Stel hier je mede-FilmTotalers voor!

Bar is open!
Sai
Filmster
Filmster

Stel hier je mede-FilmTotalers voor!

Bericht door Sai » 11 mar 2005 01:24

In dit topic stel je niet jezelf voor, nee, hier stel je je mede-forummers/frontpagers voor! We weten allemaal dat mensen op het internet niet altijd even eerlijk zijn, en hierzo kun je zonder schuldgevoelens nou eens ècht de waarheid boven tafel brengen over wie er nu precies schuilgaat onder die zo mysterieuze nicks!

Tako
Afbeelding
Mysterieus mastermind. Hij/zij/het houdt wel van een potje nine-ball, maar houdt absoluut niet van verliezen. Je vroeg je wel eens af wat er toch gebeurd is met al die zo veelbelovende users die plotsklaps verdwenen en nooit meer terugkwamen? Juist.

Sam Bresser
Afbeelding
Heeft meer horrorfilms gezien dan er water is in de Atlantische Oceaan. En dat is behoorlijk veel. Als je op de frontpage iemand bij Slugs - The Final Revenge 17 'VETTE FILM lekker spannend zeker kijken of opnemen Slugs 14 is ook goed :+ ' ziet posten, dan is het Sam. Niet iedereen is erg gediend van zijn reacties, maar net zoals Franse kaas is hij een acquired taste. De echte FilmTotalers houden evenveel van Sam als Sam van Halloween 3.

Ruben
Afbeelding
Denker, tobber en levensgenieter. Hoewel hij alles nog wel eens donker inziet geniet hij ook des te meer van de mooie dingen des levens. Iedere FilmTotaler herinnert zich nog wel het uitje in de Ardennen toen ruben zijn Amélie-poster vergat en zich dagenlang opsloot op zijn kamertje, waardoor iedereen de trein mistte en dat hele grizzlybeer-gebeuren plaatsvond.

Konami
Afbeelding
Hij houdt erg van 'Leon', en alles wat daarmee samenhangt. De kans is groot dat dit mijn laatste post zal zijn omdat ik het accent op de e ben vergeten. Heeft zijn hond naar Natalie Portman vernoemd en probeert haar al jarenlang te trainen met een snipergeweer om te gaan, tot wanhoop van zijn buren. Tevens houdt hij erg van 'Leon'.

Natuurlijk is deze lijst verre van compleet. Beschrijf zelf de nog onbeschreven mensen, of voeg wat waardevolle informatie toe aan degenen die er al staan. Misschien kunnen we dan iets dichter komen bij de oplossing van het raadsel dat FilmTotaal heet...

Konami
Regisseur
Regisseur

Bericht door Konami » 11 mar 2005 01:28

Sai :D _O_

Ik ben een vredelievend persoon, maar voor jou zal ik wel een uitzondering willen maken... 8)

oT
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door oT » 11 mar 2005 02:02

Bolo
Afbeelding

Jaja! Een van de krachtpatsers achter Filmtotaal. Hij beweert vaak dat hij niet zo gespierd en groot is als zijn grote idool Arnold Schwarzenegger, maar wij weten allemaal wel beter. Want wie is de grote boze spiermassa dat met slotjes zit te gooien als er iemand een onzinnig stom irritante topic opent dat direct gesloten moet worden? Natuurlijk is dat Bolo! En dat hij dit ook medogenloos doet is alleen maar het bewijs van dat hij goed zijn huiswerk heeft gemaakt, wat inhoud: Veel Arnie films kijken 8)

Sai
Filmster
Filmster

Bericht door Sai » 11 mar 2005 03:57

Ann McDunn
Afbeelding
De quasi-onschuldige huisvrouw van FilmTotaal, maar, zoals oT al opmerkte over Bolo, wij weten wel beter. Beruchte nymfomane in binnen- en buitenland en zelf even bekend met alle vormen van kunst en cultuur. Maar mannen, pas op, dit is geen katje om zonder handschoenen aan te pakken!

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 11 mar 2005 05:54

Sai, heel leuk topic, tja zie Ann iets anders (ze is donker, hint, en euhh nymfomane? Hmmm :-? ).

Ga zo door :P Bolo klopt volgens mij wel en Ruben zeker :Y

Marlous
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Marlous » 11 mar 2005 09:09

EDIT: verkeerde topic...

Leuk bedacht Sai....

Vind die van Ruben GEWELDIG :D :D

Konami
Regisseur
Regisseur

Bericht door Konami » 11 mar 2005 09:18

Ik kan me niet meer herinneren van die Grizzly-beer gebeuren, het is me even ontgaan denk ik...

Kenji
Regisseur
Regisseur

Bericht door Kenji » 11 mar 2005 15:08

oT schreef:Bolo
Afbeelding
Ah, dus jij bent degene die bij mijn moeder heeft ingebroken en al haar foto-albums heeft gejat! :x

ruben
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ruben » 11 mar 2005 15:09

Colonel Kurz

Afbeelding

Colonel Kurz, de man die het zootje ongeregeld van FT een beetje in het gareel houdt. Bloedserieus, streng maar rechtvaardig en misschien een beetje zonderling. Luistert muziek die bedoeld is voor bejaarden.

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 11 mar 2005 15:32

Sai een bijzonder leuk topic, ik ben het op een paar punten ook wel met je eens, maar dat nymfomane kan je schrappen, bijna 40 jaar met één man? Wèl altijd alleen op vakanties, maar dan blijft het wel lol met mannen, of een goed gesprek, voor de rest aan mijn lijf geen polonaise. :D Ach, en af en toe alleen maar even flirten kan toch geen kwaad? Ik zal mijn bedrage eerdaags wel even neerzetten in dit prima topic, dat helemaal niet sa(a)i is. :T

Kenji
Regisseur
Regisseur

Bericht door Kenji » 11 mar 2005 16:11

Rooster
Afbeelding

Presenteert zichzelf graag als nuchtere buitenstaander, is droger dan Peter O'Toole's lippen in Lawrence of Arabia en bekijkt de opschepperij van alle opgeblazen filmego's op dit forum met een sardonische glimlach. Toch heeft deze buitenstaander zich inmiddels laten verleiden tot het schrijven van recensies en columns voor de frontpage, en dook hij onaangekondigd op bij de laatste FT-dag. Hij geeft dus tóch om ons! :)
Maar ook Rooster kent zijn dwalingen: hij denkt nog steeds dat Saruman een kans zou maken in een direct duel met Darth Vader... :N

oT
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door oT » 11 mar 2005 16:26

Bolo schreef:Ah, dus jij bent degene die bij mijn moeder heeft ingebroken en al haar foto-albums heeft gejat! :x
sorry kan ik niets aan doen, ze is een mooie vrouw :D :P

Lumière
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Lumière » 12 mar 2005 14:54

gollum36

Afbeelding

Gollum36, het enige echte kind nog hier ( :wink: ), wordt opgevoed met de kerk, en Life of Brian is dan ook een gevreesde dvd in hun huis. Af en toe is hij het even zat, en worden er verkeerde opmerkingen gemaakt. Hij is stiekem een hele grote LotR-fan, maar probeert het te verbergen, daarom staat er 36 achter zijn naam.
Hij heeft sinds kort een abonnement op de dvd-valley, maar eigenlijk vind hij de recensies daar maar onzinnig en slecht.
Hij kan zijn emoties bij films vaak niet tonen, omdat hij weinig alleen is, en het erg druk is in zijn huis. Bij Donnie Darko heeft hij dan ook geen traan gelaten.
Ook heeft hij vaak mooie, maar uiterst irritante bewegende avatars, die hij krijgt van een geheimzinnig persoon.

JB

Afbeelding
Streng, maar rechtvaardig. Staat hem iets niet aan wordt je gebombardeerd met een PB! Af en toe verdwijnt hij even. Nu al tijden verdwenen uit onze ogen, helaas.
Bedacht het grandioze Filmtotaal filmscript, helaas laten sommigen het afweten, en blijkt zijn plan niet waterdicht.
Maar het grootste mysterie, zijn wel de letters van zijn naam. De initialen van zijn voornamen, wordt wel gespeculeerd in dit virtuele filmland.

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 12 mar 2005 16:56

ruben schreef:Colonel Kurz

Afbeelding

Colonel Kurz, de man die het zootje ongeregeld van FT een beetje in het gareel houdt. Bloedserieus, streng maar rechtvaardig en misschien een beetje zonderling. Luistert muziek die bedoeld is voor bejaarden.
Meer dan twee jaar, en dat is alles wat je te zeggen hebt? :(

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 12 mar 2005 17:07

Pieternel
Afbeelding
Deze vampiervrouw (die natuurlijk alles weet van vampierfilms) lijkt onschuldig door haar pleinvrees, straatvrees en nog véél meer vrezen en angsten die ze propageert, maar eigenlijk is dat allemaal maar schijn, een beschermende muur die ze opwerpt, waardoor het haar altijd weer wordt vergeven als ze de leden van FilmTotaal meedogenloos in de rug aanvalt op een moment dat zij dat het minst verwachten. En als zij eenmaal haar tanden in jou heeft gezet, ben je nooit meer dezelfde, iets waar zij een duivels genoegen in schept. Vooral Ruben en Rooster zijn hier meermalen het slachtoffer van geweest, maar zelf hebben ze dat misschien niet eens door, betoverd door haar schijnbare onschuld.

Plaats reactie