijk is voor je PC. Dus heb je niet ergens anders last van?
beetje positief denken trouwens

1 keer het Blaster-virus gehad,
die kwam zo binnenwandelen,toen ik windows update wilde doen,na een nieuwe install van XP-Pro.
Ik had me firewall nog niet aangezet,het beste is als je gaat installeren,even je netwerk stekker eruit te halen
(voordat je gaat formateren/installeren),en na de installatie meteen je firewall activeren,en dan pas het netwerkstekkertje erin steken,dan meteen alle updates halen op de windows update site.
Maakt bij mijn weten niet je harddisk kapot..
die kwam zo binnenwandelen,toen ik windows update wilde doen,na een nieuwe install van XP-Pro.
Ik had me firewall nog niet aangezet,het beste is als je gaat installeren,even je netwerk stekker eruit te halen
(voordat je gaat formateren/installeren),en na de installatie meteen je firewall activeren,en dan pas het netwerkstekkertje erin steken,dan meteen alle updates halen op de windows update site.
Maakt bij mijn weten niet je harddisk kapot..
Niet het sasser virus,
maar bij mij heeft mijn hardeschijf het zojuist begeven door de hitte
Ik heb er 3 schijven in: 1 voor windows, 1 voor applicaties en 1 voor muziek.. die van de applicaties is stuk
Maar windows draait gelukkig nog en mn muziek vrolijkt me weer wat op.. Ik heb er nu wel de pest in aangezien ik een harddisk moet vervangen en 50gb aan programma's weer opnieuw mag installeren 
maar bij mij heeft mijn hardeschijf het zojuist begeven door de hitte

Ik heb er 3 schijven in: 1 voor windows, 1 voor applicaties en 1 voor muziek.. die van de applicaties is stuk