Wat zat er in jouw kerstpakket?

Bar is open!
Plaats reactie
Pieternel
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Pieternel » 24 dec 2004 09:44

Na vorig jaar pakketloos te zijn gebleven (versoberingsbeleid), dit jaar toch weer een leuk doosje: Diverse spullen voor in en om de badkamer, inclusief twee flinke handdoeken. Moet zeggen dat ik best tevreden ben :)

hermit elephant
Regisseur
Regisseur

Bericht door hermit elephant » 24 dec 2004 10:08

Na de versobering van vorig jaar (=geen pakket) dit jaar een vrij standaard doos met lekkers en zo. Vrij weinig troep, maar veel dingen die je als normaal mens ook echt opeet en -drinkt. Daar komt in de loop van de week nog van alles bij, want ik woon in een flat met veel Marokkaanse medelanders, en die mogen over het algemeen zeker de helft van hun kerstpakket niet nuttigen. En dat gaat dan allemaal naar die aardige buurman... :T

Konami
Regisseur
Regisseur

Bericht door Konami » 24 dec 2004 13:53

Rooster schreef:
Konami schreef:Bij ons op het werk hebben we het op een bijzondere manier een kerstpakket gekregen...
Ze werden aan een parachutte gedropt vanuit een tupolev?
Nope, we hadden eerst een soort Sint/Kerst feest, mijn baas was als de kerstman aangekleed, en 2 mannelijke collega's hadden vrouwelijke elfjes kleding aangetrokken. (ze hadden ook redelijk veel gedronken)
Dat was het pakjes avond gedeelte.

Daarna ging hij (mijn baas) "even" weg, kwam in een overdreven nette pak terug, en zijn "Hulpjes" waren dan de assistente's (nog steeds even dronken in hun elfjes kleding) en we gingen toen "Cash & Jarno" (ja, hij heet Jarno) spelen: Wie het beste kon dansen, zuipen, lege (Red Bull)flessen werpen enz...

Iedereen, ook de mensen die niet meededen, kregen dan een "troostprijsje" en de laatste prijs was dan een grote lege tas, waar alle troostprijsjes in konden. En dat werd dus uiteindelijk onze "Kerstpakket". Vind op zich wel leuk bedacht, en ik ben een persoon die meestal tevreden is met wat die krijgt, maar er waren enkele mensen die "het iets te weinig" vonden.
Tja, ik vind het geslaagd, maar ik zeg geen nee, als ik meer zou krijgen. :wink:

Tako
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Tako » 24 dec 2004 13:55

Kerstpakket... :-?

Zeurdoos
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Zeurdoos » 24 dec 2004 13:57

Ik ga zo mijn Edah boodschappen-pakket maar eens ophalen :)

Marlous
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Marlous » 24 dec 2004 13:59

Zeurdoos schreef:Ik ga zo mijn Edah boodschappen-pakket maar eens ophalen :)
Ook heel leuk..... :T

Red
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Red » 24 dec 2004 14:06

Een wok, gevuld met allelei oosterse eetwaren. Moet nog gaan kijken wat er precies allemaal bij zit.
Ik ga er na de keerst maar eens iets lekkers in koken!

Ayse
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Ayse » 24 dec 2004 18:42

ik heb 2 kerstpakketten gekregen..

van uitzendbureau+baan waar ik momenteel zit...

(ik heb de respect4all armbandje ook gekregen :):))

rose/wijn-champagne/pate weggegeven

van huidige baan: een heel pakket om Italiaanse salade te maken...(inc. bowl etc)
van uitzendbureau: een eetpakket...

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 24 dec 2004 18:43

Tako schreef:Kerstpakket... :-?
Neem een wijntje van me..
(kheb nog 10 flessen op voorraad).. :wink:

Rooster
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rooster » 24 dec 2004 19:23

Wat wil je daarmee zeggen Tako? Dat je de kerstpakketten voor de FT-Crew vergeten bent!?

Guido
Regisseur
Regisseur

Bericht door Guido » 24 dec 2004 23:42

Ann McDunn schreef:
Guido schreef:Nadat ik een paar uur af had staan wassen en net uibetaald had gekregen, kwam de vrouwe waarvoor ik werk naar mij toe met een mooie fles champagne die ze vergeten was te geven :T
Lekker champagne met de kerst, maar misschien had die vrouwe wel gewacht tot het kerstpakket van haar man binnen was, en die champagne er voor jouw uitgehaald. :D
Ik was af bij een hele sjieke traiteur waar die vrouw de eigenares van is, dus misschien was het ook wel om de naam hoog te houden :)

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 11 dec 2005 18:05

Wij hadden een keuze pakket,waaronder een abbonement op een tijdschrift naar keuze...een vispakket,chocoladepakket,een rijstkoker,een sandwichapparaat,een sporttas...ik heb het wijnpakket genomen,een aantal flessen, (naar ik hoop drinkbare) wijnen worden binnenkort thuis gebracht.

princesje
Bijrol
Bijrol

Bericht door princesje » 11 dec 2005 18:26

idem hier.... }:

ik was gelukkig, tot ik wist van het bestaan van het "magische kerstpakket"

now i want it so badly :cry:

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 11 dec 2005 18:59

emperor schreef:Wij hadden een keuze pakket,waaronder een abbonement op een tijdschrift naar keuze...een vispakket,chocoladepakket,een rijstkoker,een sandwichapparaat,een sporttas...ik heb het wijnpakket genomen,een aantal flessen, (naar ik hoop drinkbare) wijnen worden binnenkort thuis gebracht.
Het is toch niet waar Emperor? Jij bent voor het wijnpakket gegaan? Laat ik nu denken die gaat natuurlijk voor de rijstkoker. :D

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 12 dec 2005 10:47

Dat thuisbrengen is ideaal zeg.
Ik heb dit jaar zelf de kerstpaketten uitgezocht :P Voor de schoonmaak, restaurant medewerkers en voor de beveiliging. Bijelkaar 45 paketten.

Een standaard met expressokopjes, een schaal voor de pasta met daarbij behorende lange vork :-? (was een leuk plaatje), alles om een lekkere pasta te maken en een fles wijn en een panatone. Mijn baas is een italiaan freak en ik mocht van alles uitzoeken, maar het moest een italiaans thema hebben, nou dat heeft het dus. Vind het zelf wel geslaagd, hoop dat ik iedereen tevreden heb gesteld, er zit gewoon van alles in.

Plaats reactie