Stel hier je mede-FilmTotalers voor!

Bar is open!
Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 13 mar 2005 19:12

emperor schreef:
jacq schreef: be yourself en dat hoef ik zeker niet tegen jou te zeggen want dat ben je ook. Heerlijk :T
ik heb geleerd dat je beter gewoon jezelf kan zijn,i.p.v proberen je als iemand anders voor te doen,dat levert je veel meer op,op den lange duur,
het kost minder moeite,en je hoeft geen goed geheugen te hebben. :)

Dat ik mischien soms eigenwijs en egoistisch overkom,kan mischien te maken hebben dat zelfverzekerdheid 1 van mijn prioriteiten is,en me verschillende keren heeft gered in gevaarlijke situaties,en tegenwoordig moet je wel goed voor jezelf zorgenen voor jezelf opkomen,anders wordt je onder de voet gelopen,maar..ik ben iemand van uitersten en extremiteiten,en ben bekend met elk van de uiteinden. :wink:
Emperor eigenwijs komt bij mij niet voor over jou hoor, en het is maar een tikje egoïstisch. :wink:

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 13 mar 2005 19:36

Spreekt dit plaatje je aan Ann McDunn?.. :wink:
Afbeelding

nogmaals: :wink:
(ik vindt het een prachtig plaatje overigens)

Ik had een keer in een boek,een heeel mooi plaatje,van een heks op een bezem,die bij volle maan,over een deel van een stad,en een deel platteland vloog,vanuit de lucht gezien,je zag een haven,een stukje zee,en weilanden..ik heb toen mijn camera gepakt,(die ik toen nog had),en ingezoemd op het plaatje in dat boek,en bij de fotohandel laten uitvergroten,zodat het in een lijstje paste,heeft een hele tijd op mijn kamer gehangen.. :)

Lumière
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Lumière » 13 mar 2005 20:04

Colonel_Kurz schreef:
Lumière schreef:Bij Donnie Darko heeft hij dan ook geen traan gelaten.
Jij wel dan?
Ja. Ik herinner me nog iets van gollum hierover uit een bepaald topic.

Jij niet dan?

Lumière
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Lumière » 13 mar 2005 20:06

gollum36 schreef:Lumiere.... }:

Revenge:
Lumiere's favoritee film is Revenge of The testikels From Mars. Hij zegt dat Quentin Tarantino zijn favoriete regisseur is maar wij weten wel beter. Zo is hij een Ed Wood-fan en pocht hij ondertussen met zijn filmkennis. Niets om in te geloven want de meest filosofische film die hij heeft gezien is xXx. Stiekum heeft hij daarom Donnie Darko niet afgekeken. Wel is hij fan van Radiohead in hart en nieren, zijn voorliefde voor deze band doet denken aan de voorliefde van een pubermeisje voor Men2B. Noem vooral de naam AppleJooz niet want dan is hij een ongeleid projectiel. Hij bijt zich vast in iedereen die hij tegenkomt. Hij houdt erven naar andere mensen te sneren en daarin lijkt hij op Gollum36. Mocht je hem ooit willen bezoeken zijn adres is: Elfenlaan 66, Rivendell.
Afbeelding
P.s: Drie maal daags medicijnen voor incontinentie, mixen met pedigree pal.
:D

mooie gollum. Alleen dat van die medicijnen klopt niet.

Ayse
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Ayse » 13 mar 2005 20:46

Sai schreef: Ayse.
:)))))))) OH my GOD!

Je kent me volkomen! Erg leuk om te lezen!

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 14 mar 2005 01:15

Emperor, lief heksje hoor, maar jouw avatar vind ik mooier. Maar waarom moet een heks mij uitgerekend aanspreken, al is het dan een plaatje? Als je vannacht iets langs je raam ziet vliegen, zal ik het wel zijn, ik houd wel van het brengen van nachtelijke bezoekjes. :D

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 14 mar 2005 05:49

Ann McDunn schreef:Emperor, lief heksje hoor, maar jouw avatar vind ik mooier. Maar waarom moet een heks mij uitgerekend aanspreken, al is het dan een plaatje? Als je vannacht iets langs je raam ziet vliegen, zal ik het wel zijn, ik houd wel van het brengen van nachtelijke bezoekjes. :D
Ann, ik probeer je net van het imago "nimfomane" af te helpen, ga je weer nachtelijke bezoekjes brengen, wat is dat toch met jou :)

Emperor inderdaad zelfverzekerheid is heeel erg belangrijk. Maar echt eigenwijs ben je ook niet hoor vind ik. Als iemand je corrigeert of zegt joh..... dan neem je dat best wel eens aan, euhh soms :)

Ik wil ook :( , enfin, ben te normaal denk ik, ik ga iemand uitzoeken en daar lekker eens over schrijven :)

ruben
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ruben » 14 mar 2005 09:28

Ayse schreef:
Sai schreef: Ayse.
:)))))))) OH my GOD!

Je kent me volkomen! Erg leuk om te lezen!
het is die avatar van je. Wiens hoofd wordt daar niet van op hol gebracht?!

hermit elephant
Regisseur
Regisseur

Bericht door hermit elephant » 14 mar 2005 10:16

ruben schreef:het is die avatar van je. Wiens hoofd wordt daar niet van op hol gebracht?!
Mwoah... Moet zeggen dat ik er vrij koel onder kan blijven...

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 14 mar 2005 21:27

Ann McDunn schreef: Als je vannacht iets langs je raam ziet vliegen, zal ik het wel zijn, ik houd wel van het brengen van nachtelijke bezoekjes. :D
ooh,je bent van harte welkom!...als je op die manier een entree maakt,zal ik je nederig verwelkomen. _O_

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 14 mar 2005 21:30

jacq schreef: Emperor inderdaad zelfverzekerheid is heeel erg belangrijk. Maar echt eigenwijs ben je ook niet hoor vind ik. Als iemand je corrigeert of zegt joh..... dan neem je dat best wel eens aan, euhh soms :)
Hahaha!... :T
als mensen beginnen met: je moet...is het een verloren zaak,
als ze beginnen met: wil je...kunnen ze bijna alles gedaan krijgen van me.
het is vaak niet zozeer wat ze vragen,alswel de manier waarop.

FTer
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door FTer » 14 mar 2005 22:37

emperor, je moet me helpen! ik ga hier nu bijna dood met die grote looien pijp door mijn lichaam geboord, je MOET hem er nu uithalen!

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 14 mar 2005 23:26

Peter schreef:emperor, je moet me helpen! ik ga hier nu bijna dood met die grote looien pijp door mijn lichaam geboord, je MOET hem er nu uithalen!
Eruit halen? was net blij dat ik'`m der eindelijk in heb gekregen. Stevig mannetje hoor, die Peter :wink:

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 15 mar 2005 02:28

Jacq

Afbeelding

Een echte liefhebster van films en boeken, waar ze ook behoorlijk veel verstand van heeft, en haar mening dan ook eerlijk geeft. Ze is trouw, maar soms een beetje tè goed, en neemt vaak wat teveel hooi op haar vork, waardoor ze de realiteit wat kwijt raakt. Het is wel oppassen geblazen, als ze teveel te verstouwen krijgt kan ze behoorlijk te keer gaan, en als iemand haar echt kwetst, beledigd of iets heeft aangedaan, zal ze diegene nooit meer vergeven, of het moet met rattenkruid o.i.d. zijn. Ze is een harde werkster, is zeker van zichzelf, en is een doorzetster. Ze is in staat overvloedig aandacht en liefde aan anderen te besteden, is vergevingsgezind, maar ook hier weer, drijf haar niet al te ver. Ze is best wel emotioneel, al zal ze dat niet snel laten merken, en geneigd het snel voor zwakkeren op te nemen, of ze te helpen.

Ze heeft een sterk verantwoordelijkheidsgevoel, maar heeft liever niet teveel opdrachten en orders, ook niet van bazen, want dan zal ze tegen het gezag in opstand komen. Ze moet proberen iets minder de leiding op zich te nemen. Al met al een echte lieverd, maar wie denkt dat ze àlles wel goed vind, zal merken dat dit niet het geval is.

Graag wat aanvulling van andere leden van het forum, die haar misschien anders zien dan ik.

Kenji
Regisseur
Regisseur

Bericht door Kenji » 15 mar 2005 09:17

Peter schreef:emperor, je moet me helpen! ik ga hier nu bijna dood met die grote looien pijp door mijn lichaam geboord, je MOET hem er nu uithalen!
Let off some steam, Peter.

Plaats reactie