Het vrouwenpraathoekje.

Bar is open!
Plaats reactie
Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 23 nov 2004 14:04

Jacq jammer dat het niet wil met de oudste, maar als alles mis gaat, wat niet te hpen is, dan kan je in ieder geval zeggen dat jij je best hebt gedaan, en dat is voor jezelf een goed gevoel.

Marlous ik heb haast nog nooit meegemaakt dat een baby precies geboren wordt op de datum die uitgerekend is. Ze komen wanneer ze er zelf zin in hebben, want ook voor hun is het zwaar werk. :Y Die twee van mij kwamen alle twee 14 dagen te laat, dat was te zien aan de lengte van de nagels en de placenta, het is gewoon afwachten, maar de baby kan ook een paar dagen eerder komen dan je denkt, je merkt het vanzelf. :D

Overigens is JLB/einstein dermate arrogant, dat hij denkt alles te weten, en voor de rest is iedereen dom, stompzinnig en nog veel meer van die aardige opmerkingen. Je kunt mensen niet beledigen zonder te verwachten daar antwoord op te krijgen. Hij heeft mij ook eens behoorlijk geraakt, en me zelfs beschuldigd van het hebben van een luie geest en meer aardigheden, en sorry dat pik ik gewoon niet.

Vuur is soms erg nuttig, rietvelden worden ieder jaar afgebrand, en dan komt er het volgend jaar een prachtig rietveld voor terug. :Y

Marlous
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Marlous » 23 nov 2004 18:53

Ooh maar Ann, Ik heb ook nooit gezegd zoiets van hem te pikken. Absoluut niet. Begrijp mij niet verkeerd. Maar door hem te provoceren (zoals vele proberen), heb je hem echt niet in een hoekje hoor. Dat is wat ik probeerde uit te leggen. Je kan hem meer bespelen met logica en feiten. dat probeer ik ook steeds te doen als ik een soort van discussie met hem heb. Want ik ben het ook bijna nooit met hem eens.

Ik ben 22 feb uitgerekend, ik denk dat de beeb 1 maart komt, mijn man dat hij 19 feb komt.

Tja miss, jullie zullen het zeker horen hoor...Ik post zodra het prinsje er is en dan horen jullie hoe het was...

Jacq. Meer kan je niet doen met die meid. op een gegeven moment houdt het gewoon lekker op. Je moet wel tegen haar zeggen dat als ze van school wordt gestuurd je wilt dat ze 40 uur in de week een baan vind. En van dat loon zeker 400 huishoudgeld moet betalen... :wink: wie niet wil leren moet maar werken en dus ook bijdrage leveren aan het huishouden....

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 24 nov 2004 10:13

:o
Laatst gewijzigd door jacq op 23 jul 2007 18:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Konami
Regisseur
Regisseur

Bericht door Konami » 24 nov 2004 10:21

jacq schreef:Sorry liet me eventjes gaan :oops:
Geen excuses please... Je mag je laten gaan... Laat je gaan...

En adem in, adem uit....

Het lucht toch op of niet, dus gewoon doen. ;)

-Jelle-
Bijrol
Bijrol
Contacteer:

Bericht door -Jelle- » 24 nov 2004 19:44

Als ik me er even mee mag bemoeien :)

Ik weet weinig van je achtergrond verhaal af jacq, maar ik weet hoe het is als bij je vader opeens een andere vrouw zit en die probeert een moeder rol aan te nemen. Dat is gewoon op het begin erg lastig, en ik heb haar ook nooit echt in vertrouwen genomen of iets dergelijks, ik wantrouwde haar een beetje. Misschien ook wel door de verhalen die mijn moeder vertelde.

Nogmaals, ik weet voor de rest niks van je situatie af, keek hier gewoon even rond, maar het leek me wel nuttig om dit even te melden.

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 24 nov 2004 23:01

-Jelle- schreef:Als ik me er even mee mag bemoeien :)

Ik weet weinig van je achtergrond verhaal af jacq, maar ik weet hoe het is als bij je vader opeens een andere vrouw zit en die probeert een moeder rol aan te nemen. Dat is gewoon op het begin erg lastig, en ik heb haar ook nooit echt in vertrouwen genomen of iets dergelijks, ik wantrouwde haar een beetje. Misschien ook wel door de verhalen die mijn moeder vertelde.

Nogmaals, ik weet voor de rest niks van je situatie af, keek hier gewoon even rond, maar het leek me wel nuttig om dit even te melden.
Tja Jelle, weet ook niet zo goed wat ik ermee aan moet want ik weet ook jouw achtergrond niet :D Het punt is dit dat deze stiefkids al meerdere vaders gehad hebben en al een eerdere stiefmoeder daar hun echte ouders al 9 jaar gescheiden zijn.
Verder ben ik erg voorzichtig met die zgn moederrol. Ze hebben al een moeder, punt uit.
Laatst gewijzigd door jacq op 23 jul 2007 18:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 25 nov 2004 01:00

Jezus (sorry Balkenende), wat is het toch een toestand, mijn kleindochter komt morgen, het kind wordt 4 december 4 jaar, ook nog een rotdag om jarig te zijn, en die is gek op haar moeder, maar zo heen en weer geslingerd, van crèche, een grootmoeder met af en toe een andere vriend, tante, pappa met vriendin, vriendin van moeder, en hier een paar jaar lang 2 dagen in de week, nu véél minder, wat ze erg mist, dus begint ze nu al te manipuleren, en ze heeft grote fantasiën, dat ze een heel groot huis koopt en dat we daar met z'n allen gaan wonen. Als het zo door gaat raakt dat kleine ding ook al verknipt. Ahum, wil de laatste Nederlander die aan normen en waarden doet nu het licht uitdoen?

Wat dat betreft ben ik echt ouderwets, als je kinderen wilt oké, maar dan ook de verantwoording, en moeder in ieder geval 4 jaar thuis voor het kroost.

Jacq wat een ellendig idee, eerst voor een jaar! Dan heb je toch al zo iets van - niet teveel aan hechten - want je moet het allemaal maar afwachten. En die arme kinderen zijn gewoon de dupe van alle omstandigheden. In ieder geval een goed teken, en fijn voor de kinderen dat ze bij jou hun hart kunnen uitstorten. Dat krijgen ze in ieder geval mee.

Het lijkt me echt erg dat je als jongetje de nieuwe vrouw van je vader niet kunt aanvaarden als zijnde een moeder, er blijft later toch altijd iets van hangen.

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 25 nov 2004 07:46

Tja Ann, dat schijnt de tendens van tegenwoordig te zijn. Moeder moet werken, de kinderen worden dan hier dan daar gedropt. En als ze geluk hebben dan blijven pa en ma bij elkaar, zo niet krijgt het op jonge leeftijd al een traum, what's the world comming to.

Wat mijn situatie betreft. Onze advocaat zegt dat als een moeder haar kinderen op 1 dag dropt bij de vader en niet meer naar ze omkijkt en dan ook nog zegt "wie weet wil ik ze over een jaar", en wij gaan daartegen in verweer ze geen poot heeft om op te staan. We zien wel. Hoop dat we snel voor die rechter moeten verschijnen en dat wij winnen, kan ze ook nog eens alle proceskosten betalen :)

EN ben het helemaal met je eens wat betreft je stelling moeder in ieder geval 4 jaar thuis voor de kids. Als ik dat zie bij mijn zus ook. Moest en wou gaan werken en de tweeling werd ook van hot naar her gesleept, niet normaal. En wat dat betreft ben ik dan ook maar ouderwets.

Konami
Regisseur
Regisseur

Bericht door Konami » 15 dec 2004 16:50

Het is hier rustig.

Ik wou dat ze uit mijn leven was...
Ik wil niet meer aan haar denken...

Ik wil rust.

Lumière
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Lumière » 15 dec 2004 16:54

het is hier stil.
TE stil.

Marlous
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Marlous » 15 dec 2004 16:56

Druk druk druk.....

Afbeelding

Huwelijksoutfit van mijn broer....

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 15 dec 2004 18:06

Marlous, wat een mooie foto, en een bijzonder smaakvolle outfit, je ziet er prachtig uit. :T

Ja, het is hier inderdaad stil, maar er zijn ook maar weinig vrouwen om dit hoekje vol te kletsen. Ik zal er eerdaags eens even wat aan doen. :Y

Konami
Regisseur
Regisseur

Bericht door Konami » 15 dec 2004 18:42

Ann McDunn schreef:Marlous, wat een mooie foto, en een bijzonder smaakvolle outfit, je ziet er prachtig uit. :T
Inderdaad, vind ik ook.
Ann McDunn schreef: Ja, het is hier inderdaad stil, maar er zijn ook maar weinig vrouwen om dit hoekje vol te kletsen. Ik zal er eerdaags eens even wat aan doen. :Y
Ik wil je wel helpen met kletsen, maar ik weet niet hoe ik mijn probleem moet aanpakken..
Ik weet niet hoe ik er over moet beginnen en ... ik weet het gewoon niet.

Marlous
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Marlous » 15 dec 2004 18:44

Gooi het er gewoon uit.....

Begin maar ergens....

Konami
Regisseur
Regisseur

Bericht door Konami » 15 dec 2004 18:46

Marlous77 schreef:Gooi het er gewoon uit.....

Begin maar ergens....
Ik was al begonnen, lees mijn eerste berichtje van vandaag. Soms moet je dieper gaan om te begrijpen wat ik bedoel.

Plaats reactie