Strips-hoekje

Bar is open!
Plaats reactie
Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Re: Strips-hoekje

Bericht door Sha » 23 sep 2013 08:47

Heb je al wel andere menselijke Titans gezien?

One Piece al een tijdje niet meer gezien, ik spaar het maar een beetje op weer.

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 23 sep 2013 08:55

Tot nu toe alleen de female titan, die ze aan het einde van volume 6 net gevangen hebben.

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 23 sep 2013 11:43

Die bedoelde ik, ik had geraden wie de female titan was :)

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 23 sep 2013 12:09

Ik heb wel zo'n vermoeden:
Spoiler
Annie
?

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 24 sep 2013 08:15

Ah ja, dat had ook zomaar gekund :)

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 29 sep 2013 10:04

Hmm, ik denk dat de aflevering van vandaag het einde van een seizoen of misschien zelfs wel het einde van de serie was. Dan zou het toch een veel kortere serie zijn dan ik had verwacht.

En dat zou jammer zijn, want ik begon het net te waarderen, zo op zondagmorgen wakker worden en een tekenfilmpje te kijken, net als vroeger :)

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 29 sep 2013 12:02

Dat was dan aflevering 25? Afgaand op de titels gaan ze dan nog wel door, aflevering 25 zou overeenkomen met hoofdstuk 33 van de manga, en inmiddels zitten ze daar (in Japan tenminste) al aan hoofdstuk 49. Heb zelf overigens net volume 7 uit (t/m hoofdstuk 30), maar moet nu dus weer een maandje geduld hebben...
(al blijft dat altijd nog beter dan One Piece, ook net weer volume 68 gelezen, de volgende wordt een Sinterklaascadeautje...)

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 29 sep 2013 12:08

Ah gelukkig, ze deden het een beetje overkomen als een... bij gebrek aan een beter voorbeeld,
Starship Troopers einde.. "They'll keep fighting... and they'll win!"

Misschien dan weer een tussenpauze zoals na aflevering 13, 14 was een complete recap van de serie tot dan toe.

Wel irritant dat je zo lang moet wachten trouwens :)

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 29 sep 2013 12:47

Ach, ergens wel, zeker bij One Piece moest ik nu toch echt weer even het vorige deel erbij pakken om nog even te kijken wat er allemaal ook alweer aan de hand was. Vervelender is dan toch Ikigami, daarvan zijn 9 van de 10 delen in het Engels verschenen (waarvan ik er inmiddels 6 heb gelezen), maar tussen de delen 6 t/m 9 zat steeds een vol jaar. Als ze die regelmaat volhouden komt deel 10 dus pas volgend jaar augustus uit }:

Ondertussen begin ik wel echt serieus verslaafd te raken aan 20th Century Boys, over een stel vroegere jeugdvrienden die de mensheid tegen uitroeiing moeten beschermen, veel meer valt er zonder spoilers eigenlijk niet te vertellen. En ook al ben ik nu bijna op een kwart van de reeks, eigenlijk heb ik nog steeds geen flauw idee waar het allemaal heen gaat. Wel een voordeel: de gehele reeks is inmiddels al in het Engels uitgebracht...

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 07 okt 2013 08:31

Geen nieuwe aflevering van Attack on Titan..

Ben aan het kijken of Naruto wat is, ook weer zo'n lange serie.
Ik herkende de stem van één van de karakters en dat bleek dezelfde vrouw te zijn die Tony Tony Chopper inspreekt.
Die trouwens ook Pikachu heeft ingesproken.. Al is dat niet echt heel moeilijk lijkt mij.

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 20 okt 2013 15:53

Heb m'n manga-verzameling toch ook maar eens een fatsoenlijk plekje gegeven:

Afbeelding

Van linksboven naar rechtsonder:
- Oldboy volume 1 t/m 8 (compleet)
- 20th Century Boys volume 1 t/m 22 en 21st Century Boys volume 1 & 2 (compleet)
- Ghost in the Shell
- One Piece volume 1 t/m 68 (twee rijen dik, en er komt nog meer...)
- Attack on Titan volume 1 t/m 7
- Neon Genesis Evangelion volume 1 t/m 12 (nog twee delen te gaan)
- Ikigami volume 1 t/m 9 (nog één deel te gaan)
- Osishinbo ("a la Carte"-reeks, zeven thematische selecties uit de 110 volumes van de reguliere reeks)
- kastvulling...

Afgezien die kastvulling heb ik alles sinds maart dit jaar bij elkaar verzameld, Amazon zal wel blij met me zijn :P

Vanochtend 20th/21st Century Boys afgerond, aangezien ik dinsdag pas de laatste 9 volumes heb ontvangen heb ik toch aardig m'n best gedaan. Maar zeker als het einde nadert blijf je gewoon lezen, echt een steengoed verhaal. Wil nu eigenlijk toch nog een keertje van voor af aan beginnen om te kijken wat ik allemaal gemist heb. En dan toch maar weer op zoek naar een nieuwe reeks, zit al te denken aan Monster van dezelfde mangaka, of wellicht het vooral van de anime-film bekende Akira. Ghost in the Shell moet ik overigens ook nog steeds lezen, wel al een paar keer aan begonnen, maar in stripvorm weet ie vooralsnog een stuk minder te boeien dan de film.

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 20 okt 2013 21:45

Wow... mooie verzameling... en dat in zo'n korte tijd.

Ik heb er laatst 1 geprobeerd, maar het is toch niet zo m'n ding, ik blijf maar bij m'n anime, al is Attack on Titan toch echt afgelopen vrees ik :N

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 20 okt 2013 21:52

Ben ik toch benieuwd welke je geprobeerd hebt...

Zit nu wel te zoeken naar interessante series, middels scanlations kan je vaak toch wel een aardige indruk krijgen (maar geef mij toch maar een boek om het echt te lezen). En dan moet ik toch zeggen dat het grootste deel me ook bepaald niet aanspreekt. En dan vind je een keer een interessante, is er weer geen Engelse uitgave van...

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 24 okt 2013 08:17

Gewoon een random stripboek, maar ik kan niet wennen aan de manier waarop je moet lezen.

Is Fairy tail niks voor je? :)
Is een beetje a la One Piece... Waar ik overigens, nu Attack on Titan toch echt afgelopen is, maar weer eens aan begonnen ben. Aflevering 565 alweer.

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 24 okt 2013 10:14

Je bedoelt het van rechts naar links lezen? Daar heb ik echt geen last meer van, sterker nog, bij Ghost in the Shell stoor ik me er juist aan dat die wel gespiegeld is...

Ik ken Fairy Tail alleen van naam, maar er is één ding wat me bij voorbaat al tegen staat: alweer 32 volumes and going...

Ben nu net begonnen aan Pluto, een herinterpretatie van Astro Boy (al ken ik dat origineel niet en bij het vooralsnog ontbreken van dat bekende figuurtje ontgaat mij elke gelijkenis) door dezelfde mangaka als 20th Century Boys, nu als een serieus moordmysterie in een wereld waar mensen en intelligente robots samen leven. Begint in ieder geval weer boeiend.

Daarnaast heb ik het eerste deel van Monster besteld, eveneens van Urasawa, maar die heeft vooralsnog een onbekende levertijd }:

Plaats reactie