Het vrouwenpraathoekje.

Bar is open!
Plaats reactie
jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 16 apr 2006 08:38

Ja Miss je moest je schamen :P Nee hoor, maar jij ook fijne Pasen.

Ann bedankt voor je kaart harstikke leuk, uhmmm heb er een teruggestuurd maar wel tig keer op versturen zitten klikken dus hoop dat ie aankomt en als dat zo is dat je hem niet 6x krijgt :oops:

Leuk onderschrift Miss :P Alles goed met jou trouwens????? Zoals je ziet is er hier nog weinig verandert, eigenlijk geen ene malle moer :wink: Behalve dat Marlous niet zoveel meer te zien is hier. Die heeft het nogal druk met kind weer zwanger en werk. Komt wel weer een keer.

misscongenality
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door misscongenality » 16 apr 2006 12:52

Joh is ze weer zwanger? Wat leuk!

Ik heb het druk met werk lol. Elke dag erg vroeg opstaan 6:15 uur gaat gezellig elke morgen de wekker. Ben nu wel blij met nog een extra dag vrij. Dinsdag hoef ik ook alleen maar de halve dag te werken omdat ik naar de tandarts moet :p
Ik werk trouwens nu met plantjes en bloemen, is wel leuk hoor. Het is van de Roteb lol Ik wist niet eens dat ze kassen hadden om met planten en bloemen te werken.
Ik denk dat dit alleen wel beter is dan buiten werken waar iedereen je zo neerbuigend zit aan te kijken. Ik had het zelfs bij de AH achter de kassa, dus laat staan bij dit soort werk.

Nogmaals Vrolijk Pasen allemaal! :p

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 17 apr 2006 01:17

misscongenality schreef:Joh is ze weer zwanger? Wat leuk!

Ik heb het druk met werk lol. Elke dag erg vroeg opstaan 6:15 uur gaat gezellig elke morgen de wekker. Ben nu wel blij met nog een extra dag vrij. Dinsdag hoef ik ook alleen maar de halve dag te werken omdat ik naar de tandarts moet :p
Ik werk trouwens nu met plantjes en bloemen, is wel leuk hoor. Het is van de Roteb lol Ik wist niet eens dat ze kassen hadden om met planten en bloemen te werken.
Ik denk dat dit alleen wel beter is dan buiten werken waar iedereen je zo neerbuigend zit aan te kijken. Ik had het zelfs bij de AH achter de kassa, dus laat staan bij dit soort werk.

Nogmaals Vrolijk Pasen allemaal! :p
Ja miss, Marlous is weer zwanger, maar ik denk dat ze ongeveer op de helft van de zwangerschap zit, dus dat schiet alweer lekker op.

Leuk dat je met planten en bloemen werkt en je trekt je toch niets aan van mensen die neerbuigend naar je kijken? Het soort mensen dat zoiets doet is gewoon dom! Gewoon een minachtende blik terug werpen, zulke mensen verdienen niet beter. Wat je ook doet voor werk maakt toch helemaal niets uit? Dàt je werkt is het belangrijkste, voel je nooit minder dan een ander, zelfs een ouderwetse putjesschepper was belangrijk. :Y

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 17 apr 2006 08:30

Tja, vind het altijd een beetje vreemd dat mensen neerkijken op sommige beroepen. Als je maar werkt vind ik altijd toch? En wat ach maakt het uit, als je er zelf maar prettig bij voelt. Al kan ik me voorstellen dat cassiere op een gegeven moment toch gaat vervelen. Maar laten we eerlijk zijn dat is met alles :o Of je moet zo'n interessante baan hebben, helaas, ik heb hem niet :(

TJa, Mateo is alweer een jaar geweest en Marlous is nu druk met haar werk (creche waar ze ook Mateo mee kon nemen) en met man en huishouden en inderdaad weer zwanger, geloof dat ze inderdaad op de helft is. Heb haar op mijn msn staan en spreek haar wel eens. Alles gaat voorspoedig. Maar dat is eigenlijk aan haar om dat te vertellen :P

misscongenality
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door misscongenality » 17 apr 2006 11:12

Ja jammer dat veel mensen dat toch nog niet inzien dat het niet uitmaakt wat je doet als je maar iets doet. Er werken bij mij veel mensen die geen ander werk kunnen doen, omdat ze niet de juiste opleiding hebben gekregen. Ik vindt het hartstikke goed dat ze toch werken.
Ja achter de kassa zitten gaaat best vervelen. Ik heb 2 jaar bij de McDonalds gewerkt en na die 2 jaar alleen maar gerend te hebben voor al die mensen had ik er genoeg van! Het enige wat hun konden was zeuren dat er iets niet goed was, terwijl ons rot rende om alles zo snel mogelijk op hun bordje te leggen. Ik heb daar ook 1 jaar schoongemaakt omdat ik te jong was om achter de kassa te staan of in de keuken en een troep die sommige mensen achterlaten. Het is gewoon echt niet normaal. Ze laten het staan terwijl er tig prullebakken staan om het in te gooien. Ze staan op, doen hun jas aan, dan is het toch ook een kleine moeite om je bord op te pakken en weg te gooien, je loopt toch langs een prullebak. Echt ik heb die mensen nooit begrepen!
Daarna heb ik bij de AH gewerkt. Dat is een stuk beter dan bij de Mcdonalds omdat je je daar niet hoeft rot te rennen voor ze, maar het is gewoon te erg voor woorden hoe sommige mensen kunne flippen als er een paar cent niet af is gegaan. Toch ook niet normaal.
Dus nu werk ik rustig met planten en bloemetjes, geen zeurende mensen meer. :p lol lekker rustig. Nu kan alleen hooguit de baaas nog zeuren maar dat doet tie gelukkig niet want hij is tevreden met mij hahaha.

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 20 apr 2006 11:07

Zo Miss, jij hebt op je jonge leeftijd al best veel werkervaring achter de rug. En heus de meeste mensen zien best wel dat het belangrijk is DAT je werkt ipv WAT je doet. Maar kan me voorstellen dat je je aardig heb zitten ergeren bij de AH. En het fijne is die bloemen en planten zeggen tenminste niets vervelends :P

Nou ik ben dan secretaresse, is ook niks, heb nog wel een leuk "GEBED VAN EEN SECRETARESSE" :P

Heer, geef mij het geheugen van een olifant
en laat dit ten minste drie jaar kunnen omvatten

Laat mij als door een wonder
meedere dingen tegelijk kunnen doen
zoals vier telefoons beantwoorden
op hetzelfde ogenblik dat ik een brief tik
die vandaag uit moet
hoewel ik weet dat hij pas morgen getekend wordt. :o

Laat mij mijn geduld niet verliezen
als ik uren heb lopen zoeken naar stukken
die uiteindelijk gevonden worden
door mijn baas
op zijn bureau
thuis

Geef mij, met mijn eenvoudige opleiding,
de kennis van een hoogleraar

Help mij te weten,
zonder dat het mij verteld wordt
waar mijn baas is,
wat hij daar doet,
en hoe laat hij terug zal zijn.

En als ik aan het eind van het jaar
opdracht krijg papier te vernietigen,
geef mij dan een vooruitziende blik
om te weten welke ik toch moet bewaren
omdat er over enkele dagen naar gevraagd zal worden.

PIJNLIJK waar.

En dan die arrogante blikken van die mannen in vergadering die jij koffie brengt en die niets opzij gaan en je tenslotte de koffie dus maar gewoon op hun papier zet, ja kom zeg.

Dus ik ken het gevoel en wordt er moe van, maar ach, ik verdien mijn brood en denk bekijk het maar, toch :D

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 20 apr 2006 13:14

Leuk Jacq je "Gebed van een secretaresse". Zelf heb ik dat gelukkig allemaal niet zo gehad, de koffie werd ons gebracht en bij een notariskantoor wordt zelden wat vernietigd, de meeste stukken blijven in de kluis totdat ze zowat vergaan zijn. Het enige wat ik als vervelend heb ervaren, was dat er altijd mensen zijn die hun testament nog even om half 6 komen laten opstellen en passeren, dat werd dan onbetaald overwerk. Ach, en overal is wel wat. Werken is nu eenmaal geen hobby, als je plezier in je werk hebt is het al heel wat.

Overigens het is vandaag secretaressedag heeft die baas van jou er nog wat aan gedaan?

Flippie
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Flippie » 20 apr 2006 14:02

halloo iedereen...

was er even een tijdje niet.. *schaam schaam*

ik had het een beetje druk enzo, maar ik ben ik weer:D

Jacq, wat een onzettend leuke avatar :T heel leuk!!

Ann, gefeliciteerd met je 10.000ste bericht :T

verder heb ik niet zo veel te melden, ik leef nog, en daar gaat het om :T

school gaat alles goed, stage ook.. oftewel alles gaat z'n gangetje!!

misscongenality
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door misscongenality » 20 apr 2006 16:58

Hehehe leuk gebed Jacq! :p

Hey Flippie, fijn dat alles goed met je gaat!

Ja planten en bloemen zeggen niet zoveel. Hehehe lekker rustig. Het is zo grappig, ik zit samen met een meisje plantjes te knippen en er wordt zo tegen ons gezegd: Doe maaar lekker rustig aan. Nou dat hebben we gedaan hoor elke dag hahaha. We zitten echt meer te praten over dingen, we hebben ook nog eens geluk dat we vaak helemaal achterin zitten en dus niemand echt doorheeft dat we meer praten dan werken. De bazen lopen weleens voorbij maar zeggen ook niet veel erover lol.
Morgen lekker vrij, extra lang weekend, dus das ook wel fijn. :D

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 20 apr 2006 17:31

Flippie leuk dat je er ook weer eens bent, mooi te horen dat alles goed met je is en z'n gangetje gaat het bij iedereen, soms leuk, soms minder. Nog bedankt voor je felicitatie nu heb je het feest bij de lemming ook nog gemist. :wink:

Mooi miss, dat hoor je niet vaak dat bazen zeggen "doe maar lekker rustig aan" en dan ook nog een extra lang weekend, fijn hoor doe er wat leuks mee. :Y

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 20 apr 2006 19:25

Hoi Flippie, leuk dat je er weer bent en dat het goed gaat met je. Alles goed met de pillen en poeders, hopenlijk gaat je stage lekker.

Jaa Miss, soms heb je gewoon geluk met een baan. Ik zal eerlijk zijn mijn baas is echt relaxed en al zit ik te msnnen dat maakt hem niks uit, mits ik tenminste me werk af heb :P

Tjaa Ann dat is waar en bij ons wordt er natuurlijk ook niet zoveel weggegooid, althans geen papieren die bewaard moeten blijven (euhh nou ja je snapt me wel hehe).
Maar zal eerlijk zijn ik ben nogal makkelijk en tjaa dat is soms wel eens een nadeel. Dat gebed vind ik gewoon leuk want ik herken er best veel dingen in. Een van mijn bazen moet soms iets hebben en dan moet het a la minute, dan krijg ik de kriebels, ook heeft hij een dubbele agenda, maak ik een afspraak en dan zegtie pissig "hoe kan je dat nou doen, ik heb toch dat of dat al staan" JAAA in ZIJN agenda, GEK wordt je daar van, maar ach, zoals je zelf ook wel weet is het allemaal wel overkomelijk :wink:
Jaaaaa ik heb een bloemetje gehad, heel stom ik wist zelf niet eens dat het secretaressedag was. Dan is het extra leuk hoor :Y

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 20 apr 2006 19:37

Toch leuk dat je een bloemetje kreeg, secretaressedag is pas gekomen toen ik al lang en breed in de boeken zat en dan nam ik gewoon een leuk boek mee. B-) Anders kreeg je geen moer, maar dat mocht wel hoor. :Y

Flippie
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Flippie » 21 apr 2006 19:12

jaaa alles gaat goed op me stage, en op school ook, de praktijk lukt ook allemaal redelijk dus... :)

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 22 apr 2006 07:06

TJa Flippie soms gaat het lekker. Met mij eerlijk gezegd ook. Gaat allemaal redelijk, gelukkig.
Laatst gewijzigd door jacq op 23 jul 2007 16:59, 1 keer totaal gewijzigd.

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 23 apr 2006 14:40

Jacq, weer een beetje bijgekomen van de drukte? Het zal mij benieuwen of er nu echt een rechtszaak van komt, misschien is dat nog wel de beste oplossing.

Zoon kwam even aanwippen en heeft voor vandaag zijn goede daad gedaan :Y , niet alleen dat het leuk was dat hij even kwam, maar ik kreeg een spiksplinter nieuwe set van 6 gebonden delen "De verzamelde werken van Gerard Reve", alleen het kijken ernaar is al lekker.

Gister al één struik gesnoeid, maar het werd mij te koud. Nog wel heel veel werk te doen voordat alles weer klaar is, maar in een kleine Oleander van vorig jaar zitten drie dikke bloemknoppen, de sneeuwbal en de Forsythia bloeien mooi. Hoera eindelijk toch wat lente!

Plaats reactie